Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

BogdanB

Felicitari si mult success iti doresc !

Sper ca prezenta ta sa fie pentru o durata cat mai mare (nu doar pentru un an cat se presupune ca Dl. Ciolos va fi premier) si schimbarea sa nu se opreasca aici - mi-as dori mult mai multi oameni de valoare prezenti pe acest forum sa fie cooptati in diverse functii cheie ale statului Roman gen MT, CNADNR, etc.

Atunci vom avea certitudinea unui reale sanse de schimbare in bine a acestei tari !

Iti tin pumnii, inteleg starea prin care treci !

dariu.catana

Referitor la TL2, stiu ca se va deschide zilele astea. Dar ca si idee, se va anunta data exact cand se va deschide? Adica vom stii dinainte cu 2-3 zile sau pur si simplu intr-o zi se va da drumul, fara a cunoaste in prealabil?

iuli

Quote from: dariu.catana on December 15, 2015, 01:38:56 PM
S-a facut lumina la nodul de intrare pe autostrada A1 de la Giarmata :

http://www.tion.ro/s-a-facut-lumina-la-nodul-de-intrare-pe-autostrada-a1-de-la-giarmata/1600170

Mai urmeaza nodul de la Ortisoara. Precum ziceam, saptamanile trecute se lucra intens la nod si in dreptul pasajului peste autostrada si la rigole. Nu stiu ce anume, poate cautau cablurile de curent.  :-[

Totusi, nu putem afla cumva, poate printr-o adresa sau scrisoare, care e situatia telefoanelor de urgenta de pe A1 Arad - Timisoara? Receptia s-a facut din cate stiu, dar telefoanele sunt inca din modelul cel nou, adica invizibile!  :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dariu.catana


alecu26

Quote from: Ionut on December 15, 2015, 04:29:41 PM
Haideti sa continuam subiectul numirii lui Catalin in Parcare.
Sa revenim aici la A1. Multumesc!

Pai sunt ca si rezolvate problemele...de pe A1. Putem inchide threadul. :D
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Nelu63

#25910
Felicitari   Catalin , pentru implicarea in noua functie  ! Mult succes in noul job si nu uita dorinta noastra "Vrem autostrazi " si daca se poate si de calitate  :D

Lvs_tm

@ Iuli, pe A1 Timisoara - Arad nu e facuta inca receptia finala.

iuli

De ce știam atunci că de prin primăvară s-a făcut?  Am confundat cu altă procedură?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Stefan01

Din considerente de popularitate a topicului, cu permisiunea moderatorilor acestui forum, voi publica aici cateva lamuriri. Dupa lamuririle aduse anterior, cu siguranta va veti intreba ce se intampla cu LEA IT care trebuie sa coexiste cu poduri, fie ele rutiere sau feroviare.

Bineinteles ca normativul NTE 003/04/00, intitulat "Normativ pentru constructia liniilor aeriene de energie electrica cu tensiuni peste 1000 V", ne va ajuta.  Din acest normativ ne intereseaza capitolul XVI "Conditii de coexistenta a LEA cu elemente natural, obiecte, constructii, instalatii etc. din vecinatate".

Subcapitolele care prezinta interes sunt:

-   XVI.2. "Traversari si apropieri fata de drumuri"
-   XVI.6. "Trecerea LEA prin zone cu circulatie frecventa"
Le-am mai amintit inca o data deoarece sunt date care au legatura cu cele prezentate in aceste doua capitole.

-   XVI.3. Incurcisari si apropieri fata de LEA (de exemplu avem calea ferata electrificata cu LEA 27 kV)
-   XVI.9. Traversari, treceri si apropieri fata de poduri, baraje, diguri



A.   TRAVERSARI

1.   Masurile de siguranta si protectie in functie de destinatia podului - aici vorbim de cazul rutier, feroviar sau pedestru – se vor lua masuri conform subcapitolelor XVI.2 si XVI.6.

