Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Tavi

Dugheana aia pe care scrie "camioni i remorketa" pare un fel de DSV al lor :)
neaguionutu, aici parca aveau termen in vara de deschidere, nu? Dar la intersectia cu Slivnitza mai este f mult de excavat. Adica lucrari primare ... Sau poate nu tin eu bine minte..

neaguionutu

@Tavi,  August - Septembrie 2015 termen de finalitate , asa scrie pe SSC bulgaresc


neaguionutu


neaguionutu

Combinatia A8(Russe - Veliko Tarnovo) - A2( Veliko Tarnovo - Sofia)- A0( Autostrada Sofia Nord) - A6(Sofia - Pernik) -A3(Penik - Kulata) in Bulgaria si  A25 ( Promachonas - Salonic) in Grecia  ne va duce mai repede spre Grecia , prin Sofia-Kulata

Bulgaria :

SNST: Trebich – Sofia-East (A2) 16.5km (February 2015 to 2016) – projectmap

?: Kakach river – Lyulin (A6) 3.0km (September 2012 to August 2015) – projectmap

A3: Dupnitsa – Blagoevgrad 37.0km (July 2013 to October 2015) – projectmap

A3: Sandanski – Kulata 15.0km (April 2012 to 31st July 2015) – projectmap


Grecia :


A25: Kato Christos – Strymoniko ~21km (? to 2016) – projectmap

A25: Neo Petritsi – Kamaroto ~10km (? to 2016) – projectmap

Sursa : Sursa : SSC bulgaresc ( skyscrapercity.com)

Visez sa merg de la Bucuresti la Salonic numai pe autostrada !
Nu stiu cand se va realiza lucrul acesta , dar din cate vad si cate citesc se va intampla lucrul acesta .
Mai ramane bucata Bucuresti - Giurgiu -Russe  sa se faca autostrada.

cezar-mario2012

#1399
 Info cu evolutia lucrarilor de infrastructura rutiera din Bulgaria pe luna aprilie.
ATENTIE ! Avertisment pentru cei ce poate sau vor sa foloseasca drumul II-14 Vidin-Kula-Vrashka Chuka(vama BG-SR)-Zajechar(Serbia), drumul este grav avariat la km 10 pe o lungime de 150m, necesitand o reconstructie costisitoare si de lunga durata. Traficul se desfasoara pe o varianta ocolitoare. La mijlocul luni trecute o delegatie API, a fost la fata locului pentru a evalua situatia si apoi sa gaseasca solutie de remediere a problemelor aparute.




Si reparatia drumului I-1 Sofia-Kulata, in zona defileului Kresna continua prin stabilizarea versantului, se circula ingreunat in acea zona pe un drum improvizat din piatra sparta.

1.A0 Centura de nord a Sofie(16.5 km): lucrarile continua, sunt zone care au avansat bine la structuri, dar au inceput si lucrari de terasamente. Totusi tinand cont ca suntem in mai, iar termenul este decembrie 2015, din cea ce se vede acum pe teren este destul de putin probabil a fi finalizat la acel termen.

Zonele atacate:
 

Nodul cu Botevgrasko Shose:



Cealalta zona atacata, traversarea raurilor Perlovka si Vladaiska;



2.A2 Hemus(Sofia-Varna, 418 km, 160 km constriti, 5 km in constructie): Din luna aprilie a intrat in reparatie capitala sectiunea Sofia-Yablanitsa, tremen de finalizare doi ani, dar si pe sectiunea Shumen-Varna se vor executa lucrari de intretinere, inclusiv pe unele zone se vor inlocui stratul de uzura, durata de finalizare este 1 iulie 2015. Pe sectiunea Sofia-Yablanitsa in zona viaductelor Topli Dol si Eleshtnitsa, traficul se face doar pe sensul catre Sofia.



Intre timp primul ministru Boiko Borisov si ministrul dezvoltari regionale Liliana Pavlova au vizitat santierul autostrazii A2 Hemus, sectiunea Panait Volovo-Belokopitovo. Termenul de finalizare avansat pentru cei 5km este 15 iulie 2015, greu de crezut, am trecut pe acolo si cel mai mult de lucru este la nodul A2 cu I-2 si I-7. Ca sa continue lucrarile la A2, trebuie sa mute I-2 pe sub autostrada si acolo mai aveau de lucru, iar lucrarile de asfaltare abea au inceput de o saptamana.

