Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

#1455
Ungurii au alt stil de a face lucrurile. Ei se apuca de construit dupa ce au ars toate etapele premergatoare constructiei( vezi arheologia de pe M35 si M4 spre vama, la care deja lucreaza si abea apoi aleg constructorul).
Nu ai dat link sa vedem despre ce e vorba, insa se pare ca e vorba de studiu de impact pt bucata de 54.8km de care amintesti.
La Szolnok vor centura de nord a orasului(pe aliniamentul inceput pt M4) dar nu la nivel de autostrada .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cricric

Da, asta stiam. Dar vroiam sa ma asigur daca dau drumul la toate procedurile preliminare constructiei. Google traduce putin aiurea si stiu ca sunt colegi care cunosc maghiara aici pe forum.

E vorba de ultime postari pe thread-ul lor intern:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=124500503#post124500503

Pentru ca de aici rezulta cateva intrebari:
1. Daca incep procedurile premergatoare constructiei (licitatia pentru stabilirea constructorului), cat vor dura? Aproximativ, din experienta.
2. Daca nu mai primesc bani de la UE pentru distractia din jurul Szolnokului, respectivii bani pot fi folositi pentru Törökszentmiklos-Püspökladany?

3. Ce se intampla cu M4 din jurul Szolnokului. Ramane ca drum expres sau ce? Ca nu inteleg cu G. Translate.

ciprebbe

1. Din ce estimari aveau ei e impins acest tronson spre 2019 sau chiar dupa. (ex. continuarea M35 e oprita de 6 sau 7 ani pana au lamurit (anul trecut) traseul final).
2. Nu stim ce resurse financiare mai are guvernul lor daca nu au primit decontare pe ce s-a executat si daca pot sa inceapa alte tronsoane ( au un plan bine pus la punct pe mai multi ani si se intampla ca nici acesta sa nu il poata realiza in totalitate si sa amane inceperea de noi proiecte).
3. Orban a declarat ca se continua pe acelasi traseu si ca nu va mai fi la nivel de autostrada ( dar nici nu am gasit referinte daca va fi DX2*2 sau half profile de autostrada ( cum au acum pe portiuni din drumul national 4).

* colegul stie maghiara , dar, citez "nu stiu sa traduc tehnic"  :D
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"

ciprebbe

Descarcari arheologice (acum) si in 2016 licitatia pt constructor. La fel si continuarea cu M4 spre vama iar in 2018 finalizare lucrari ( se spera). Cam pe atunci speram si noi la Bors-Suplacu.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

laszlo.robert

#1460
M 4 centura Szolnok se va face ca si DX ,gen M 85,86,la fel si restul pina la Budapesta pe aliniamentul M4 si va merge direct la M 0,inca nu se stie daca va fii largit Dn 405 la 4 benzi(legatura cu M5) sau va fii doar un Upgrade, Torokszentmiklos si Puspokladany are acord mediu aprobat,acum se face studiul de impact ,cum spunea si Cipri,
Interesant ca la Beretyoujfalu- RO avem profil de autostrada ,restul se va vedea.
Ps pentru cei care mai citesc pe forumul maghiar:autopalya-autostrada,autout-Dx

cricric

@laszlo.robert si @ciprebbe: merci de raspunsuri
Quote from: ciprebbe on June 03, 2015, 04:08:11 PM
2. Nu stim ce resurse financiare mai are guvernul lor daca nu au primit decontare pe ce s-a executat si daca pot sa inceapa alte tronsoane ( au un plan bine pus la punct pe mai multi ani si se intampla ca nici acesta sa nu il poata realiza in totalitate si sa amane inceperea de noi proiecte).
Era vorba ca asta il fac pe bani europeni si restul pana in M5 cu fonduri proprii (judet bogat, nu se puteau accesa fonduri). Acum s-a dat totul peste cap. Pacat ca pica toata mustaria. Asa mai bine renuntau la M4 deocamdata si terminau M0 nord.

