Calea ferata 902 Bucuresti-Giurgiu

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:41:51 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

misiekwas

#870
^^Ceea ce mi confirma părerea nu prea strălucită despre oamenii la butoane și la CFRCal și CFR. Pentru ca efectiv ce am obținut după 20 de ani avem urmator:

1. Linia cu capacitate redusa (ok, de înțeles), ceea ce va afecta totuși atractivitatea ei pentru navetă.
2. Lucrarea efectiv neterminata din cauza lotizarii (ca Daia), care nici navetă eficienta nu prea oferă, nici pe lunga distanță nu prea poate folosita.
3. Care nu oferă timpul competitiv.
4. Care nu prea deservește direcții unde chiar vei avea cerere.
5. Care va fi închisă cândva, deci nu oferă predictibilitate.
7. Are stații cam aiurea puse (Grădiștea) și podul ca să asigure transportul naval care niciodată nu se va materializa.
8. Componenta internaționala va include un tren (singular), care va cifcula sezonier și mai degrabă gol (am luat de mai multe ori trenul spre Istanbul, de obicei cam sub 5 călători).

Iextraordinar, ca să zic asa. Dacă m-ar întreba cineva as spune ca nu numai MT, dar și CFR încearcă sa ucidă căile ferate în România în mod activ și consecvent.

GAC

Rolul strategic al companiilor CFR este sa asigure venituri sigure unor firme capusa ce au in spate oameni politici. trenul poate sa faca bani pe marfa, asa cum e in america, la calatori, mai greu, poate doar pe anumite rute. asta e realitatea, trebuie sa intelegem ca reteaua cf a fost construita pe calapodul modelului industrial socialist si acum avem supracapacitate, adica o retea imensa care nu-si piate genera suficiente fonduri nici pentru mentenanta de baza. acum lumea civilizata caute sa se debaraseze de industrii grele pretabile la CF.

Cetatean

Partial de acord.
Prin ceea ce detime Cfr in toate orasele din tara,as zice ca e cea mai bogata companie. Ma refer la terenuri,bineinteles.
Triajele alea imense din toata tara,poate si-ar putea gasi si alte destinatii,ca tot stau zeci de linii nefolosite.
Trenurile urbane,suburbane etc sunt inexistente si daca cineva imi zi e ca n-ar fi profitabile,il invit in orice gara dintr-in oras peste 100k locuitori. Intre 7 si 8 dimineata.
Sigur nu e convenabil sa tragi 2 vagoame sau unu,cu o locomotiva...asta pentrelu ca nu avem niste automotoare noi moderne dedicate tipului asta de transport.

La ce retea ok de cale ferata avem,prosti am fost ca am lasat-o sa se degradeze in halu asta.

Am mai explicat cazul Sibiu,unde un cetatean care vine de la 30 km, face 40 de minute,cu plecare la 6:30 si 6 opriri.
Intreb,cu un automotor,o linie reabilitata,ar putea el sa doarma jumate de ora in plus?
La Sibiu,s-ar putea intampla din 3 directii Avrig,Sebes,Medias.

dan tm

LA Sibiu se discuta o dată si de Cisnadie. Chiar era prezentat si un automotor.
La nivel aproape utopic indraznesc sa ma gîndesc si la folosirea liniei inguste.


venom637

#874

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)