News:

API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!
Video dronă 25.05 DEx4 Tureni.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

hefaistos

1. Rabdare si tutun. Lucrarile se fac conform unor grafice, ca sa poti exploata toate resursele. Cum ar fi sa-i tii pe cei cu asfaltarea sa "someze" in 2023 si 2024 si dupa sa-i pui sa traga intr-o vara la 300 de km in trei straturi? Vom vedea asfalt treptat, cel mai probabil pe loturile sudice in 2024.
2 Din aceleasi planificari rezulta si posibile deficite de utilaje/fosta de munca, dar din pacate nu vom avea acces la astfel de informatii. Noi vom vedea doar eventual lipsa unuii progres semnificativ, ceea ce la acest moment nu e cazul.     
3. Evident ca a scazut ritmul pe alte loturi, ca doar cei ce lucreaza acum pe A7 nu sunt scosi din "rezerva strategica a UMB". Dar cu exceptia DX12 T4 si A0N4, unde se marseaza pe metoda "lucrari blocate din motive neimputabile constructorului" progresul este in limite mai mult decat rezonabile.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

naivu

Cel mai mult ma intriga lotul cu cocoasa de la Focsani, l-au inceput devreme, l-au muncit cu spor, si tot la 11% sunt! Daca doar atat au reusit in cateva luni bune de munca, acolo unde par sa fi muncit, nu vad A7 Buzau-Pascani gata in termen ???

dr4qul4

Mi se pare aiurea ca 4-5 luni de vara (parca in mai au primit ordinul) nu lucreaza la terasamente, la nord de Bacau.
Daca vom avea o iarna normala? Sau ploi toata toamna si primavara?
Sau astea sunt viitoarele motive de intarziere?
Inteleg ca au forezele prin alte parti, dar ei nici nu au decopertat! Si vorbim de firma care decoperta cu mult inainte sa primească ordinul de incepere.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

bogdan4ice

La nord de Bacau termenul este sfarsit de 2025 asa ca mai este destul timp. Au loturi pe care trebuie sa bage mare pentru a se incadra in timp.
Dar de Pizza si Coni care sunt la nivelul UMB ca procent pe loturi comparabile desi au cateva luni bune in care ar fi putut lucra nu se plange nimeni.
La UMB s-a vazut pana acum ca nu trag mata de coada si nu cred ca vor dori sa faca impresie proasta pe zona de acasa asa sa asteptam primele termene asumate si sa vedem atunci daca vor reusi sau nu.
Anul viitor va fi unul plin de pariuri pe finalizare de loturi.

GIV

nu rup norii, dar pe zimbor poarta mi se pare ca au accelerat putin. da, e doar o chestie locala. pe dx12 t4 vor muta ce au pe 3.

dr4qul4

De Pizza si Coni ne-am plans la inceput.
Procentele UMB sunt comparabile cu ale lor(acum 2 luni aveau asfalt la nodul cu DN1D)  doar pe Cocoasa si poate pe Buzau--Focsani.. De la Adjud la Bacau, UMB daca e la 2-3%, iar la nord de Bacau pe la 1%.
Inca sunt zone extinse fara decopertare, adica inca pot aparea suprize arheologice, geologice (panza freatica sus, teren de fundare prost) sau ecologice (gropi de gunoi ascunse sub un strat de pamant).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Observ cu amărăciune că puterea de înțelegere a unora dintre voi este chiar mai mică decât mobilizarea UMB la nord de Bacău. Ca să nu mai zic de integritate.

Fapt pentru care îmi vine periodic să îmi iau câmpii.

dumbravaandrei

asa sunt unii de pe aici de va mai luati dupa site-ul cestrin si arena construct de parca ar fi biblia progresului pe un proiect...  :bash: :bash:


superdefekt

Comentez rar si ma astept ca acest post sa fie sters, cum am mai patit, insa nu pot sa nu-mi exprim amaraciunea si dezamagirea dupa ce am vazut filmarea de mai sus.

Se concentreaza asa tare pe loturile de la Buzau la Focsani de le-a crescut iarba in terasament si freaca forezele alea in garla de juma` de an.

Multumim Radu si ii multumim si noi lu` nea` Petrica pentru ca te-a ajutat sa iesi din necaz.

Bachus01

Din ce observ cam 40% din lungimea filmata are strat de piatra . Pe el urmeaza balast stabilizat , emulsie si asfalt. La structuri (exceptie podul de pe lotul 1) , nu au multe deloc iar cu majoritatea deja sparg capetele pilotilor. Acum depinde cum se prezinta restul pana la Focsani. Din februarie pana acum , arata relativ decent tronsonul acesta . Nu putem spunem asta de la Focsani-Pascani.

Mai devreme am vorbit cu o "pasarica" . Pe langa intarzierile destul de mari in livrarea utilajelor au o mare problema cu oamenii . Au dat afara sute si au plecat sute de angajati . Au prin bauti inclusiv ingineri . Incep sa le plece si oamenii vechi din cauza conditiilor de pe santiere si din cauza ca au angajat foarte multi (ce au gasit) certati cu apa . Presiuni din ce in ce mai mari , si la sedinte si in santiere . Sa recunoscut ca au intarzieri mari, oamenii au o limita. Nu poti trage zi-noapte . Tocmai din motivele enumerate , cred ca "zboara" si "pasarica".

GIV

cred ca @superdefekt  ar trebui sa citeasca de mai multe ori mesajul tau @Bachus01  si pe langa asta sa regandeasca ce a spus in legatura cu frecatul forezelor (are idee care e lungimea totala a pilotilor ce trebuie forati?) in garla, de parca ar avea de traversat un parau

Bachus01

Alsim pe A0 au avut 2-3 foreze pe ambele loturi daca imi aduc bine aminte. Si nu au fost in criza de timp . Cred ca este ultima problema numărul forezelor.  Au cam 40-50 pe toate șantierele.  Ce fac ei la podul peste Buzău se cheamă optimizare.  Ori ca aduci 10-15 foreze si termini in 2 luni sau lucrezi cu 3 si termini in 12 luni cam tot aia este daca nu ai oameni cu care sa ridici structura din pământ.  Podul are cam 1400m . Mai bine forezi cu 7 buc restul lotului (la podul acesta ai doar 2 capete, dar la 20 de structuri mici ai 40 de capete) si 3 buc la podul mare decât toate 10 într-un loc.
Problema nu o vad ca au lăsat la urma podul lung peste Buzău (oricum nu are niciun beneficiu fara lotul urmatorul) dar nici nu pot compensa cu ceva inainte. De la Adjud la Pașcani e aproape 0 .

Le pleaca inclusiv si soferii.  Ture de 12 ore , ii forțează să meargă tare si pe camp . După 6 luni isi cam simt spatele din cauza drumurilor din șantier. Nici nu accepta 3 ture de 8 ore cum este normal. De program (la condus) nici vorbă.  La fel si pe utilaje .
Din pacate im Romania 90% sunt patroni si doar 10% antreprenori.  Fără o schimbare de mentalitate si conditii de lucru o sa le fie din ce in ce mai greu. Nu totul consta numai în bani. Asta li se reproșează mereu , sunt platiti ca in afara . Dar uita de program , de drepturi,  etc.

Pe utilaje/camioane cu 3 ture de 8 ore , iar la fierari/betonisti si restul cu 2 ture a cate 8 ore + conditii mai bune de munca si cazare + renuntat la saptamana libera chiar cu salarii mai mici ar putea atrage forta de munca necesara.  Alta solutie nu prea vad sa poata creste si sa livreze la timp ce au contractat. 
Trebuie neaparat o schimbare de mentalitate. Nu o spun eu , ce am enumerat mai sus sunt fix ce au spus vreo 3 vrabiute.  Iar una din ele aste destul de sus.

#sieusuntfanUMB dar mai trebuie acceptate si criticile

tom_sawyer

#9913
Pentru a încasa 2 miliarde de euro, Umbrărescu vrea să cumpere cei mai mari constructori ieşeni de drumuri

25 Septembrie 2022

Surse din piaţă spun că au fost deja negocieri de înghiţire de către UMB a CONEST Iaşi şi Eky-Sam Târgu Frumos. Proprietarii celor două firme ieşene nu au confirmat însă zvonurile.

Acţionarul majoritar al CONEST a negat însă înglobarea firmelor sale în grupul UMB: "sunt deschis colaborării. Asta am şi discutat deja", a spus Viorel Cozma.

Acţionarul majoritar al Eky Sam a refuzat dialogul cu noi. Surse din piaţă susţin însă că şi Ioan Ekimov a fost deja abordat de Dorinel Umbrărescu pentru a negocia o formă de asociere sau fuziune.


https://www.topiasi.ro/homepage/topiasi/27394-pentru-a-%C3%AEncasa-2-miliarde-de-euro,-umbr%C4%83rescu-vrea-s%C4%83-cumpere-cei-mai-mari-constructori-ie%C5%9Feni-de-drumuri.html


Probabil va fi forțat să accepte subcontractori până la urmă. Care nu se lasă cumpărați și bine fac.

dr4qul4

Imi vine greu sa cred ca nodul cu A2 a fost facut doar cu "2-3 foreze pe ambele loturi".
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024