Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

razvan96

A aparut informatia si pe alt thread dar scriu si aici sa le avem pe toate la un loc.

[CN1042014] - Proiecte tip "Quick Wins" - Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii –5 loturi (Linia CF 300)

Loturile dintre Calarasi Turda si Campia Turzii.
A ofertat doar Asocierea CONSTRUCT I.N.G. - ARCADA COMPANY - DARIA CONST pe toate cele 5 loturi.

TibiV

#871
Pun si la Portul Constanta (locul actiunii) si la feroviar (tipul actiunii)...
Postarea are si o filmare.

CFR Infrastructura

București, 1 iulie 2022
📢 Portul Constanța - 𝑃𝑅𝐼𝑂𝑅𝐼𝑇𝐴𝑇𝐸𝐴 𝐼 – lucrări executate cu materiale de cale din ROMÂNIA și AUSTRIA

‼ ‼ ‼ Materialele de cale folosite în cadrul lucrărilor de reparații și întreținerea a infrastructurii feroviare publice, din incinta Portului Constanța – PRIORITATEA I –, provin de la furnizori din ROMÂNIA și AUSTRIA:
✅aparate de cale: ROMÂNIA/BUZĂU
✅traverse din beton precomprimat (complet echipate): ROMÂNIA/BUZĂU
✅piatră spartă: ROMÂNIA/carierele din DOBROGEA
✅șină tip S49: AUSTRIA

♦ 2 𝐿𝑂𝑇𝑈𝑅𝐼 - 35 de linii (13,398 km) și 75 de aparate de cale
✅LOTUL I (Port Zona A și Port Zona B)
►19 linii (6.589 km)
►32 aparate de cale
👷 Constructor: S.C. WIEBE România S.R.L.
✅LOTUL II (Port Zona B și Port Mol V)
►16 linii (6,809 km)
►43 aparate de cale

👷 Constructor: S.C. ARCADA COMPANY S.A.
ℹ Ordin de începere lucrări: 15 iunie 2022
ℹ Durata de execuție a lucrărilor: 149 de zile
ℹ Finanțare: Fondul de rezervă al Guvernului României
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceaeliade

#872
De pe FB Grindeanu:
QuoteA fost redeschisă în această dimineață linia ferată cu ecartament larg din Portul Galați!
Lucrările realizate de CFR Infrastructură în regie proprie au început pe data de 6 iunie și au fost finalizate cu aproape o lună mai devreme decât termenul estimat.
Din acest moment trenurile de marfă care vin din Ucraina, via Republica Moldova, pot descărca cerealele direct în Portul Galați, fară a mai avea nevoie de transbordare la frontieră.
Cerealele care vor ajunge astfel rapid în Portul Galați pot fi transferate mult mai eficient pe barje sau pot fi depozitate în silozul din port, care are o capacitate de 25.000 de tone.
Pentru repunerea în funcțiune a acestei linii de cale ferată cu ecartament larg, CFR Infrastructură a executat o serie  lucrări specifice:
-înlocuirea a 780  traverse din lemn speciale de 2,80 m
-înlocuirea a 246 de traverse din lemn speciale de pe aparate de cale și pe linia încălecată
-înlocuirea a 5,382 de tone de materialul mărunt de prindere
-completarea prismei cu 385 de tone de piatră spartă 
-executarea burajelor tehnologice
S-a putut face intr-o luna ceea ce era contractuat pe 2?  Pe romana de balta, asta cam suna ca "Daca se vrea din-afara se poate face repede". Nefolosita de 20 de ani, gata intr-o luna. Parca asa a fost si cu extractiile de gaze din MNeagra care de peste 5 ani de zile erau taraganate si acum dint-o data s-a pornit in numai cateva luni.  Sa speram ca si alte proiecte (gen autostrazi, centrale electrice pe carbuni/gaze/nucleare/solare) se pot face la foc aprins.

Xenos

Eu cred ca, daca parasim gandirea de balta, problema reala e ca daca se vrea inauntru se poate. Ganditi-va cum s-au facut cai ferate de pe vremea Regelui Carol, in interbelic, chiar si in anii 40 (Valea Jiului, M 700 etc, M 100 etc.) si in comunism. Haideti sa vrem din nou sa facem ceva cu calea ferata.

razvan96

Proiecte tip "Quick Wins" Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii – SRCF BRAȘOV (execuție) 21 loturi

E licitatia cea mai mare dintre cele de QW in PNRR.
Loturile 1 si 2, ambele pe linia 203, au fost anulate pentru ca nu a ofertat nimeni.
Dintre celelalte 19 (3-21), toate pe linia 300 intre Teius si Calarasi-Turda, loturile 20 si 21 (Razboieni-Calarasi Turda) au avut aceeasi soarta, anulate. Pe loturile 3-19 a ofertat doar asocierea Drum Asfalt-ZUE (Polonia).

razvan96

De asemenea, SRCF Cluj a mai lansat 2 licitatii pentru QW, una pentru 17.2 km pe ambele fire din Campia Turzii-P.O Canepisti+firul 2 pana la Valea Florilor, ~61 de milioane RON, si una pentru 14 km cumulat pe ambele fire intre Apahida-Gherla, ~78 de milioane RON.

razvan96

^ +încă una de 90 de milioane de lei pentru ambele fire pe Gherla-Dej Calatori, împărțită in 6 loturi.

TibiV

CFR Infra despre portul Galati

București, 22 iulie 2022
📢 LINIA de cale ferată CU ECARTAMENT NORMAL din PORTUL GALAȚI – REDESCHISĂ
‼ ‼ ‼ SRCF Galați a redeschis astăzi, la ora 12.00,  ȘI LINIA de cale ferată cu ECARTAMENT NORMAL 706 I Siloz Port Docuri - Galați Mărfuri - Galați Călători, linie destinată ieșirii din Siloz a vagoanelor (românești) încărcate cu cereale. Lucrările de reparații la linia de cale ferată cu ecartament normal Siloz Port Docuri - Galați Mărfuri - Galați Călători (1,525 km) au fost executate, în regie proprie, de SRCF Galați, în perioada 07 iulie 2022 - 21 iulie 2022.
✅ Lucrări executate pe linia CF 706 I Siloz Port Docuri - Galați Mărfuri - Galați Călători (ecartament normal)
►lucrări de defrișare pe 1.525 metri cale,
►înlocuirea a 562 bucăți traverse normale din lemn, cu traverse din beton
►înlocuirea a 244 bucăți de traverse din lemn speciale, pe aparatele de cale
►înlocuirea materialului mărunt de prindere - 4.402 tone
►completarea prismei de piatră spartă - 832 tone
►executarea burajelor tehnologice și profilare prismă de piatră spartă
👷 SRCF Galați, în regie proprie, cu personal feroviar din secțiile: L1 Galați, L2 Brăila, L3 Buzău, L4 Focșani, L5 Târgu Ocna și SRLU Buzău
ℹ Reamintim faptul că, în data de 7 iulie 2022 a fost redeschisă linia de cale ferată, cu ecartament larg 706 J Galați Largă Ana - Galați Bazin - Galați Mărfuri - Port Docuri, lucrările pe această linie fiind executate, tot de SRCF Galați, în regie proprie, cu personal specializat. Linia 706 J Galați Largă Ana - Galați Bazin - Galați Mărfuri - Port Docuri (ecartament larg) asigură accesul direct, în Siloz, al garniturilor cu cereale sosite din Ucraina (via Republica Moldova).
ℹ Redeschiderea celor două linii de cale ferată 706 J Galați Largă Ana - Galați Bazin - Galați Mărfuri - Port Docuri (ecartament larg) și 706 I Siloz Port Docuri - Galați Mărfuri - Galați Călători (ecartament normal) contribuie la revigorarea activității din Portul Galați, prin operaționalizarea transporturilor de cereale care ajung acum direct în Siloz, fără manevre de transpunere a vagoanelor de pe linia cu ecartament larg, pe linia cu ecartament normal. Astfel, vagoanele cu cereale din Ucraina intră direct în Siloz pe linia cu ecartament larg, iar din Siloz pleacă garniturile încărcate cu cereale, pe linia cu ecartament normal.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AndreiB

Sunt surprins ca linia feroviara spre port era nefunctionala pana acum...

frunzaverde

#879
Traficul in port era foarte mic, cu exceptia santierului, care isi are propria legatura. Era deschisa linia spre port si linia spre terminalul de petrol (Unicom). Portul mineralier e separat (e la sud de Siret), si el avea legatura separata.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

http://cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2022/6408-12-august-2002-srcf-iasi-a-deschis-ofertele-pentru-quick-wins

SRCF Iași a deschis ofertele pentru "Quick Wins"
Bucureşti, 12 august 2022

Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA vă informează că joi, 11 august 2022, Sucursala Regională de Căi Ferate Iași a deschis ofertele depuse la procedura de licitație publică pentru "Proiecte tip Quick Wins - Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii", pe linia 600 Tecuci - Iași (firul II).

