[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Dominik

#2836
Pasajul Mogosoaia. Se asfalteaza bretelele noaptea pentru a nu aglomera suplimentar intersecția in timpul zilei.

https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/videos/2459920284305891

Lucrări de așternere binder pe breteaua 8, efectuate noaptea trecută la pasajul Mogoșoaia.









CNAIR
You're in Steelers Country

TibiV

Mi se pare foarte corect....

Nu este vorba despre "noaptea, ca hotii!"....
Este "noaptea, ca oamenii civilizati...."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hefaistos

Aici da, e corect, asa se face intr-otara civilizata. Pe Sebes - Turda e insa doar haios.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

GDPR

Am trecut acum jumatate de ora pe la Mogosoaia. Se asternea ... linistea.

udar

E ceva normal.....  de zeci de ani totul se face in liniste si am ramas cu linistea ca masinile nu pot face galagie in mers pentru ca nu pot  ele sunt blocate in trafic :(

punktnet

Am trecut aseara pe bucata intre DN2 si A2. Senzatia este ca TS o lalaie la maxim si o sa o su..em in ritm alert.
Pe partea DN2 - DN3 in afara de defrisarea stiuta, nu a aparut nimic.
Intre DN3 si A2, zona Cernica, era o foreza care facea umbra. Se mai vede din drum o portiune mica unde s-a nivelat si mai in fata putin au inceput alte decopertari.
Nu mi se pare buna scuza cu asteptatul dupa utilitati, sunt multe zone unde se poate lucra, macar sa termine zonele largite sa le dea in trafic.
Just kidding.

vm75

Cateva poze de astazi de la Mogosoaia. Pe sensul DN1-DN7 par sa fi terminat cu uzura si cred ca este iminenta devierea traficului. Este o diferenta de nivel fata se cota actuala a DNCB. In aceasta dimineata lucrau la trotuarul dinspre nord



Pe sensul spre DN1 par sa fi terminat devierile de utilitati, au ridicat gurile de canal si urmeaza sa asfalteze.






In organizarea de santier sunt deja armaturile pentru urmatorii piloti forati

Sorinus

Coada pe DNCB spre DN1 se intindea  acum o ora cel putin de la Chitilei pana la Mogosoaia. Am facut cca 15-20 minute intre cele doua iesiri din Bucuresti.

vm75

Eu am parcurs distanta in sens opus si am pierdut un timp similar.  Ingustarea benzilor si deschiderea scolilor nu prea ajuta traficul in zona.
Nu se mai aude nimic despre largirea pasajului peste DN7 si CF. Se vad de pe DNCB armaturile lasate libere, dar nu se vad muncitori. Voi reveni in zilele urmatoare cu poze de la sol, pana atunci pun doua imagini din Street View, care arata cam acelasi stadiu.
Stie cineva cand / de ce a fost abandonata lucrarea?


panzer

Este o consolidare a pasajului vechi nu o extindere pe partea aceea. Alt contract.

Pe partea cealalta (urcare din DN7 pe pasajul vechi) erau blocati intr-o expropriere. Acum au reziliat cu Delta. Si asteptam.

TS este intr-adevar o mare dezamagire. Aveau AC pe tot lotul. Chiar nu inteleg ce fac.

GDPR

TS lucreaza la coloanele viitorului pasaj de la Cernica in incinta organizarii de santier. Trec saptamanal pe acolo si se misca extrem de incet.

punktnet

Eu trec zilnic și nu vad să miște decât frunza din pomi
Just kidding.

udar



O lucrare de 6 luni care pare parasita fata de ritmul care se impune aici
find o zona cu un trafic fff mare se doreste un timp cat mai mic pentru finalizare si implicit deranjul care il provoaca in executia lui sa fie cat mai scurt.....

punktnet

Santierul a fost eliberat pentru ca probabil urmeaza umplutura pentru rampa de urcare. Ritmul este mai mult decat bun raportat la santierele asemanatoare, strabag zicea ca vor termina in avans fata de termen (care parca este 24 luni)
Just kidding.