Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

cricric

Quote from: Morosanu on April 12, 2013, 08:43:58 PM
M49 spre Satu Mare se vrea un autout adica drum expres sau drum rapid.

Corect. Car cate benzi pe sens?  :)

Morosanu

Poate sa fie si cu o banda pe sens. Ia in considerare ca si M70 e autout si are o banda pe sens pe unele portiuni si e limitat la 80 km/h.
Politica distruge tot ce atinge.

user201

Noi poze cu lotul 1 Struma, cu deschidere la 1 Iunie găsiți pe SCC aici, aici, aici, aici ,
aici și aici. Lucrurile par a evolua destul de bine.

Poze de pe lotul autostrăzii Hemus cu zona ce face legătura la Sofia cu drumul de centură din Nord se găsesc aici, aici, aici și aici. Îmi place stâlpul de pe carosabil, din ultima poză  :lol:.

MHN

Cineva cu expertiza in domeniu, ne-ar putea lamuri de ce pe autostrada A1 aflata in executie in Bosnia s-a preferat tunel in cazul de mai jos?
Stiu ca o explicate simpla ar fi optimizarea costurilor prin succesiunea viaduct - tunel, insa in imagine, diferenta de nivel intre aliniamentul autostrazii si varful dealului nu pare mare.
Pe scurt, de ce nu s-o fi ales marirea declivitatii viaductului astfel incat sa nu mai fie nevoie de tunel?!

Quote
sursa

mitsu

Quote from: user201 on April 14, 2013, 11:39:12 AM
Noi poze cu lotul 1 Struma, cu deschidere la 1 Iunie găsiți pe SCC aici, aici, aici, aici ,
aici și aici. Lucrurile par a evolua destul de bine.

Poze de pe lotul autostrăzii Hemus cu zona ce face legătura la Sofia cu drumul de centură din Nord se găsesc aici, aici, aici și aici. Îmi place stâlpul de pe carosabil, din ultima poză  :lol:.

Multumim ptr update!

Totusi, ma indoiesc ca lotul 1 Struma va putea fi gata la 1 iunie, la cat mai au de lucru acolo.

cezar-mario2012

#350
Quote from: MHN on April 15, 2013, 12:06:06 AM
Cineva cu expertiza in domeniu, ne-ar putea lamuri de ce pe autostrada A1 aflata in executie in Bosnia s-a preferat tunel in cazul de mai jos?
Stiu ca o explicate simpla ar fi optimizarea costurilor prin succesiunea viaduct - tunel, insa in imagine, diferenta de nivel intre aliniamentul autostrazii si varful dealului nu pare mare.
Pe scurt, de ce nu s-o fi ales marirea declivitatii viaductului astfel incat sa nu mai fie nevoie de tunel?!

Quote
sursa

Este doar o iluzie optica, acolo este 30m cel putin si depinde ce este si pe cealalta parte.
Oricum apreciez link-ul si recomand tuturor sa se uite acolo sa vadă ce autostradă se contruieste in Bosnia care nu de mult era zona de razboi.
Mi-am permis sa copies niste poze de acola sa le vedeti mai bine, de retinut sunt din zone diferite, viaductele.










cezar-mario2012

Rezolvare alunecarilor de teren de pe A3 Struma-Bulgaria:



mariansb

Probabil ca asa ceva se va face si la Aciliu  viaductul spre Sebes, in zona unde sunt alunecarile de teren
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mitsu

Quote from: cezar-mario2012 on April 15, 2013, 11:08:51 AM

Oricum apreciez link-ul si recomand tuturor sa se uite acolo sa vadă ce autostradă se contruieste in Bosnia care nu de mult era zona de razboi.
Mi-am permis sa copies niste poze de acola sa le vedeti mai bine, de retinut sunt din zone diferite, viaductele.




Si noi ne cacaim cu un viaduct si un deal...

ciprebbe

^^^  +1
Si tot "noi" eram aia care in 5 ani faceam Transfagarasanul.
Alte vremuri.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

sebba

^^^ da, dar eram NOI, nu "ei"
acum "NOI" nu mai exista, exista alte initiale, aparute tocmai sa nu mai existe NOI


MY SIGNATURE:
vreau topic de politica :D
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut


ciprebbe

#357
Userul toomee de pe SSC din Budapesta a pozat recent M0 dinspre M7 inspre M5
Quote from: toomee;102228407M7 -> 5.út




























Majdani M0-M51 csmp.
















Majdani M51


5.út


Majdani M0
sursa

Dupa cum se vede sunt foarte avansati cu lucrarea si se lucreaza puternic in zona noua din care M0 va coti spre M5, iar vechiul M0(pe care inca se circula azi inspre M5) are indicativul M51). Practic, podurile Dunarene sunt gata, calea re rulare din beton de ft buna calitate e aproape gata peste tot,nodul cu M5 e gata de anul trecut,  mai sunt ceva lucrari la pasaje, parapeti.... zic ca e fezabil pt iunie-iulie si ne va usura multora drumul pe centura Budapesta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

user201

Quote from: ciprebbe on April 16, 2013, 12:28:09 PM
zic ca e fezabil pt iunie-iulie si ne va usura multora drumul pe centura Budapesta.

Să sperăm că ai dreptate. Oricum mersi de poze că ceva de legat de M0 chair nu am reușit să găsesc.

ciprebbe

Pai ultima buba de pe traseu ( dupa ce au terminat cu podurile de pe Dunare) era exact nodul de unde se bifurca noul traseu M0 spre M5.
Era clar ca trebuie sa il faca sub trafic si uite ca au finalitat breteaua (M51, in ultimele 9 poze) pe care se circula acuma avand verde pt finalizarea nodului.
Deja aici (pe M0) calea de rulare e finalizata din ce se vede, si se lucreaza la borduri, santuri.... mai au de demolat jumatate de pasaj(cel vechi din poze) si e cam gata.
Cred ca se va deschide aceasta scurtatura M0-M5 odata cu finalizarea lucrarilor de largire a lui M0 dinspre M7 (zona ce include si podurile), si atunci se va scurta si distanta si timpul spre Romania (limita de viteza crescand de la 80 cat e acuma acolo).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe