Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 26 Guests are viewing this topic.

Ionut

Va rog terminați cu iesirile temporare pe LD4. :)

perfidus

Orice lucrare care nu a fost in proiect este foarte greu de făcut in timp scurt. Uitați-vă cat a durat     sa se ia o decizie cu descarcarea la Holdea. Si nu avem nici acum AC si exproprieri. Deci e exclus anul asta un asemenea scenariu de descarcare temporara in zona pescarie.

Edit: Ionut - scuze am postat simultan.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

B.Robert

Quote from: TibiV on March 07, 2017, 09:49:06 PM
Lotul 4 nu are descarcare. Are doar nodul de la Soimus. Urmatorul nod este cel de la Ilia, de pe Lotul 3.
Dobra este mult dupa Ilia, tot pe Lotul 3.

Pe scurt: Lotul 4 nu poate fi dat in folosinta "pe bucati". Tot lotul sau nimic.
Asadar am putea ajunge (iar?) in situatia in care avem un lot bun de circulat, dar inchis in lipsa unei iesiri.
Stiu ca momentan nu e cazul sa ne batem capul cu asta, dar pentru viitor ar fi frumos daca ar exista o comunicare si colaborare intre cei responsabili (constructori, beneficiari??) ca sa nu ajungem intr-o astfel de situatie. Zic si eu  :tomatoes:

TibiV

#33018
Quote from: Dominik on March 07, 2017, 10:34:41 PM
se poate face un nod temporar pe lotul 4 de unde nu mai ai AC....se vede foarte bn de la 14:50 in colo.....sunt maxim 50 m unde se fac 2 benzi una de iesire si una de intrare in dreapta pana pe DN 68, unde se poate face un sens giratoriu...e foarte simplu

1. Ce vezi tu in dreapta NU este DN68A.... Este un amarat de judetean, DJ706A...
2. Da, ceea ce propui tu se poate face dpdv tehnic in doua luni. Dar pana se parcurg toate procedurile legale (proiect, aprobare CTE, HG exproprieri suplimentare, obtinere AM, AC...) Lotul 4 va fi de mult terminat (daca UMB-ul primeste luna asta AC)... Mai bine te lipsesti.

L.E.
NU comparati cu Holdea.
Acolo  stim ca vom avea tunelele lipsa timp de 3 ani (daca avem noroc...) iar decizia a fost luata din timp (multumim cutter & horatiu) astfel incat descarcarea sa fie gata in acelasi timp cu restul lotului.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

@TibiV  Credeam ca e DN-u acolo....sper sa ai dreptate si sa se obtina AC luna asta pe lotul 4, iar UMB sa lucreze la capacitate maxima
You're in Steelers Country

Ovidiuelvis

Dupa cum am urmarit postarile chiar si cu AC emis luna asta lot 4 nu cred ca are sanse sa se deschida inaintea lotului 3. Deci cand se va deschide lot 4 va face legatura intre lot 3 si restul A1 pana la Sibiu asa ca nu trb descarcare.

Germany

S-a ocupat cineva pentru a fi editatä noua deschidere pe google maps ? Scuze, nu cunosc termenii.... :)


TibiV

#33022
Nu depinde de noi....
Macar au aparut (deocamdata...) bretelele de la Margina...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Quote from: B.Robert on March 07, 2017, 10:45:47 PM
Asadar am putea ajunge (iar?) in situatia in care avem un lot bun de circulat, dar inchis in lipsa unei iesiri.

Nu stiu ce tot spui acolo, dar mi-e teama ca le incurci rau. Sa le luam pe rand:
Lot 2: s-a dat in folosinta tot ce se putea, mai mult nu se poate pana nu se fac tunelurile dintre Margina si Holdea (> 5 ani)
Lot 3: este aproape gata si va avea 3 iesiri: Ilia, Dobra si Holdea. Se poate da in folosinta independent de orice altceva.
Lot 4: este mult in urma lotului 3. Nu are nici o iesire. Dar la ambele capete exista deja iesiri. Daca se termina lotul 4, atunci se va putea imediat circula pe el. La Ilia iesirea este pe lot 3, dar este in faza avansata, deci putem spune ca exista, iar la Soimus iesirea exista ca semi-nod si este utilizata, restul depinde chiar de finalizarea lotului 4, dar nu e mare lucru.

Concluzie: orice segment de autostrada se termina de acum inainte pe A1 intre Deva si Lugoj, acesta va putea fi folosit integral imediat. Singura exceptie sunt cativa km de pe lotul 2, intre capatul actual si tuneluri, dar acolo, oricat am fi vrut si oricata colaborare exista intre toti oamenii de pe planeta asta, tot nu se putea face o iesire temporara in conditii rezonabile.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

terraignis

Quote from: TibiV on March 07, 2017, 10:48:44 PM

Acolo  stim ca vom avea tunelele lipsa timp de 3 ani (daca avem noroc...) iar decizia a fost luata din timp (multumim cutter & horatiu) astfel incat descarcarea sa fie gata in acelasi timp cu restul lotului.

Ce este norocul?

horatiu.cosma

^^
@vancouver, am o precizare la afirmatia ta. In mod normal, asa e cum zici tu, doar ca niste minti luminate din CNAIR au considerat ca megalopolisul Dobra va atrage o mare de trafic prin nodul de autostrada aferent, iar la orele in care bariera la trecerea la nivel cu CF va fi coborata, coloana de masini ce vor dori sa iasa de pe autostrada se va intinde pana sus pe banda de decelerare, poate si mai mult (  :lol: ). Astfel, aceste minti luminate au decis ca pana la constructia ultetioara a unui pasaj pe DN 68 A peste CF care sa elimine trecerea la nivel, nodul Dobra va fi doar punct de intoarcere. Asa ca descarcarea de la Holdea pentru care ne-am batut anul trecut este un must, altfel am fi avut un nou muzeu de 20 de km. De fapt doar de 10 km, fiindca de la Ilia la Dobra se putea circula, dar doar cu posibilitate de intoarcere la Ilia  :lol:.

NGC

Te referi la celebra faza a doua (pasaj peste CF), nu?

gruiarew

E puțin mai veche dar nu cred să se fi schimbat ceva între timp (poate au apărut niște gropi noi). Ilia - Șoimuș (via DJ706A).



Cam toate variantele ocolitoare au fost luate în calcul și filmate. Cât a fost închis OS3 am bătut județenele paralele cu DN1 / DN7.

Dacă vreți să vedeți ceva anume între Sibiu și Coșava ziceți numai :)

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

GabiHd

Quote from: Dominik on March 06, 2017, 06:39:12 PM
Poate pe maine-poimaine o sa inceapa sa ruteze si pe Google Maps...

Slabe sanse prea curand. Map Maker se inchide la sfarsitul lunii si nu mai au interes sa modereze modificarile in asteptare.
Hadeti sa dam cat mai multi feedback din Google Maps. Il gasiti in meniul din stanga.
Puteti da copy/paste la ce am scris eu.
QuoteHello,
Please mark as finnished, the segment recently oppened in this region, of A1 highway. It is very important for driving directions! Also, please correct the roundabouts and ramps of the two interchanges.
Thank you!

GabiHd

Quote from: TibiV on March 08, 2017, 12:29:04 AM
Nu depinde de noi....
Macar au aparut (deocamdata...) bretelele de la Margina...

Poate depinde de noi, in sensul ca putem trimite feedback, cum am explicat mai sus.

Bretelele le-am pus in decembrie ca terminate si apar pentru ca nu au intrat in moderare :)