2.   Distantele minime pe verticala
Distanta h intre conductorul LEA la sageata maxima si partea circulata a podului, digului este:
7 m pentru LEA 110 kV inclusiv, 8 m pentru LEA 220 kV si 9 m pentru LEA 400 kV.
Distanta pe verticala pana la calea ferata sau partea carosabila a podului se ia conform capitolului XVI.2 si XVI.3, cand conductorul in pozitie normala sau deviata, se situeaza deasupra perimetrului partii circulate.
Explicatie: sageata este distanta masurata pe verticala intre punctul respectiv de pe curba conductorului si dreapta care uneste cele doua puncte de suspensie ale conductorului. Cand suspensia se realizeaza prin intermediul unor lanturi deintindere, punctele de suspensie se considera la prinderea lanturilor de elementele stalpilor. In functie de conditiile climato-meteorologice existente la un moment dat, sageata conductorului intr-un anumit punct poate avea diferite valori, maxima de exemplu. Cea mai mare sageata a conductorului poate fi considerată practic la mijlocul deschiderii.

Distanta H intre conductorul LEA in orice pozitie si orice parte a constructiei:
3 m pentru LEA 110 kV inclusiv, 4 m pentru LEA 220 kV si 5 m pentru LEA 400 kV.

B.   TRECERI

Prin trecere a se intelege amplasarea LEA de-a lungul podurilor, digurilor si barajelor. Sunt permise numai cu acordul autoritatilor competente.

1.   Masurile de siguranta si protectie vor cuprinde montarea LEA in afara limitelor de gabarit ale caii ferate si in afara zonelor carosabile sau cu pietoni, lanturi duble de izolatoare, ..., etc.

2.   Distante minime pe verticala – idem  A. Traversari

C.   APROPIERI

d≥Dma – atunci nu se vor lua masuri de siguranta si protectie
d<Dma – atunci se vor trata ca treceri

d – distanta reala intre conductorul extrem al LEA in orice pozitie si orice parte a constructiei
Dma – distanta minima de apropiere egala cu:
   5 m -> Un ≤ 110 kV
   6 m -> Un = 220 kV
   7 m -> Un = 400 kV

Coexistenta LEA cu alte constructii se ia in baza solutiei corecte din punct de vedre tehnic si avantajoase din punct de vedere economic.

Va doresc o seara linistita !

timisoreanul

Scriu si eu aici, desi Ionut ne-a invitat in parcare. Si eu m-am gandit de multe ori ca anumite persoane de pe acest forum ar putea face o treaba foarte buna in anumite functii prin autoritatile care se ocupa de infrastructura. Au si inteligenta, si pregatirea si entuziasmul pentru asta. Daca vrem sa schimbam lucrurile in tara asta, nu este chiar atat de greu. Pur si simplu trebuie ca fiecare sa ajunga pe merit in functia pe care o ocupa si fiecare dintre noi sa isi faca treaba cu competenta, buna-credinta si disponibilitate la efort. Asa ca, eu ii urez colegului nostru mult succes si sunt convins ca va avea un randament mult mai bun decat un om numit politic, care sa nu aiba habar de domeniul in care ar fi urmat sa activeze. Si imi permit sa ii dau si un sfat: sa nu se lase influentat de nimeni si sa urmeze mereu drumul cel drept!

alecu26

Quote from: Lvs_tm on December 15, 2015, 08:19:23 PM
@ Iuli, pe A1 Timisoara - Arad nu e facuta inca receptia finala.
Nu pot sa cred. Din ce cauză? (Nu ca nu mă bucura vestea. Acolo multe lucrări sunt făcute de mântuială și e bine sa avem garanție cât mai mare.  Mai ales ca și e cam ultima lucrare mare de infrastructura cu doar 2 ani de garanție.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iuli

2 ani de garanție încă neîncepuți în cazul ăsta dar se circulă de câțiva ani buni. Deci ajunge să aibe practic cea mai lungă perioadă de garanție..
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Beowulf

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

alecu26

Quote from: iuli on December 16, 2015, 06:31:30 AM
2 ani de garanție încă neîncepuți în cazul ăsta dar se circulă de câțiva ani buni. Deci ajunge să aibe practic cea mai lungă perioadă de garanție..

E inceputa Cum sa nu fie inceputa? In August trebuia facuta receptia. De aia ma mir ca sa tot amanat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iuli

Pai nu incepe garantia din momentul receptiei? Daca nu e facuta receptia atunci cum incepe garantia? Daca e facuta totusi receptia, cum a fost totusi facuta fara telefoane de urgenta sau nodul de la Ortisoara nefinalizat, inclusiv iluminatul?

Cred ca am o obsesie cu iluminatul nodurilor dar mi se pare extrem de util mai ales din punct de vedere al sigurantei rutiere.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog