Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 36 Guests are viewing this topic.

adiarc

Si trecerea de pietoni din centrul Talmaciului este sfârșitul călătoriei pt multi oameni
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Da, aveti dreptate, ma gandeam doar la Curtea de Arges. Oare vor reusi sa faca jonctiunea la Sibiu fara sa intrerupa traficul in nod?

Danny550394

Nodul de la Sibiu este perfect pentru a se lucra sub trafic.
Doar coborârea spre Valcea-Pitesti va fi deviata pe coborarea spre Cisnadie.

adiarc

#25653
Eu cred ca da.....bretelele de ieșire spre Bucuresti si Sibiu/Cisnădie nu sunt chiar in capătul podului ....voi verifica la fata locului ,pt.a fii sigur suta la suta

Da...e fezabila varianta lui Danny .....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

hyp88

Quote from: vancouver on December 09, 2015, 04:24:25 PM
E ok aceasta amânare. Oricum utilitatea capetelor A1 Sibiu-Pitesti era extrem de limitata in lipsa sectiunilor principale. In plus sectiunile principale vor dura oricum mai mult, tunelurile mai mari de 0,5 km se fac in 3-5 ani.

Biciul trebuie pus pe CEA MAI DIFICILA PORTIUNE, de ea depinde deschiderea intregului proiect.

Stie cineva si cum se vor face aceste forari, mi se pare pierdere de vreme sa faca pe fiecare traseu posibil din cele 5, ideal ar fi sa inceapa cu traseul albastru/rosu care au aproximativ acelasi traseu iar daca se gasesc probleme majore sa incerce celelalte variante, va dati seama ca pentru capete mult de forat nu ar fi dar cand ajung in munti pe trasee diferite deja iunie 2016 nu suna deloc bine, avand in vedere ca iarna nu sapa nimeni

Europiu

#25655
Quote from: vancouver on December 09, 2015, 04:08:58 PM
- Este important ca panourile sa se repete identic la 2000 / 1000 / 500 / pe iesire (In Germania 2400 / 1600 / 800 / pe iesire).

Nu stiu daca in Ger este peste tot 2400/1600/800 :). In rest, I agree with you.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

stangabriel

Maine ministru transporturilor in vizita la Gara Arad si Timisora Lugoj 2.
Dupa ancheta, la prima mana, statul Roman tre sa repare Lotul 3 Impregillio.

adiarc

#25657
Sa plătească cei care au preluat parțial , care au făcut plăti ilegale,care au închis note de neconformitate ilegal,etc,etc

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Reparatii+autostrada+Sibiu+Orastie

Nici riscul nejustificat la care au fost expuşi şoferii, din cauza realizării defectuoase a drumului, nu a contat câtuşi de puţin.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

tudor

Quote from: vancouver on December 09, 2015, 04:08:58 PM
Nimeni, dar realy nimeni nu cunoaste numerele drumurilor europene, cu mici exceptii. Eu n-am auzit in viata mea de E673 !!!!
Pentru cineva care merge de 2000de km pe autostrada si mai are de mers inca 1000, numele localitatilor pe langa care trece nu reprezinta nimic. Intersecita cu E673 e un reper pe care-l recunoaste in teren si care ar trebui sa se potriveasca cu harta ( GPS-ul) pe care-l are in fata. E mai usor de retunut decat "Numelealaunguresccumulteconsoane". Este obligatoriu ca pe linga numele localitatii sa fie trecut si indicativul national si european.

user201

Mulțumiri tuturor celor care au adus în ultimul timp vești și poze de pe șantierele patriei.
Un ochi râde( deschidere TL lot 2 ) și unul plânge ( situație lot 3  Deva-Sibiu ).

dr4qul4

#25660
Romanul chiar are memoria scurta....
Cum puteti spune ca nu sunt importante capetele PiSi? Si cel dinspre Pitesti e extrem de important. Sau ati si uitat de inundatiile de anul trecut care au luat tot Dealul Negru?
Pitesti-Tigveni + legatura spre Rm Valcea inseamna o alternativa excelenta la DN7. Un DN7 care mai are putin si cade.

In plus, Rm Valcea ar fi la doar 21 km de autostrada, si o singura serpentina, sau poate nici aia daca se face ceva la Piatra.

Oare Dacia a uitat ca a ocolit o vara intreaga pe la Slatina?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AlexIP

Efecte secundare hilare, din cauza drumurilor stricate de lucrările la autostradă locuitorii din Brănișca vor să sape un șanț ca să închidă drumul de tot: http://www.glasul-hd.ro/Protest-%C3%AEn-mijlocul-drumului-jude%C8%9Bean-la-Br%C4%83ni%C8%99ca_12_26287.html

rocklee

aici le dau dreptate ...UMB- UL au fost nesimtiti cat ca  puteau sa -si faca drum tehnologic ....aveau spatiu pe unde sa si-l faca

iulius

^^^
Nu cred ca UMB-ul va lasa drumul asa stricat, cu siguranta il vor reface/reasfalta la primavara.

cassyo

Quote from: dr4qul4 on December 09, 2015, 11:45:13 PM
Romanul chiar are memoria scurta....
Cum puteti spune ca nu sunt importante capetele PiSi? Si cel dinspre Pitesti e extrem de important. Sau ati si uitat de inundatiile de anul trecut care au luat tot Dealul Negru?
Pitesti-Tigveni + legatura spre Rm Valcea inseamna o alternativa excelenta la DN7. Un DN7 care mai are putin si cade.

In plus, Rm Valcea ar fi la doar 21 km de autostrada, si o singura serpentina, sau poate nici aia daca se face ceva la Piatra.

Oare Dacia a uitat ca a ocolit o vara intreaga pe la Slatina?
Poate nu memorie scurta ar fi cel mai adecvat termen, ci, mai degraba, faptul ca interesul direct pare sa fie (istoric, cel putin)   invers proportional cu disponibilitatea de a acorda concesii. E usor sa fii de acord cu ceva ce nu-ti  ia nimic din ograda proprie, ci ia de la altii. Si cum aici nu sunt prea multi useri activi din zona implicata (apreciere eufemistica), e poate de inteles larghetea celor din Ardeal  ca doar pe ei ii intereseaza in primul rand sa ajunga in Vest si nu in Vechiul Regat (Bucuresti). Telling it like it really is, sorry !
ps: oricum asta nu va influenta cu nimic respectarea termenelor, desi n-ar trebui sa fie asa (API ). Zarurile  par sa fie aruncate privind amanarea. Cate amanari  vor mai urma ?  :|
Calatorului ii sade bine cu drumul