Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

asta e la misto?

s-ar putea sa fie insa autorizatie valabila. Valabila pe dracu de atat vreme.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

ce-mi pare rau e ca, indiferent ce se spune acum in Master Plan, DN 6 a fost o idee frumoasa cu toate centurile proiectate si alte masuri de crestere a vitezei. Nu inteleg de ce nu se continua acest proiect pe termen lung: tunel la Plugova,  ceva tunle la Balota, centura la Filiasi, centura la Strehaia...poate spre Bucuresti unde e traficul mare sau in zona Craiova...sa se mai deniveleze niste intersectii de drumuri, mai ales unde e vorba de alte DN-uri sa se faca mini noduri rutiere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

MNU

Un semi-profil pe traseul viitoarei A6 macar pe tronsoanele Lugoj-Dr.Turnu-Severin si Bucuresti-Alexandria cred ca ar face minuni. Si nu cred sa coste chiar asa de mult.

somebody902

Drobeta Turnu-Severin - Mehadia va costa mult indiferent daca este full sau semi-profile. Pe acest tronson sunt obligatorii tunele lungi si succesive.

carutasul

Privind in perspectiva, mie ideea Centurii Mihailesti mi se pare o idee proasSigur ca ar mai descongestiona traficul dar:
1. DN6 trece ( pe doua benzi, e drept) prin mijlocul orasului Bragadiru, care e un satelit al Bucurestiului in plina dezvoltare .
2. Daca se construieste un DE in zona, acela va ocoli localitatile, deci implicit centura va ramane nefolosita.
3. Intre Bragadiru si Cornetu exista o zona unde nu s-a construit, pastrata in teorie pentru viitoarea Autostrada de centura. Mi se pare normal sa incerci sa ajungi acolo cu ocolitoarea.
Ori, daca tot te apuci sa faci o ocolitoare la Mihailesti, mi se pare mai firesc sa o faci cumva "future proof" si sa o duci in afara localitatii, nu sa iesi cu ea drept in fata primariei Cornetu :)
Respectiva zona se dezvolta, traficul e deja saturat, chiar si cu doua benzi, cozile vor tinde sa se mute in centru la Bragadiru unde e o trecere de pietoni. Ce o sa faca? Pasarele ca pe DN1? Mi se pare aiurea...
(Disclaimer: parerea mea este oarecum partizana deoarece locuiesc in zona) 


carutasul

Disclaimer2:  .... dar nu am teren de vanzare in vederea exproprierilor :)

dr4qul4

DN6....... nu trebuie facut half-profile, ci, asa cum spune si alecu26, ar tb continuat ceea ce s-a inceput: Centuri ocolitoare de 1,5 benzi pe sens, eventual cu portiuni de 2 benzi pe sens, intersectii majore denivelate si cateva tunele scurte pentru zonele cu serpentine.

Half-profile va costa destul de mult in zona DTS-Caransebes, si trebuie sa fim realisti: nu avem fonduri nelimitate.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024


NGC

#2846
Quote from: NGC20 on June 09, 2015, 10:24:14 PM
Ofertele pentru "Elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Campina":

   550.215,25 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 269.219,48 RON fara TVA    SEARCH CORPORATION SRL
2. 500.409,00 RON fara TVA    SC LUCA WAY SRL
3. 540.000,00 RON fara TVA    SC RUTIER-CONEX XXI SRL
Quote from: TibiV on June 09, 2015, 10:29:34 PM
Uau !
Ce diferență mare între locul 1 si 2&3...
Search sunt la 50%, ceilalți la peste 90%.
Cum se explică ?
Quote from: NGC20 on June 09, 2015, 10:44:13 PM
Poate au facut ceva studiu de prefezabilitate anterior.
Quote from: florin74 on June 09, 2015, 11:00:31 PM
Sau poate sunt infometati si au dat la disperare.

Am citat toate observatiile de mai sus, pentru ca mai este un lucru interesant.

Conform comunicatului CNADNR din 02.09.2015, LUCA WAY a castigat cu 239.100,00 RON fara TVA. Acelasi lucru apare si in anuntul de atribuire, dar la deschiderea ofertelor apare oferta de 500.409,00 RON fara TVA.

Explicatia este ca a urmat si o procedura de licitatie electronica.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ultrasbz

Ar fi interesant de vazut traseul din SF pentru centura Busteni, daca are cineva acces la el.

NGC