În cadrul procedurii, un singur agent economic - SC NESS PROIECT EUROPE SRL- a depus ofertă lucrările tip Quick Wins, pe o lungime de 42 km CF, de pe intervalul de stații Tutova - Munteni, km 286+163 – 328+000 (firul II), aferent liniei 600 Tecuci - Iași

Valoarea totală estimată a lucrărilor este de 167.456.708,77 RON, fără TVA.

Finanțarea este prevăzută în Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), conform Tabelului 25 Costul pentru proiectele de tip Quick Wins finantate prin PNRR, OUG nr. 124/2021, Legea Bugetului de Stat nr. 317/2021 și HG nr. 209/2022. În cadrul proiectului se vor realiza lucrări de înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii și realizarea căii fără joante.

Principalele beneficii rezultate în urma lucrărilor sunt: eliminarea restricțiilor și a limitărilor de viteză,
eliminarea costurilor cauzate de restricții/limitări, creșterea eficienței activității de operare, diminuarea efectelor adverse asupra mediului, readucerea stării tehnice a liniei la parametrii proiectați și maximizarea gradului de siguranță.

===================

http://cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2022/6410-17-august-2002-srcf-cluja-deschis-ofertele-pentru-quick-wins

4 oferte pentru lucrări de tip Quick Wins, între Jibou și Carei
Bucureşti, 17 august 2022

Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA vă informează că Sucursala Regională de Căi Ferate Cluj a deschis ofertele depuse la procedura de licitație publică pentru "Proiecte tip Quick Wins - Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii", pe linia 412 Jibou - Carei (4 loturi).

În cadrul procedurii, un singur agent economic - DRUM ASFALT SRL - a depus oferte pentru cele 4 loturi, aferente liniei CF Jibou - Carei:

► Lot 1 - km 8+540 - km 9+760 (fir I), km 8+497 - km 9+800 (fir II)
► Lot 2 - km 15+280 - km 16+800 (fir I și II)
► Lot 3 - km 16+800 - km 21+900 (fir I)
► Lot 4 - km 21+900 - km 23+550 (fir I și II)

Valoarea totală estimată a achiziției pentru cele 4 loturi este de 78.296.543,83 lei, fără TVA.
► Lot 1 – 17.079.746,18 lei, fără TVA
► Lot 2 – 20.274.598,18 lei, fără TVA
► Lot 3 – 20.255.208,31 lei, fără TVA
► Lot 4 – 20.686.991,16 lei, fără TVA

Finanțarea este prevăzută în Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), conform Tabelului 25 Costul pentru proiectele de tip Quick Wins finantate prin PNRR, OUG nr. 124/2021, Legea Bugetului de Stat nr. 317/2021 și HG nr. 209/2022.

În cadrul proiectului se vor realiza lucrări de înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii și realizarea căii fără joante

Principalele beneficii rezultate în urma lucrărilor sunt: eliminarea restricțiilor și a limitărilor de viteză, eliminarea costurilor cauzate de restricții/limitări, creșterea eficienței activității de operare, diminuarea efectelor adverse asupra mediului, readucerea stării tehnice a liniei la parametrii proiectați și maximizarea gradului de siguranță.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Mai frate,iarasi Aktor?!...  Inebunesc...  :(

http://cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2022/6416-19-august-2022-comunicat-cfr-sa-oferte-castigatoare-4-loturi-pentru-lucrari-de-intretinere-cf-acord-cadru-4-ani-docx

CFR SA: 2,1 miliarde lei pentru lucrări de întreținere a infrastructurii feroviare(4 loturi)

Bucureşti, 19 august 2022

Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA a desemnat ofertele câștigătoare pe 4 loturi, la licitația deschisă pentru Lucrări de întreținere prin înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii, pe o lungime de maximum 1461 km din rețeaua feroviară, lucrări care au drept scop readucerea liniilor în parametri proiectați și circulația trenurilor cu vitezele inițiale de maximum 120 km/h.

