Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 8 Guests are viewing this topic.

cristi5

#735
Quote from: AlexAllex on May 13, 2018, 08:28:17 PM
Poate se mai "optimizeaza" la proiectare.

Nu optimizeaza ca e licitat pe OMT600. Solutiile la structuri nu pot fi schimbate. Nu se poate economisi la structuri (gen ST4, sau Comsa la Ilia) dar nici nu se pot da solutii mai moderne.

danutzu_1069

Sunt curios ce adancime vor avea pilotii...

Europiu

Quote from: delacroix on May 14, 2018, 12:41:26 PM
spre est n-am ca mi-a intrat soarele in ochi.

Pai lucreaza si tu mai la ore tarzii!  :lol: :cheers:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

rocklee


NGC

Quote from: NGC on April 18, 2018, 11:02:31 PM
Astazi s-au trimis 3 "felicitari" de la CONSTRUCTII ERBASU, cate una pentru fiecare lot, si o sa apara zilele viitoare.

Lotul 1 -> Avem o contestatie de la PIZZAROTTI la TB, o contestatie la CNSC de la DELTA ACM '93 si o contestatie la CNSC de la CONSTRUCTII ERBASU, plus contestatie de la TIRRENA la CNSC.

Lotul 2 -> Am avut contestatia de la PORR din Februarie care a fost respinsa (contestatia aia "generica", ce nu avea scris nici un lot specific, dar in care au fost contestate comunicari pentru lotul 2), avem o contestatie la CNSC de la DELTA ACM '93 si o contestatie la CNSC de la CONSTRUCTII ERBASU, plus contestatie de la TIRRENA la CNSC.

Lotul 3 -> Avem o contestatie la CNSC de la PORR si o contestatie la CNSC de la CONSTRUCTII ERBASU, plus contestatie de la TIRRENA la CNSC.

Umbla vorba ca mai avem o contestatie si de la CONDOTTE pentru lotul 1, dar inca nu am reusit sa clarific situatia.

O sa revin.

Am uitat sa va zic ca s-a clarificat situatia si si cei de la CONDOTTE sunt pe fir cu o "felicitare" pentru lotul 1.

O parte din contestatii au fost scoase de pe rol de la CNSC si se vor judeca impreuna cu contestatia de la TB.

Pe de alta parte, avem si prima contestatie dupa "atribuirea" lotului 3 catre UMB. Este vorba despre contestatia asocierii conduse de AKTOR.

Va tin la curent.

Bogdan_Cluj

Esti ironic, sau chiar e o porcarie?
Daca vorbesti serios, explica va rog cineva pentru cei care nu sunt in domeniu, de ce? (pentru ca pentru un ochi de necunoscator pare chiar ok)


PS: +1 pt randare :)

alexV

Ceva in legatura cu conflicte de trafic.

Intr-un astfel de nod acei care intentioneaza sa faca stanga - deci o bucla de trifoi - vor intra in conflict cu cei care vin din acea directie (din acea "stanga") si care au facut deja bucla lor de trifoi. Asta se intampla fiindca banda unora de incetinire este tot aia cu banda alora de accelerare.

Cu alte cuvinte, pe o portiune foarte scurta unii vor sa schimbe banda inspre dreapta si cei din dreapta vor sa schimbe banda inspre stanga.  Acest conflict apare in PATRU puncte in aceasta intersectie.

In general intersectiile trebuie privite din perspectiva "de la volan" si nu din perspectiva "din aer". De aceea cred ca spaghetti junction-urile sunt mai confortabile pentru sofer si mai eficiente pentru trafic decat un nod simetric si dragut vazut din aer.

prd.marius

"spaghetti junction" este un fel de Nod A3-A10 la Turda? Mersi

dr4qul4

vorbim de DN4. Traficul aici va fi aproape inexistent. Oltenita este dead-end.
Si oricum, la traficul de la noi, orice trefla face fata fara probleme. Chiar daca aveam intersectie de 2 autostrazi, ceea ce nu e cazul aici.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cristi5

Da Turda e spagetti dar intersectia e in T. Acolo (si la Sebes) e si complicat de faptul ca e nod si cu DN (o raritate, nod A si DN in acelasi loc, complicat pt soferi)

Cand intesectia e in X spagetti junction devine mai complicat




TibiV

Quote from: Bogdan_Cluj on May 17, 2018, 08:01:41 PM
Esti ironic, sau chiar e o porcarie?
Daca vorbesti serios, explica va rog cineva pentru cei care nu sunt in domeniu, de ce? (pentru ca pentru un ochi de necunoscator pare chiar ok)

Solutia asta este OK daca se aplica la intersectia a doua cai rutiere cu trafic comparabil, de regula doua autostrazi.
Aici avem intersectia A0 Sud (care teoretic va prelua tot traficul Coridorului ex-IV, actual Rhin-Dunare-M.Neagra) cu drumul de Oltenita... Oltenita, nu Sinaia/Predeal sau Mamaia/Vama Veche...
Pur si simplu pe bretelele alea se va putea juca sotronul in 90% din timp, din lipsa de trafic (asta daca nu cumva Oltenita va deveni peste noapte cel mai mare producator european de microchipuri sau sucuri de portocale...)

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Dacă făceau un nod trompeta ziceati ca e prea putin. Acum ca e prea mult trifoiul. Niciodată nu e bine.

rizzuh

Nu cred ca zicea nimeni. Nodul cu DN4 este mult supreadimensionat, iar cele cu A1 si A2 sunt subdimensionate (macar de ar fi fost bretelele cu 2 benzi, ideal un nod spaghetti pe 3 nivele).

Compara nodul A1xDN1 de la Sebes/Lancram cu asta A0xDN4. Nu cred ca are rost sa facem o comparatie de trafic intre DN1 la Sebes si DN4 dupa Popesti...

dr4qul4

Pe mine nu prea ma deranjeaza. 2x3 benzi e aiurea, e mai scump....dar macar nu au facut 2 pasaje cum avem pe A2. 2 pasaje (unul pt DN si unul pt bretea) inseamna ca se va putea face statie de taxare.
Pe nod trefla taxarea (cel putin aia traditionala cu poarta) este imposibila.
Hai sa o vedem construita intai, ca parca vad ca nu se face nimic.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

mastereve

Trebuie sa privim in perspectiva. Ok e supradimensionat acum. Mai vb in 2028...


Sent from my iPhone using Tapatalk