Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

penad2007

Vai de mama noastra, am ajuns rau de tot. Daca mergem cum am inceput anul , in 2014 poate organizam niste filmari la bulgari/unguri ca la noi....

user201

Imagini de pe lotul 1 Struma, din zona nodului de la Dolna Dikanya se găsesc pe SCC aici, aici, aici și aici.
Lucrările par destul de avansate și acolo. Mai puțin viaductul acela și încă 1-2 locuri, se vede mult asfalt pe acel lot, prin urmare 1 Iunie poate fi viabil.

davyl

user201 multumesc mult de update-ul de pe lotul 1 Struma (A3). Poate cine stie ca o sa fie gata lotul ala si pentru cei care sunt interesati sa mearga in Grecia (ca mine) in vara asta (2013) vor avea o portiune noua de autostrada spre Kulata.  8)

Deci lotul asta care se spera a fi gata, va iesi pe langa Dupnitsa, nu? Din ce am vazut pana acum, cealalta portiune si mai jos, spre Blagoevgrad, va fi gata in trimestrul I 2015.

user201

@davyl
Da, e vorba de lotul care va ieși lângă Dupnitsa.

Cel spre Blagoevgrad ar trebui să fie gata prin trimestrul I 2015, dar mai e un lot chiar lângă Kulata, unde ar trebui să fie gata în primăvara anului viitor dacă nu mă înșel.

nedcatalin

Va salut,

De remarcat ca pe M0 putem numara 9 noduri de mare viteza (M1, M7, M6, 61, 51, M5, 4, M31, M3).
Asta ca imi amintesc recent de ultimul drum catre Ploiesti si la nodul CB-A3 m-am pomenit cu cineva care dadea cu spatele in primul giratoru si cineva care dadea cu spatele in al doilea giratoriu   :) (in zona Bucuresti avem 0 noduri de viteza si probabil ca pana se va construi autostrada de centura nu vom avea niciunul).

P.S. Mult succes cu acest forum, Ionut. Felicitari!

davyl

Bine ai venit nedcatalin! Acest forum este unul exceptional, pentru ca userii de aici ei insisi sunt niste oameni extraordinari. Fiecare incearca sa isi aduca mica lui contributie la un forum decent si cu multe informatii folositoare!

davyl

Quote from: user201 on April 17, 2013, 02:24:54 PM
@davyl
Da, e vorba de lotul care va ieși lângă Dupnitsa.

Cel spre Blagoevgrad ar trebui să fie gata prin trimestrul I 2015, dar mai e un lot chiar lângă Kulata, unde ar trebui să fie gata în primăvara anului viitor dacă nu mă înșel.
Exact user201: lotul Sandanski - Kulata ar trebui sa fie gata in trimestrul I 2014.

Tavi

#367
Mda. E bine pentru traficul de Grecia.  :)
Pacat ca de Bucuresti la Yablanitza sunt vreo 300 Km de DN cu destule gropi. :(
Eu am fost la un ski la Bansko in ianuarie 2012 si a fost prapad. Ne-au tinut pe loc vreo 3 ore apoi Hemus s-a inchis in fata noastra si ne-a deviat prin niste coclauri de ne-am rupt masinile si am facut cu totul 20 de ore :(
Bine ca am plecat ca sa ajung intr-o localitate unde era curent sa pot alimenta. Consumasem un sfert de rezervor ca sa tin copilul la cald cat am stat blocati ca se luase curentul in localitatea in care eram oprit si nu aveam cum sa alimentez (pompele functioneaza cu curent electric).
A doua zi ministrul transportului a fost demis pentru haosul creat dar asta nu m-a incalzit cu nimic.
Asa ca degeaba ai autostrazi daca nu esti in stare sa le intreti.

Scuze de off. ce stiti de Makaza Pass? Ii dau drumul anul asta? Cica e cel mai scurt drum de Thassos? 6,5h

LE: se pare ca va fi in mai http://www.focus-fen.net/index.php?id=n301209 .. e si interesul grecilor pana la urma

cezar-mario2012

Aici este nodul de la Pernik unde se termina autostrada A6 (Lyulin) si incepe A3 (Struma) catre Grecia,

Nodul de la Stara Zagora de pe A1 (Trakia), perpendicular via Turcia,

Intersectia denivelata de la iesirea din Burgas catre Sozopol de ajutor pentru cei ce merg la Duny sau Sozopol,

mitsu

Ma intreb si eu, pana la urma, bucata dintre finalul A6 Pernyk si Dolna Dikanya e parte din A3 sau nu? Ca ultima data cand am mers pe acolo era considerat drum expres. Si daca e parte din A3, de ce lotul 1 este de fapt intre Dolna Dikanya si Dubnita?

user201

@mitsu
Știu că partea la care te referi e de fapt parte din A3, dar e considerată drum expres cel puțin până la terminarea acestui nou lot 1 din A3 (Struma), după care viteza ar trebui să devină 140 și pe acolo. Într-adevăr acum viteza e de 90 în acea zonă și mai poți vedea și polițiști la pândă.

mitsu

Multumesc de info, deci a ramas la fel. E al naibii de frustrant sa mergi cu 90 km/h pe autostrada aia :D

De ce nu i-or fi pus macar 110 km/h, daca tot e drum expres?

MHN

Quote from: cezar-mario2012 on April 15, 2013, 11:08:51 AM
Quote from: MHN on April 15, 2013, 12:06:06 AM
Cineva cu expertiza in domeniu, ne-ar putea lamuri de ce pe autostrada A1 aflata in executie in Bosnia s-a preferat tunel in cazul de mai jos?
Stiu ca o explicate simpla ar fi optimizarea costurilor prin succesiunea viaduct - tunel, insa in imagine, diferenta de nivel intre aliniamentul autostrazii si varful dealului nu pare mare.
Pe scurt, de ce nu s-o fi ales marirea declivitatii viaductului astfel incat sa nu mai fie nevoie de tunel?!

Quote
sursa

Este doar o iluzie optica, acolo este 30m cel putin si depinde ce este si pe cealalta parte.
Oricum apreciez link-ul si recomand tuturor sa se uite acolo sa vadă ce autostradă se contruieste in Bosnia care nu de mult era zona de razboi.
Mi-am permis sa copies niste poze de acola sa le vedeti mai bine, de retinut sunt din zone diferite, viaductele.

[...]

Poate fi o iluzie precum spui, insa daca ne gandim ca inaltimea tunelului ar trebui sa fie de 5 - 5.5 metri si masuram ochiometric dealul de deasupra, inaltimea acestuia ar putea fi de maxim 15-20 de metri. De aceea mi-am pus intrebarea necesitatii tunelului.
Pentru edificare, postez si alte imagini, aparute ulterior:
Quote



sursa: thread-ul international al Bosniei de pe SSC

cezar-mario2012

#373
https://www.youtube.com/watch?v=Lnk8sc0V-kE&feature=youtube_gdata_player
Cred ca si aici se putea sapa debleu, inaltimile de peste tuneluri nu sunt mari, dar nu au facut, pentru mediu in primul rând si mai putine expropieri.

user201

O veste mai puțin bună, legată de lotul 1 Struma. Se vede un fel de Turdaș în imaginea de aici. Oricum pare ceva de mult mai mici dimensiuni decât acolo, dar se mai întâmplă și la alții.

În schimb pe porțiunea din Hemus, de lângă Sofia un stâlp ce îl prezentasem în informări anterioare a dispărut în sfârșit. O poză mare cu acest fapt apare pe SCC aici. Mai multe poze cu același lot aici și aici.