Ciprianul

Cand vin din Oradea spre Austria de obicei vin pe ruta: Oradea spre Debrecen pe la Derecske ma urc pe M43 apoi M3 spre Budapesta.
In continuare pe M1 pana la Gyor si ma dau jos la iesirea spre Csorna continuare spre Szombathely.
Va pot spune sa ce lucreaza intens la M85 si M86.
Portiunea pana la Csorna e aproape gata,se lucra la montatul acelei plase dintre sensuri.
In curand voi reveni daca doriti cu cateva poze de pe aceste 2 tronsoane.
Stima
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Ciprianul

#1463
A inceput constructia S 7 FÜRSTENFELDER SCHNELLSTRASSE RIEGERSDORF (A 2) – STAATSGRENZE BEI HEILIGENKREUZ portiunea dinspre A2 (Graz-Viena) .
A inceput deja la nodul de la Riegersdorf - Dobersdorf. La Riegersdorf va fi nodul de iesire pe noul S7 de pe A2.
Aveti aici mai multe detalii despre proiect.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

SB76UFO

Vreo sansa ca M15 sa se largeasca curand la nivel de autostrada?
"Prostia este eternă și invincibilă"

laszlo.robert

#1465
M 15 si M 70 se vor largii la 4 benzi din fonduri EU,o sa ma uit putin peste termene si dupa revin
Am gasit asa:
M 15 :are acord mediu aprobat din nov. 2014,este in faza de proiectare cu inceperea lucrarilor estimata in Feb.2017 si dare in folosinta in Oct.2018
M 70 :stadiu de "intentie",Extinderea la nivel de autostrada:acord mediu,proiectare autorizatii etc. si constructie este estmata la 66 luni,cu toate ca citisem nu de mult ca vor sa fie gata pina in 2018 ?

cezar-mario2012

#1466

Info pe luna mai, infrastructura Bulgaria.

ATENTIONARE: Pe drumul dintre Vidin si Botevgrad, sectiunea Vratsa-Mezdra-Botevgrad se executa lucrari de consolidare a drumului national E-79/I-1, datorate alunecarilor de teren din ultima perioada. Astfel circulatia se desfasoara anevoios si se creaza blocaje.
Poze si mai multe informati la acest link: http://vratzanews.com/index.php?lang=bg&r=home%2FnxKqjD%2FQTJhRh
O alta problema este la vama Makaza-Komotini unde timpul de asteptare ajunge intre 50-70 de min.


Stirea originala la acest link: http://rodopi24.blogspot.com/2015/05/70.html

1) A1 Trakia (Sofia-Burgas, 360 km ,finalizata) - pe mai multe portiuni intre Sofia si Plovdiv au loc reparati capitale la viaducte si tuneluri.

2) A2 Hemus (Sofia-Varna, 418 km din care 161 km construiti, 5 km in constructie) - se lucreaza in continuare la sectiunea de 5 km dinte Belokopitovo si Volovo, lucrasile la nodul dintre A2 cu I-4/E772 si I-2/E70 au avansat considerabil in ultima luna.
https://youtube.com/v/5-Gddu47rqg
Pentru sectiunea Yablanitsa-Lovach/Plevna singurul lucru nou este ca s-a desemnat firma ce se va acupa de expropieri, "SURVEY GROUP" EOOD pretul de atribuire fiind 189 700 leva fara TVA, contractul fiind de 308 zile. Restul procedurilor sunt in derulare, Proictare si executie etapa II.
3) A3 Struma ( Sofia-Kulata, 150 km din care 35 km construiti si 52 km in contructie) - pe lot 2 Dupnitsa-Blagoevgrad se lucreaza destul de bine, multe din lucrari sunt in stadiul final, dar mai sunt si sectiuni intarziate, in principal de arheologie.






Mai multe poze si informati la acest link: http://vestnikstroitel.bg/news/109562_kohezionna-politika-2014-2020-predizvikatelstva-i-perspektivi-prezentacii/

Si pe lot 4 lucrarile au mai avansat, dar greu de crezut ca vor termina pana in august, pana acum nu am vazut prin poze asfalt.





Cireasa de pe tort este aici, unde nu au inceput pasajul peste CF:



Pentru lot 3.3 a fost desemnat constructorul Consorțiu "STRUMA - LOT 3.3" . Valoarea contractului este 213 144 512 Leva fara TVA. Costurile suplimentare si neprevazute nu pot depasi suma de 234 123 012 Leva fara TVA.
Pentru lot 3.1 se asteapta decizia comisiei in vederea castigatorului. Participanti ce au depus oferte pe 19 mai 2015 sunt urmatori:
1. consorțiu "STRUMA - LOT 3.1"
- oferta minima 164 032 450 leva fără TVA;
- pret maxim lucrari neprevazute - 180 010 950leva fără TVA;
2. OCAC consorțiu "FAS-SC-13"
- Coferta minima - 161 691 713 leva fără TVA;
- Ppret maxim lucrari neprevazute - 177 670 213 leva fără TVA;
3. DZZD "PST 1 Struma"         
- oferta minima - 119 021 500 leva fără TVA;
- pret maxim lucrari neprevazute - 135 de milioane de leva fara TVA;
4. UNION "autostradă Struma 3.1"
- oferta minima - 118 020 000 leva fără TVA;
- pret maxim lucrari neprevazute- 133 998 500 leva fără TVA;
5. DZZD "Struma Autostrada 3.1"
- oferta minima - 139 021 499.92 leva fara TVA;   
- pret maxim lucrari neprevazute- 154 999 999.92 leva fara TVA.
Pentru lot 3.2 Defileul Kresna se va prezenta ofertele financiare, pentru studiul de fezabilitate pe noul traseu, in data de 6 iunie. firmele calificate fiind:  UNION "Lot 3.2 PROIECTUL" cu 92 de puncte si  UNION "ALTERNATIVE 3.2" DZZD cu 20 puncte.

4) A4 Maritsa (Orizovo-Kapitan Andreevo, 117 km din care 74 km construiti si 43 km in constructie) - marele eveniment al luni mai  a fost deschiderea lotului 2 de 34.2 km.

https://youtube.com/v/TPeoLIJG90Q
https://youtube.com/v/dioSKA5HkJk

O alta stire actuala este deschiderea in data de 7 iunie 2015 a sectiunii Svilengrad-Kapitan Andreevo, calea de rulare dreapta intre km 99 + 820 la km 108 + 510. Lungimea totală a sectiunii este 8.6 km.



Lucrarile la lot 1 continua, iar contructorul si-a luat angajament ca pana la 30 octombrie sa termine lotul. Aici multe din lucrari sunt terminate, dar mai exista sectiuni intarziate, podul de peste raul Maritsa si sectiunile cu descarcari arheologice.








5) A0 (Centura de Nord a Sofiei, 16.5 km in constructie) - lucrarile au mai avansat fata de luna trecuta, dar nu spectaculos.







6) Centura de Vest a Sofiei - aici lucrurile se misca foarte bine, schimbarile sunt zilnice. sectiunea cu arheologie a fost descarcata si acum se lucreaza masiv.








https://youtube.com/v/ev2w80q7iD4

7) Pe centura Montana se lucreaza in continuare dar nu au aparut imagini noi.

Cam atat, informatii si poze preluate de pe SSC-ul bulgaresc, www.novinite.com , www.ncsip.bg , www.api.bg si ziare locale on-line

cricric

Gmaps functioneaza si in Serbia.

danutzu_1069

@cezar-mario2012
Am o informatie cum ca se lucreaza pe centura OMURTAG (BG). Lucrarile presupun devierea circulatiei.
Poti gasi ceva informatii legate de treaba asta?

Multumesc anticipat!

cezar-mario2012

 Singura informatie despre lucrarile la Ormutag este aceasta, luata de pe www.api.bg si tradusa automat de googl :

"ARR-Targovishte :

Plasa temporar următoarele restricții privind circulația vehiculelor : nr.

Reparatii:

P III-704 este vazuta Mengishevo jos Novkovo-o.p. Omourtag la km 0 + 000 la km 250 + 3 - repararea de asfalt, drum III 2002 Kardam Popovo de km 37 + 000 la km 39 + 000 - repararea de asfalt;"

uite aici link-ul si daca este tradus de googla poti intelege ceva informatii : http://www.api.bg/index.php/bg/promeni si la urmatorul link http://www.api.bg/bg/patna-obstanovka/7-yuni-1015 , primul se refera la conditi actuale de trafic si al doilea la lucrari ce se executa.