Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

jalemare

#29865
Sectorul de autostradă lipsă dintre Cluj și Târgu Mureș are de astăzi constructor desemnat!
✔️O asociere româno-spaniolă a câștigat contractul pentru lotul Chețani -Câmpia Turzii. Suma: 363,79 milioane de lei (fără TVA).
Are la dispoziție 3 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuția lotului de 15,70 km finanțat din fonduri europene.
Dacă nu apar contestații și contractul va fi semnat rapid, din 2023 vom putea circula doar pe autostradă pe cei aproximativ 100 de km dintre municipiile Cluj-Napoca și Târgu Mureș.
Sorin Grindeanu Facebook
Deci tot Trameco...

TeoH9

Să ne aduce aminte de ofertanți:

1. Asocierea DIMEX 2000 COMPANY SRL – ALPENSIDE SRL – EXPLAN SRL
2. Asocierea DRUM ASFALT SRL – OPR ASFALT SRL – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS SA – TRAMECO SA – DRUMURI BIHOR SA
3. Asocierea STRABAG SRL – GEIGER TRANSILVANIA  SRL

Așadar nr. 2. Iar a câștigat TRAMECO un lot  :lol: :lol: nu scăpăm de ei și de nea Beni nici cu agheasmă  :lol:

NGC

Cat am scris io pentru A1, mi-a luat-o Grindeanu inainte si nu le-am mai putut strica surpriza. :lol:

pentium10

care e totusi motivul/motivele pentru care "Oricum, in mod sigur nu va scapa CNAIR ocazia sa se laude. Si va folosi si semnul exclamarii."
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

gicu

Se poate semna direct cu câștigătorul sau se așteaptă contestații?

NGC

Niciun motiv. CNAIR se lauda cand are mari "realizari" (de genul stabilirea castigatorului intial, de parca nu aia e datoria lor si parca nu vor urma contestatii in 90% din cazuri (numarul nu e exact)) si au reinceput sa apara comunicate in care folosesc semnul exclamarii la sfarsitul titlului. O vreme nu l-au mai folosit, dar o fi revenit la lucru geniul care le scrie. :lol:

Nu se poate semna direct. Trebuie sa astepte 10 zile pentru contestatii.

Kimi

Deci a castigat teparul. Avem si valorile celorlalte doua oferte? Sa vedem daca se repeta povestea. :)

dr4qul4

Pe mine nu ma deranjeaza ca a câștigat Selina. Lotul asta il pot duce si ei la capăt.
Pacat de Geiger ca pe Strabag ii astept pe loturi mai grele.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pentium10

Totusi sa speram la ce e mai bine, avem stare un pic negativa, dar ele usor pot fi facute pozitive. Defapt acest grup de firme are nevoie de ceva serios pe pozitiv. E timpul sa vedem si sa faca surpriza aici pe lotul Straco.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

NGC

#29874
"Proiectare și execuție Autostrada Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, Lot 3: Chețani – Câmpia Turzii - Relicitare"

Clasamentul din punct de vedere financiar, care de altfel a si facut departajarea.

Valoare estimata ->         +/- 383 milioane RON fara TVA
1. DRUM ASFALT + TRAMECO -> +/- 364 milioane RON fara TVA
2. STRABAG + GEIGER ->      +/- 420 milioane RON fara TVA
3. -


Oferta asocierii DIMEX 2000 + ALPENSIDE a fost considerata neconforma.

Sa vedem daca STRABAG va contesta, dar sunt cu musca pe caciula (document constatator "negativ"). ;)

Kimi

56 de milioane diferenta?  :lol:

E clar, se repeta povestea.

adiarc

si, ca sa avem spectacolul grotesc complet, se vor lauda ca au terminat inainte de termen....pe principiul centurii Mihailesti  :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Stiti voi proverbul "cand doi se cearta, al treilea castiga" ? :lol:

gabim

@NGC: Da, dar nu stim protagonistii. Poti clarifica?
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

NGC

Protagonistii sunt mai sus. Al treilea este cel exclus, pe motiv ca raspunsurile la clarificari nu au fost concludente.