În cadrul procedurii de licitație publică, împărțită în 8 loturi, aferente celor 8 sucursale regionale de cale ferată, au fost desemnate ofertele câștigătoare, cu o valoare totală de 2.1 miliarde lei, pentru loturile 1,3,4 și 5, astfel:

►Lotul 1 (SRCF București): AKTOR SOCIETATE TEHNICA ANONIMA (AKTOR S.A.) – ofertă câștigătoare în valoare de 459.877.319,55 lei fără TVA

►Lotul 3 (SRCF Timișoara): SALCEF SPA - ofertă câștigătoare în valoare de 562.428.647,70 lei fără TVA

►Lotul 4 (SRCF Cluj): SALCEF SPA - ofertă câștigătoare în valoare de 611.548.030,55 lei fără TVA

►Lotul 5 (SRCF Brașov): AKTOR SOCIETATE TEHNICA ANONIMA (AKTOR S.A.) - ofertă câștigătoare în valoare de 466.838.540,32 lei fără TVA

Procedurile pentru lotul 2 (SRCF Craiova) și lotul 6 (SRCF Iași) au fost anulate, toate cele 7 oferte depuse fiind declarate neconforme, iar loturile 7 și 8 sunt în etapa de evaluare a ofertelor.

Menționăm faptul că, acordurile-cadru,aferente celor 8 Sucursale Regionale de Cale Ferată (București, Craiova, Timișoara, Cluj, Brașov, Iași, Galați și Constanța), se vor derula pe o perioadă de 4 anișiau ca obiectiv stabilirea termenilor şi condiţiilor ce vor guverna contractele sectoriale de lucrări (contractele subsecvente de lucrări, care se vor încheia la nivel de regională, în limita fondurilor alocate). De asemenea, precizăm faptul că, lucrările de întreținere prin înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii și realizarea căii fără joante, care se vor executa pe o lungime de 1461 km CF, au ca obiectiv aducerea liniei în parametri proiectați pentru viteza maximă de circulație de 120 km/oră.

Reamintim faptul că, valoarea totală estimatăa acordului-cadru, împărțit în 8 loturi, este de minimum 1.001.483.640 lei fără TVA și de maximum 4.216.621.320 de lei, fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Pun si aici, caci pare o disputa interesanta...

Quote from: TibiV on August 19, 2022, 04:08:43 PMFoarte interesant...
Isi "dau la gioale" CFR SA si APM Constanta...

http://cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2022/6415-18-august-2022-compania-nationala-de-cai-ferate-cfr-sa-se-implica-activ-in-operationalizarea-traficului-de-marfa-in-portul-constanta

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA se implică active în operaționalizarea traficului de marfă în PORTUL CONSTANȚA
 
Bucureşti, 18 august 2022

Măsuri pe termen scurt – redeschiderea și redarea în exploatare a 99 de linii CF

În luna aprilie, prin Memorandum-ul nr. 13208/07.04.2022, au fost stabilitemăsurile de eficientizare a activității de transport feroviar de marfă din zona Portului Constanța (Constanța Port Zona A, Constanța Port Zona B și Constanța Port Mol V), și anume:

►Măsura 4.1- redeschiderea pentru circulație și manevră a unui număr de 35 linii, cu o lungime de 13,398 km închise în prezent din motive tehnice, și readucerea în regim normal de funcționare a unui număr de 75 aparate de cale.

►Măsura 4.2- redeschiderea pentru circulație și manevră a unui număr de 64 de linii, cu o lungime totală de 29,795 km, 7 treceri la nivel și 51 aparate de cale

Demersurile întreprinse de CFR SA în perioada aprilie - august 2022

Prioritatea 1 (Măsura 4.1) - lucrări în execuție, ordin de începere emis pe 15 iunie 2022 – lucrări executate în procent de 50%
SRCF Constanța a demarat procedurile, conform prevederilor Legii Achizițiilor Publice, pentru negocierea, semnarea contractelor și emiterea pe 15 iunie 2022 a ordinelor de începerea lucrărilor de reparații pe 35 de linii (cu o lungime totală de 13,398 km) și 75 aparate de cale, prevăzute în PRIORITATEA 1 (Măsura 4.1)

Stadiulde execuție a lucrărilor: 51% pe Lotul I și 50 % Lotul II

Termen finalizare lucrări: noiembrie 2022

Prioritatea 1I (Măsura 4.2) - lansată licitație pentru achiziție lucrări pe 22 iunie 2022
SRCF Constanța a lansat în data de 22 iunie 2022 licitația pentrulucrări de reparații pe 64 lini de cale ferată (29,795 km), 7 treceri la nivel și 51 aparate de cale, prevăzute în PRIORITATEA II (Măsura 4.2), termenul limită pentru depunerea ofertelor, pentru cele 3 loturi, a fost 25 iulie 2022.

Stadiul: în evaluare ofertele depuse pe cele 3 loturi.

Termen de evaluare 18.10.2022

Termen de execuție (după emiterea ordinului de începere): 180 zile

 
Măsuri pe termen lung – Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța – finanțare din fonduri nerambursabile și Buget de Stat

CFR SA are înderulare proiectul de elaborare a Studiului de fezabilitate pentru modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța, finanţatdin fonduri externe nerambursabile CEF şi de la Bugetul de Stat.

Scop:
▻identificarea soluției optime, din punct de vedere tehnic, operațional, economic, financiar,  precum și din punct de vedere a impactului asupra mediului, pentru modernizarea liniilor și instalațiilor din Portul Constanța
▻creșterea accesibilității conexiunii feroviare a portului Constanța cu rețeaua centrală TEN-T și creșterea eficienței transportului feroviar de marfă pe Coridorul Rin-Dunăre cu impact direct în dezvoltarea iniţiativelor de afaceri şi de investiţii din regiunea Mării Negre.

Obiective:
▻ creșterea capacității de primire - expediere și de parcare(de la 230 km linii CF, la 272 km linii CF) în 8 stații de cale ferată incluse în proiect (6 stații care deservesc Portul Constanța și alte două stații - Valu lui Traian și Palas)
▻ electrificarea integrală a liniilor de primire - expediere și a liniilor din grupele de manevră/triajele de zonă.
▻ înlocuirea actualelor instalații de centralizare (centralizare electrodinamică - CED) cu instalații de centralizare noi (centralizare electronică - CE) și extinderea zonelor din stație incluse în instalațiile CE, ceea ce va avea un efect direct asupra reducerii timpilor de manevră între grupele de linii din stații (primire-expediere, grupa de manevră/triaj de zonă și liniile de încărcare-descărcare) și îmbunătățirii siguranței circulației;
▻ optimizarea accesului la liniile de încărcare – descărcare prin dublarea liniei acolo unde condițiile din teren permit sau montarea de diagonale suplimentare pentru a permite mișcări de manevră simultane
▻ conducerea activității de exploatare (circulație și manevră) din stațiile Constanța Port Zona A, Constanța Port Zona B, Constanța Port Mol V, Agigea Nord, Agigea Ecluză, Agigea Sud și Constanța Port Terminal Ferry Boat se va realiza de la Posturile centrale (PC), iar pentru zonele de manevră s-au prevăzut instalații de centralizare distincte, Posturi locale, subordonate PC.
▻ cele două zone Port Constanța Nord (Constanța Port Zona A, Constanța Port Zona B, Constanța Port Mol V) și Port Constanța Sud (Agigea Nord, Agigea Ecluză, Agigea Sud și Constanța Port Terminal Ferry Boat) sunt comandate și controlate din CMT amplasat în Centrul de Control Operațional (CCO) Constanța (investiție nouă)
▻ viteza maxima de proiectare pentru trenurile de marfă - 100 km/h

Stadiul elaborării SF: în luna septembrie estimăm obținerea Acordului de Mediu și aprobarea Studiului de fezabilitate final în CTE Regional, CTE Central, CTE interministerial
 

B. Riscuri privind preluarea infrastructurii feroviare de către CN APM SA

▻ Conform prevederilor OUG 12/1998, Legea 202/2016 și OMTIC 232 din 2020, CNCF CFR SA este singurul administrator de infrastructură feroviară
▻ CN APM Constanța SA nu deține autorizație de siguranță necesară pentru a deveni administrator de infrastructură
▻ CN APM Constanța SA nu deține personal specializat pentru activitatea de exploatare (primiri – expedieri de trenuri și manevrarea vagoanelor)
▻ Preluarea de către CN APM SA a activității de gestionare a infrastructurii de transport de servicii feroviare din Portul Constanța nu va conduce la existența unui singur administrator pentru infrastructurile de servicii, întrucât operatorii de exeploatare portuară (OEP), operatorii de transport feroviari (OTF), proprietarii de linii feroviare industriale (LFI) - 21 la număr, cu una sau mai multe LFI racordate din stațiile Constanța Port Zona A, Constanța Port Zona B, Constanța Port Mol V, Agigea Nord și Constanța Port Terminal FerryBoat -, vor oferi în continuare servicii conform Legii 202/2016, Anexa II, Pct. II (în terminale de mărfuri, infrastructuri de întreținere, alte infrastructuri tehnice, infrastructuri de alimentare cu combustibil).
▻ Din punct de vedere al activității de exploatare, stațiile de cale ferată din Portul Constanța reprezintă dispozitive feroviare integrate, care cuprind gupe de primire-expediere a trenurilor, grupe de manevră și acumulare a vagoanelor necesare pentru deservirea agenților economici care efectuează operațiuni de încărcare-descărcare și linii de încărcare–descărcare, pentru care personalul de specialitate al CFR SA asigură deservirea nediscriminatorie a operatorilor de transport feroviar.
▻ Fragmentarea dispozitivelor feroviare, prin atribuirea unor părți sau integral către CN APM SA Constanța, ținând cont de numărul mare de linii și aparate de cale/kilometri, impune alocarea de personal de specialitate de către aceasta, ceea ce ar conduce la introducerea unor "filtre suplimentare" în activitatea de circulație și manevră (ex. personalul CFR SA care conduce circulația va trebui să obțină în prelabil un consimțământ scris, sau prin instalațiile de siguranța circulației, din partea personalului CN APM SA pentru un tren/convoi de manevră, destinat grupei de linii administrată/gestionată de CN APM SA) cu efecte directe asupra deservirii eficiente a OEP (operatori de exploatare portuară).

Am bolduit "Valu lui Traian și Palas" in ideea "dupa razboi multi destepti se arata"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduG

FB CFR Infrastructură

QuoteBucurești, 15 septembrie 2022
📢 Redeschidem circulația între Brașov și Întorsura Buzăului
‼ ‼ ‼ Luni, 19 𝘴𝘦𝘱𝘵𝘦𝘮𝘣𝘳𝘪𝘦 2022, 𝘴𝘦 𝘳𝘦𝘥𝘦𝘴𝘤𝘩𝘪𝘥𝘦 𝘤𝘪𝘳𝘤𝘶𝘭𝘢ț𝘪𝘢 𝘱𝘦 𝘯𝘰𝘶𝘭 𝘱𝘰𝘥 𝘧𝘦𝘳𝘰𝘷𝘪𝘢𝘳 𝘥𝘪𝘯 𝘭𝘰𝘤𝘢𝘭𝘪𝘵𝘢𝘵𝘦𝘢 𝘉𝘶𝘥𝘪𝘭𝘢, iar serviciul public de transport feroviar de călători, pe relația Brașov - Întorsura Buzăului, va fi asigurat de un operator privat, 𝘤𝘶 12 𝘤𝘶𝘳𝘴𝘦 𝘱𝘦 𝘻𝘪.
𝘐𝘰𝘯 𝘚𝘪𝘮𝘶-𝘈𝘭𝘦𝘹𝘢𝘯𝘥𝘳𝘶, 𝘥𝘪𝘳𝘦𝘤𝘵𝘰𝘳𝘶𝘭 𝘨𝘦𝘯𝘦𝘳𝘢𝘭 𝘢𝘭 𝘊𝘍𝘙 𝘚𝘈, prezent astăzi pe șantierul de la Budila, unde se fac ultimele verificări tehnice la noul pod de cale ferată din localitatea Budila: "𝐹𝑖𝑛𝑎𝑙𝑖𝑧𝑎𝑟𝑒𝑎 𝑙𝑢𝑐𝑟ă𝑟𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑑𝑒 𝑟𝑒𝑐𝑜𝑛𝑠𝑡𝑟𝑢𝑐ț𝑖𝑒 𝑎 𝑝𝑜𝑑𝑢𝑙𝑢𝑖 𝑓𝑒𝑟𝑜𝑣𝑖𝑎𝑟 𝑑𝑖𝑛 𝑙𝑜𝑐𝑎𝑙𝑖𝑡𝑎𝑡𝑒𝑎 𝐵𝑢𝑑𝑖𝑙𝑎 ș𝑖 𝑟𝑒𝑑𝑒𝑠𝑐h𝑖𝑑𝑒𝑟𝑒𝑎 𝑐𝑖𝑟𝑐𝑢𝑙𝑎ț𝑖𝑒𝑖 𝑝𝑒 𝑎𝑐𝑒𝑎𝑠𝑡ă 𝑙𝑖𝑛𝑖𝑒 𝑑𝑒𝑜𝑠𝑒𝑏𝑖𝑡 𝑑𝑒 𝑖𝑚𝑝𝑜𝑟𝑡𝑎𝑛𝑡ă 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑟𝑢 𝑐𝑜𝑚𝑢𝑛𝑖𝑡ăț𝑖𝑙𝑒 𝑙𝑜𝑐𝑎𝑙𝑒, 𝑑𝑖𝑛 𝑗𝑢𝑑𝑒ț𝑒𝑙𝑒 𝐵𝑟𝑎ș𝑜𝑣 ș𝑖 𝐶𝑜𝑣𝑎𝑠𝑛𝑎, 𝑎𝑢 𝑟𝑒𝑝𝑟𝑒𝑧𝑒𝑛𝑡𝑎𝑡 𝑢𝑛 𝑜𝑏𝑖𝑒𝑐𝑡𝑖𝑣 𝑎𝑠𝑢𝑚𝑎𝑡 ș𝑖, 𝑑𝑢𝑝ă 𝑐𝑢𝑚 𝑠𝑒 𝑣𝑒𝑑𝑒, î𝑛𝑑𝑒𝑝𝑙𝑖𝑛𝑖𝑡 𝑑𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑎𝑛𝑖𝑎 𝐶𝐹𝑅 𝑆𝐴. 𝐷𝑒ș𝑖, 𝑙𝑎 î𝑛𝑐𝑒𝑝𝑢𝑡𝑢𝑙 𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡𝑢𝑖 𝑎𝑛, 𝑎 𝑒𝑥𝑖𝑠𝑡𝑎𝑡 𝑢𝑛 𝑜𝑎𝑟𝑒𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑐𝑒𝑝𝑡𝑖𝑐𝑖𝑠𝑚 î𝑛 𝑐𝑒𝑒𝑎 𝑐𝑒 𝑝𝑟𝑖𝑣𝑒ș𝑡𝑒 𝑖𝑚𝑝𝑜𝑟𝑡𝑎𝑛ț𝑎 𝑝𝑒 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑜 𝑎𝑐𝑜𝑟𝑑ă𝑚 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢ă𝑟𝑖𝑖 ș𝑖 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑖𝑧ă𝑟𝑖𝑖 𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡𝑢𝑖 𝑜𝑏𝑖𝑒𝑐𝑡𝑖𝑣 𝑑𝑒 𝑖𝑛𝑣𝑒𝑠𝑡𝑖ț𝑖𝑖, 𝑎𝑠𝑡ă𝑧𝑖 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛𝑠𝑡𝑟ă𝑚 𝑐ă 𝑝𝑟𝑖𝑜𝑟𝑖𝑡ăț𝑖𝑙𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑎𝑛𝑖𝑒𝑖 𝑠𝑢𝑛𝑡 𝑑𝑒 𝑓𝑎𝑝𝑡 𝑝𝑟𝑖𝑜𝑟𝑖𝑡ăț𝑖𝑙𝑒 𝑐ă𝑙ă𝑡𝑜𝑟𝑖𝑙𝑜𝑟, 𝑡𝑜𝑎𝑡𝑒 𝑝𝑟𝑜𝑔𝑟𝑎𝑚𝑒𝑙𝑒 𝑑𝑒 𝑑𝑒𝑧𝑣𝑜𝑙𝑡𝑎𝑟𝑒 𝑎 𝑟𝑒ț𝑒𝑙𝑒𝑖 𝑓𝑒𝑟𝑜𝑣𝑖𝑎𝑟𝑒 𝑓𝑖𝑖𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑛𝑐𝑒𝑛𝑡𝑟𝑎𝑡𝑒 î𝑛𝑡𝑟-𝑜 𝑠𝑖𝑛𝑔𝑢𝑟ă 𝑑𝑖𝑟𝑒𝑐ț𝑖𝑒, ș𝑖 𝑎𝑛𝑢𝑚𝑒, î𝑚𝑏𝑢𝑛ă𝑡ăț𝑖𝑟𝑒𝑎 𝑐𝑜𝑛𝑑𝑖ț𝑖𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑑𝑒 𝑡𝑟𝑎𝑛𝑠𝑝𝑜𝑟𝑡 𝑝𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑒𝑎 𝑓𝑒𝑟𝑎𝑡ă, 𝑙𝑎 𝑛𝑖𝑣𝑒𝑙𝑢𝑙 î𝑛𝑡𝑟𝑒𝑔𝑖𝑖 𝑟𝑒ț𝑒𝑙𝑒𝑖 𝑓𝑒𝑟𝑜𝑣𝑖𝑎𝑟𝑒".
ℹ Lucrările de reconstrucție a podului CF din comuna Budila, situat pe linia Hărman - Întorsura Buzăului, la km 17+318 și de amenajare a albiei râului Târlung, au fost executate de o asociere de firme românești, în perioada aprilie 2021 - august 2022, valoarea contractului fiind de 29,2 milioane lei (cu TVA), finanțare asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat.
🚆6 perechi de trenuri vor circula, începând de luni 19 septembrie, între Brașov și Întorsura Buzăului (36 km), peste noul pod de cale ferată de la Budila, cu plecarea primului tren din Întorsura Buzăului la ora 04:32, iar din Brașov, la ora 05:43. Cele 12 curse vor fi operate de Regio Călători, durată călătoriei pe întregul traseu, cu opriri intermediare, va dura dura 60 - 65 de minute.
