Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 17 Guests are viewing this topic.

carutasul

în ceea ce îi privește pe turci, 1.7 km ar trebui să fie destul ca să merite să înceapă, mai ales cu promisiunea că se eliberează și restul în curând. Cred că au destul front de lucru, presupun că asta include și ceva structuri, că în rest terenul nu văd ce probleme ar putea pune, nu tu dealuri, nu tu munți... deci structurile ar fi prima urgență, presupun că au măcar o șosea de traversat în cei 1.7 km

pbh

Deschiderile de lucrari, emiterea de AC, AM etc, toate cu fast, nu au nici o legatura cu politcul O:-)
In toata lumea, nu numai in RO, investitiile de la bugete locale sau nationale au legatura cu politica, mai ales in an electoral. Nu asta ar fi problema, ci mimarea interesului real. Daca tot vrei sa lasi o impresie buna si sa obtii voturi, du efortul pana la capat, nu doar pana in prima zi dupa alegeri. Asta este diferenta intre noi si altii.
Oricum este un "progres" de PR acum, am ajuns la alt nivel. Nu mai taiem panglici pe muzee de autostrada, acum avem artificii si poate maine si miting aviatic pe deschiderea si redeschiderea unui santier.
In concluzie, un ciclu electoral este suficient pentru a incepe si finaliza un tronson de A, asa ca ar trebui ca pana la urmatoarele alegeri toate tronsoanele de autostrada incepute acum sa fie finalizate si atunci - 2024 - iesim si noi cu incredere la vot,

panzer

Eu zic sa sarbatorim cu totii primele imagini cu cineva (oricine) care lucreaza pe A0.

razvan96

Faptul ca cineva s-a dus pe santier sa "inaugureze" lucrarile, cu fast daca vrei tu, e o chestie politica, evident. Faptul ca par a fi lucrari reale, ceea ce inseamna bani, ca Mithras (care imi lasa impresia unei firme foarte serioase) nu venea pe gratis, si nu doar un excavator sa para ca e ceva si dupa sa il ia de pe santier (asta repet, in conditiile in care AC-ul ala e pe 8% din lucrari), deja nu mai poate fi controlat de politic. Chiar nu stiu ce e asa greu de inteles. Nu mai scriu pe subiect ca deja e cam mare productia la hectar.

^^ Legat de pasaje, cel peste CF902 e inclus in AC.

voicul

1.7 km nu mi se pare de ici de colo, mai ales ca vorbim si de 25 - 27 de m pe latime.
Sunt calcule la mijloc si asa a iesit treaba sau turcii vor sa faca o figura frumoasa si nu se uita la niste pierderi minime.

Utilitatile ar putea sa fie problema cea mai mare pe cei 1.7 km.

Feri

Este foarte bine ca s-au mobilizat si au demarat santierul chiar si pentru doar 1,7km. Poate avem o surpriza si se obtine AC pe restul lotului mai repede.

@horatiu.cosma, asteptam sa vedem primul punct albastrit din A0 pe harta proiectelor, ca pare ca asa o sa mearga proiectul... punct cu punct :D

horatiu.cosma

După exproprierile suplimentare vom trece de la puncte la linii  :lol:.

Feri

#1822
Pai e firesc la grupa (A)0 e normal sa incepem cu punctulete dupa care avansam cu liniutele si bastonasele  :lol:

naivu

@razvan96, chiar si in absenta presiunii politice, faptul ca niste birocrati ii spun verbal ca "in maximum 2 luni ai AC pe tot lotul" nu ar putea fi un motiv suficient pt antreprenor ca sa astepte pana atunci (mai ales ca nu are garantii ca "atunci" va fi peste <2 luni si nu peste 12 luni sau niciodata). Total de acord ca-si face si niste calcule inainte sa porneasca santier pe doar 1,7km (inclusiv daca se va putea folosi de asta pt niste eventuale claimuri).

PlayStation

Eu am imcredere in turci, cred ca vor face o treaba buna
Mai degraba in chinezi nu am incredere, pentru ca ambele companii chinezesti care sunt la noi sunt detinute de statul chinezesc care e comunist

pelan87

#1825
Intr-o captura de pe Sentinel se vede zona de 1,7 km unde au inceput deja lucrarile. Practic e zona de la inceputul lotului si pana la pasajul peste CF902 (inclusiv pasajul), mai exact aici.

Mai jos un GIF cu before (13.08) / after (18.08)





Powered by API/PUM imgur uploader

pbh

"Mai degraba in chinezi nu am incredere, pentru ca ambele companii chinezesti care sunt la noi sunt detinute de statul chinezesc care e comunist"
Asta este buna...de pus in rama.

hefaistos

E normal sa se miste repede. Prima data in Romania, castigi deodata doua loturi, peste 33 km cu 4 noduri majore si o duzina de supratraversari. Si eu as fi preocupat cu privire la termene in locul lor. Mai ales ca fiind noi pe aici, inca nu au invatat cum e cu datele si amanarile pe la mioritici. Deci e normal sa se grabeasca pentru ca o luctate facuta cum nu-ti va ocupa timp saptamana viitoare. Pare la mintea cocosului insa la colegii turcilor de pe ST 1 si 2 (greci si italieni deopotriva) aceasta picatura de morala batraneasca nu a ajuns sau este secundara fata de alte norme de relatii de afaceri. Sper sa nu se molipesasca si turcii de la ei. 
Succes Alsim Alarko! Pentru ca profitul e al tau, autostrada a noastra deci vom castiga cu totii.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

pest1969

Daca le iese, cred ca vom avea inaugurari de lucrari cu artificii si pe la alti constructori.

carutasul

ar putea păstra artificiile pentru deschidere. Atunci nici nu m-ar deranja festivismul :)