Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

ultras_30

umb in 2 luni i prinde din urma pe turci de pe lot A0S1,la nod A0cu DN4 au crescut balariile la loc,sant structuri mici incepute din august si inca neterminate,la o plimbare cu bicla am gasit un singur muncitor pe o distanta de 3km ,era un turc destul de batran care nici el nu facea nimic.

punktnet

Să nu exagerăm, deocamdată sunt la drumul tehnologic.
Mai este mult până departe.
Just kidding.

bekxy

Quote from: ultras_30 on November 19, 2021, 03:15:42 PM
la o plimbare cu bicla am gasit un singur muncitor pe o distanta de 3km ,era un turc destul de batran care nici el nu facea nimic.
Nici măcar nu trăgea narghilea? 😂

Mare parte a camioanelor care aduc balast pe A0 sud sunt înmatriculate cu numere de forma PH-##-BNx. Cine-s ăștia?

shogom

Avand in vedere interdictia de zbor din zona, te pomenesti ca pana  in primavara UMB o sa ajunga la 15-20%. Si totul se petrece " sub ochii nostri" fara ca noi sa stim :lol:

danpandrea


alexd4u2

A0 Sud, Lot 1, Intersectia cu A2 - Am incercat sa surprind mai multe detalii cu privire la pilotii/pilele din banda de urgenta de pe sensul spre Bucuresti

EugenRo

^Din ce motiv nu s-a proiectat incadrarea A2 intre pilonii A0, astfel incat sa nu deranjeze banda de urgenta?

dr4qul4

daca citeai in spate ai fi vazut ca va disparea banda de urgenta (ramane doar 1,5m pana in pila) si se va face o banda suplimentara dupa pila aceea!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

RaduG

^^Asta se întâmplă când licitezi pe Fidic galben și lași soluțiile tehnice la bunul plac al constructorului. Va face toate compromisurile posibile ca să iasă cât mai ieftin cu lucrarea. Pe mine de mult nu mă mai miră ,,inventivitatea" soluțiilor propuse de constructori, ci pasivitatea CNAIR-ului, care acceptă orice.
În cazul de față, deși e prea târziu să se mai facă ceva, mai ales că este prima intersecție de tip ,,trifoi" de autostrăzi din România, cel puțin se pot trage niște învățăminte, astfel încât să nu se mai repete greșelile pe viitor.
Astfel de lucrări de infrastructură se proiectează pentru cel puțin 100 de ani, și trebuie să lași loc sub aceste pasaje pentru toate dezvoltările ulterioare de benzi noi, nu să le îngustezi pe cele vechi ca să mai câștigi tu 3 lei la niște grinzi de beton ca să nu faci un tablier de oțel, mai lung și mai scump.
Bottom line: lucrările de infrastructură trebuie proiectate în beneficiul utilizatorului, nu a constructorului. Trebuie să ai în vedere binele general, pe termen foarte lung, al beneficiarului, când gândești până și cel mai mic detaliu.

alexandru_m

Se poate si la altii si nu mai moare nimeni. Haideti sa nu fim panicarzi cand nu e cazul.

alexd4u2

A0 Sud, Lot 2, Nod cu DN 6, 21.11.2021:

Hercule

^ Eu nu sunt panicat, dar nu pot sa nu ma intreb de ce la alte lucrari nu este permisa pila intre sensuri iar aici se construieste o pila intre benzile aceluiasi sens. Nu ca m-ar deranja pila, ma deranjeaza mai tare S-urile facute doar ca sa iasa drumul drept peste autostrada.
Deșteaptă-te române!

EugenRo

Quote from: dr4qul4 on November 21, 2021, 01:35:19 PM
daca citeai in spate ai fi vazut ca va disparea banda de urgenta (ramane doar 1,5m pana in pila) si se va face o banda suplimentara dupa pila aceea!
Eu am intrebat din ce motiv (nu cum se va rezolva) dar, intr-un fel, am gasit raspunsul la RaduG: pentru ca fidic galben..

nenea_hartia

^ Fidic galben nu e o scuză. Sigur, poți proiecta ce te taie capul, dar apoi mergi să ți se avizeze proiectul. Problema sunt cei care au avizat tâmpenia, nu Fidicul. :)

medicul de garda

Eu cred ca, dimpotriva, ar trebui sa fim recunoscatori ca aici s-a aplicat FIDIC galben, iar solutia e foarte posibil sa fie de fapt ceruta de catre beneficiar, ca stim ca au incercat sa modifice si nodul A1-A0, posibil pentru acelasi motiv. Solutie din SF era o nenorocire, cu benzile de accelerare/incetinire inghesuite in interiorul trifoiului, in locul benzii de urgenta. O chestie absolut criminala dpdv al sigurantei circulatiei, mai ales la stilul romanesc de sofat. Asa, suntem mult mai castigati, cu o banda separata de incadrare pentru cei care schimba sensul de mers (deci intai iesi de pe autostrada, apoi selectezi banda functie de sensul de pe A0 in care vrei sa mergi). Siguranta mult superioara si timp de orientare in plus. Nu mai zic ca e o solutie foarte comuna in Europa...

Singura pierdere este absenta benzii de urgenta pe zona pilelor, dar banuiala mea e ca aici s-a facut compromis ca sa se incadreze in suma licitata, pe SF-ul prost al beneficiarului. Nu e mare paguba, oricum in interiorul nodurilor rutiere nu ai voie sa opresti...

Sper sincer ca se va proceda similar si la nodul cu A1, dar acolo chiar sper ca vor lasa banda de urgenta pe loc, pentru viitoarea largire.

NB: stie cineva care este solutia pentru nodul A0/A3, unde A0 va trebui sa supratraverseze 8 benzi? Ma indoiesc ca aici va fi posibil altfel decat cu grinzi metalice.
Trust me, I'm an east-european doctor!