ℹ Noul pod de cale ferată simplă, de la Budila, are o deschidere de 70 m, suprastructură metalică, de tip grindă cu zăbrele cale jos, iar infrastructura este din culee fundate indirect. Caracteristicile tehnice și parametri specifici ai acestui obiectiv de investiții sunt:
►deschidere pod - 70 m
►lungime linie reabilitată - 301.603 m
►prag deversor și bazin disipator cu lățimea - 60.85 m
►ziduri de sprijin din beton armat (mal stâng și mal drept) - 60.20 m +19.05 m (aval și amonte)
►apărare de mal din gabioane (mal stâng și mal drept) – 184 m
ℹ Reamintim faptul că, lucrările pentru reconstrucția podului CF din comuna Budila, situat pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, km 17+318 și de amenajare a albiei râului Târlung au început în luna aprilie 2021, în perioada 2019 - 2020 fiind parcurse toate etapele necesare semnării contractului de execuție, și anume: elaborarea expertizei tehnice, DALI și a proiectului tehnic, emiterea tuturor documentaţiilor tehnice, economice, inclusiv avizele necesare organizării licitației pentru reconstrucția podului CF situat pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, la km 17+318, și lucrări de amenajare albie.
Foto: CFR Infrastructura - Noul podul CF din localitatea BUDILA și reconstrucția albiei râului Târlung (2021 - 2022)

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/pfbid036buwFgJMbB8hzriydAKqdoaYURRUotEwDLsLA6ZoCZGpChBGqHP7nc2CynrTE5qWl

cristi5

#884
@oc7avian ne incanta cu o situatie completa a lucrarilor de intretinere, extrase din SEAP pe codul CPV 45234100-7 "Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)". Le-am anexat aici.
Anunturi de initiere (1).pdf

Dintre acestea am numarat 14 Quick Wins, dar cred ca sunt mai multe. Unele din pacate sunt anulate... Tot @oc7avian a facut si o lista manuala cu 17 QW!

LE. Mai sunt cateva QW pe alt CPV, ca de ce sa fie unul singur :)

Gen regionala Iași: 45234116-2

Cluj
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154928
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100153872
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100151920
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100151997
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100151961
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100151438
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100149635
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100144454
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100144047
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100143682
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100141952

Timișoara
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100143098

Galați
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100154110
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100143853

Brașov
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100153670
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100142437

Iași
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100146103