Pasaj peste I-7




Nodul A2 cu I-2 si I-4




Pe sectiune A2 Hemus, Yablanitsa-Veliko Tarnovo(lot1 si 2), procedurile sint in curs de evaluare a ofertelor tehnice a celor 12 firme si consortii participante. Aceasta este prima etapa din cele trei etape de parcurs, procesul a fost inceput pe 3 aprilie 2015. Intre timp s-a licitat si supervizarea lucrarilor, dar si firmele ce se ocupa cu expropieri pe traseu.

3.A3 Struma(Sofia-Kulata, 150km, 35km construiti, 52km in constructie): pe o portiune din lot 1 se executa lucrari de reparatie a fisurilor aparute in carosabil si ciculatia este restrictionata.



Pe lot 2 lucrarile avanseaza destul de bine, dar poze noi nu au mai aparut, ultimele fiind din 12-19 aprilie, asa ca lucrariile sunt mult mai avansate decat se vede in poze;





Viaductul dinaintea primului tunel:


Tunelul:


Lucrari inspre Sofia:



Se lucreaza si pe lot 4, dar mai mult pe zona dintre nodul Melnik/Petrich si granita, probabil vor sa dea drumul la trafic pe vechiul drum fara a mai ocoli prin Petrich:

Zona din vecinatatea intersectiei I-1 cu Melnik



Inspre Kulata dinspre Melnik:




Inspre Sofia:




Pa loturile 3.1 si 3.3 au continuat procedurile, astfel pe lot 3.3 s-a ajuns in faza finala, din cele 7 firme invitate in etapa a doua, s-au calificat doar 3 in etapa a treia si ultima. Firmele(consortii) calificate sunt urmatoarele:

1. DZZD "PST 3 Struma"                 
- Contract Valoarea acceptate - 228 145 216 leva, fără TVA;
- Preț maxim de contract - 249 123 716 leva, fără TVA;
2. Consorțiul "Struma - Lot 3.3"     
- Contract Valoarea acceptate - 213 144 512 leva, fără TVA;
- Preț maxim de contract - 234 123 012 leva, fără TVA;
3. Unirea "Struma Autostrada"             
- Contract Valoarea acceptate - 259 807 040 leva, fără TVA;
- Preț maxim de contract - 280 785 540 Lev fara TVA.

Acum ce inseamna acele preturi: Contract Valoarea acceptate-pretul licitat, iar Preț maxim de contract-este valoarea maxima ce nu poate fi depasita, pentru lucrari neprevazute, ce depaseste va plati constructorul, este asumat prin contract. Consortiul Struma 3.3 s-a calificat in aceasta etapa cu maximul de puncte posibil 100p. si clar v-a castiga licitatia.
Pe lot 3.1 ofertele pentru etapa a treia se deschid saptamana viitoare, in etapa a doua, tehnico+financiara, s-au calificat sase firme(consortii):

1. OBRASKON Houari Lain, SA, Spania;
2. Consorțiul "STRUMA - LOT 3.1", care constă din următoarele societăți:
"PROIECTE DE INFRASTRUCTURĂ SBG" SA
"PATSTROY-92" AD
"GEOSTROY" SA
3. OCAC consorțiu "FAS-CK-13", care constă din următoarele societăți:
"SK-13 PATSTROY" SA
"China Communication KANSTRAKSHAN Company" Ltd., China
4. DZZD "PST STRUMA 1", care constă din următoarele societăți:
"PST GROUP" SA
"VIA PLAN" SRL
"PONSSTROYINZHENERING" EAD
"GP Group" Ltd.
5. Unirea "autostradă Struma 3.1", care constă din următoarele societăți:
"TRACE GROUP HOLD" SA
"Drumuri și Poduri" Ltd.
6. DZZD "Struma Autostrada 3.1", care constă din următoarele societăți:
"AGROMAX" SRL
"AB" SA
"HYDROSTROY" SA
"Drumuri Plovdiv Group" Ltd.
"Drumuri Plovdiv"
"Alves Consult" SRL

Intre timp s-au desfasurat si licitati de supervizare a lucrariilor de pe lot 3.1 si 3.3.
Dar pe departe cel mai disputat subiect al luni aprilie, pe forumuri si presa a fost despre lot 3.2 defileul Kresna. Este vorba despre varianta alternativa propusa de NCSIP, ce prevede inlocuirea tunelului de 14km cu transformarea si optimizarea drumului I-1 prin defileu. Acest lucru prevede transformarea actualului drum in autostrada, dar si optimizarea lui cu o serie de tuneluri, viaducte si corectii de traseu pentru a respecta normativele in vigoare referitoare la autostrazi in zone montane. Specialisti in domeniu au comentat indelung acest subiec, dorind tunelul de 14km, este in principal vorba de orgoliu, dorind sa intre in top 10 cele mai lungi tunele rutiere din lume.

Propunerea NCSIP:



4. A4 Maritsa(Orizovo-Capitan Andreevo,117 km, 51 km construiti, 66 km in constructie), marea noutate este deschiderea lotului 2 dintre Dimitrovgrad si Harmanali la sfarsitul acestei luni. Pe lotul 1 mai este de asteptat pana in octombrie, sunt probleme cu descarcarile arheologice.

Lot 1, se asteapta marcajele:




Nodul Dimitrovgrad:


Alt nod la km 67:


Mai sunt de executat lucrari:




Lot 1, km 5+250, inceputul;

km 8+850

km 13+280

km 16+460

km 21+780

Santierul arheologic



5.Centura de Vest a Sofiei, lucrarile au avansat, astfel pasajul superior si rampa dinspre Sofia au fost finalizate, mai trebuie izolatie si asfaltare. A mai fost terminata calea de rulare de pe partea estica dintre drumul spre Kalotina si partea sudica, astfel au inceput lucrarile la rampa estica a pasajului superior. S-au forat piloti pe partea sudica a sensului giratoriu, pentru pereti pasajului inferior. Se mai lucreaza la calea de rulare dintre Sofia si giratoriu pe partea nordica, dar si la pantele sudice si nordice ale pasajului inferior. Podul nou peste raul Kakach asteapta grinzile, cea mai mare intarziere este pe partea nord-estica, unde este o necropola si arheologi inca nu au terminat lucrul.

Rampa est:


Calea de rulare nord-est:


Pasajul superior:


Directia nord din sensul giratoriu:


Santierul arheologic:



Inspre raul Kakach:


Panta nordica:


Podul nou peste Kakach:


Rampa vestica a pasajului superior:


Forare piloti, pereti pentru pasjul inferior:



Pasaj superior si pod al sensului giratoriu peste pasajul inferior:


Calea de rulare noua, dreapta:


Calea de rulare veche, stanga:


Si panta sudica 4 mai 2015:


6. DX Vidin-Botevgrad, lucrarile la centura orasului Montana continua, iar pe centura orasului Vratsa, cea inaugurata anul trecut, se repara trecerea la nivel cu calea ferata, circulatia fiind deviata pe rute ocolitoare. Reparatia o sa dureze 15 zile.

Centura orasului Montana:




Informatiile si pozele sunt preluate de pe SSC-ul bulgaresc, www.novinite.com , www.ncsip.bg si www.api.bg

drrond7

Multumesc mult ptr. info! Prima ma interesa in mod special.
Carpe Diem!

cezar-mario2012

#1401
 Ieri s-au deschis ofertele pentru proiectul preliminar al lotului 3.2 A3 Struma. Varianta aleasă de traseu fiind cea alternativa, dupa informațiile apărute în presa, noua variantă de 23 km v-a avea șapte tuneluri, nu mai mari de un kilometru și va aduce o economie de aproximativ 200 milioane de euro.  Prețul pentru prima variantă era estimat la 500 mil. €, iar in aceasta varianta prețul estimat este de 300 mil. €. Au depus oferte pentru proiectul preliminar patru consorții. Comunicat NCSIP:

"Preliminary design for the section of Lot 3.2 of Struma Motorway in the Kresna Gorge
On 05.05.2015 at 14:00 hrs in the office of National Company Strategic Infrastructure Projects a public session was held for opening of the offers for participation in the open tender procedure with subject: ,,Preliminary design for the section of Lot 3.2 of Struma Motorway in the Kresna Gorge". Four offers were submitted by the following participants:
1. JV ,,LOT 3.2 PROEKT", comprising the following entities:,,PATPROEKT – 2000" OOD;,,BIAS – М" EOOD;,,GEOTEHNIKA – ABS" OOD;,,BONDYS" OOD;,,SWECO ENERGOPROEKT" AD.
2. JV ,,SPEA I partniori", comprising the following entities:,,SPEA INGENERIA EUROPEA" S.p.A., Italy;,,CivEn Design Services" Ltd;,,RUTEX" OOD;,,GEOCONSTRUCT" EOOD.
3. JV ,,ALTERNATIVA 3.2", comprising the following entities:,,EUROCONSULT" SA, Spain;,,PROES CONSULTORES" SA, Spain;,,ILIA BURDA" OOD.
4. Consortium ,,MOSTY-IKP 3.2", comprising the following entities:,,MOSTY BULGARIA" EOOD;,,MOSTY KATOVICE" Sp.z.о.о, Poland;,,INJCONSULTPROEKT" OOD.
The estimated value of the services is BGN 1 185 000 excluding VAT and the time for completion is 168 days."



Informatii preluate din www.infrastructure.bg si www.ncsip.bg

laszlo.robert

Ungaria- M35 ,Debrecen-Berettyoujfalu are autorizatie de constructie,sunt in curs exproprierile si s-a elaborat si documentatia necesara siturilor arheologice,posibil ca s-au apucat si de sapaturi deja(arheologice)
Sursa:SSC Maghiar

boer_escu

#1403
Apropo de drumuri din Ungaria, am fost recent pe DN-ul lor 44 (Gyula-Kecskemet) - 144 km. Drumul mi s-a parut intr-o stare foarte proasta, mai ales pe sensul pe care am mers eu (spre Kecskemet), fiind numeroase denivelari accentuate si chiar gropi maricele in partea drumului dinspre acostament.

Am intalnit multe TIR-uri de Romania, banuiesc ca acestea evita taxele de autostrada unguresti, si probabil si aceste TIR-uri sunt o explicatie pentru starea drumului.

Una peste alta, am facut un pic peste 2 ore pe aceasta distanta, dar a fost genul acela de drum care iti doresti din tot sufletul sa se termine odata...

Fiindca eu mergeam de la Gyula la Viena, cred ca era singura solutie de traseu rezonabila, fiindca alternativele erau mult mai lungi.

panda80

Circula intr-adevar destul de multe tiruri de Romania pe DN44.HU, insa nu cred ca motivul sunt taxele de autostrada deoarece de ceva timp in HU se plateste taxa si pe drumurile nationale. Probabil ca motivul este evitarea cozilor lungi de la Nadlac, pentru tiruri autostrada nereprezentand un castig substantial de timp in zonele de campie (ei merg oricum cu 80-90 peste tot).

orioane

Am o intrebare: asta e singurul site de unde se poate cumpara vigneta de Ungaria: https://ematrica.nemzetiutdij.hu/ ? Nu au decat versiune maghiara la partea de cumparare  :o


istvan78

Quote from: orioane on May 07, 2015, 09:12:32 PM
Am o intrebare: asta e singurul site de unde se poate cumpara vigneta de Ungaria: https://ematrica.nemzetiutdij.hu/ ? Nu au decat versiune maghiara la partea de cumparare  :o

Reteaua de benzinarii MOL (si in Romania).

orioane

Quote from: istvan78 on May 08, 2015, 10:14:24 AM
Reteaua de benzinarii MOL (si in Romania).

Si cand vii dinspre Austria?

alibaba

in primii 10 km din ungaria pe autostrada este tot o benzinarie Mol.