Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Mie imi pare ca se misca, mai incet decat turcii, fata de care oricum au intarziere de un an, dar se misca. Probabil vor termina un an mai tarziu decat era prevazut, si atunci fara spatii de servicii si altele ce nu ard, ca la A10. Totusi, nu sunt din liga Tirrena si firme fantoma.

Siciltir

Și la A0xDJ601 la fel de anemică mișcarea. Practic, exagerand, nu am văzut mai mult de 3 muncitori. Fără poze, că nu e cazul, același stadiu surprins în ultimele fotografii.

oneLess

#5867
Daniel Costache pe YT

Autostrada A0 6 January 2023
^ Loturile 1 și 2 A0S Alarko, filmare continuă, cu multe amănunte.


Autostrada A0, 6 Ianuarie 2023, versiune scurta
:o

NGC

#5868
"Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 3: km 39+000-km 47+600"

Se poate semna cu chinezii de la CCECC. Contestatia celor de la ICTAS a fost respinsa.

Cat mai e scorul? CCECC 6:0 CNAIR. Game! Set! Match! :lol:

NGC

A nu se intelege ca tin partea chinezilor, dar tot ceea ce a incercat CNAIR la licitatia asta a fost prea de tot.

shift2rail

Chinezii nu au interzis la achizitii/furnituri publice in UE datorita tratamentului similar pe care il aplica contractorilor europeni la ei in casa?

hefaistos

Eu nu cred ca CNAIR (cineva da acolo) are ceva cu chinezii. Pur si simplu le e tarsala sa semneze cu ei, avand in vedere potentialul scandal aferent. Probabil ca in cele din urma vor semna.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

dr4qul4

Daca semnau de la inceput cu chinezii....pana acum puteau rezilia  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

slartibartfast

#5873
^^^
Au interzis acum, dar nu aveau la data începerii licitației.

Sorinus

Cum am mai zie, sunt 8km la campie, fara nimic iesit din comun. Nu saraceste EU si se imbogateste China cu proiectul asta. In schimb noi mergem prin hartoape (pe bune) pe portiunea aia de DNCB

Breezzer

Salut

Este posibil ca până la începerea sezonului estival (iunie/iulie/august) să se deschidă loturile 1 și 2 din A0 SUD?
Mulți evită litoralul românesc și datorită infrastructurii slabe, în special ambuteiajelor din zona capitalei.

Mulțumesc

CapitanulPtk

Sa punem aici si bancul zilei, sa ne reamintim de el in 2025 cand Aktor vor finaliza lotul  >:( :

QuoteIrinel Ionel Scriosteanu

Straulescu Mihai cum să-l uit? Ieri a fost o întâlnire cu antreprenorul de pe A0 lot 3 sud, care a sustinut ca vrea sa finalizeze lucrările in luna Decembrie anul acesta, as vrea sa greșesc eu și sa ne facă o surpriza placuta.....

carutasul

nu prea cred că reușesc lotul 1 până atunci, în schimb vor fi cele două giratorii suspendate peste centură gata :)

pasadia

#5878
Îmi place cum voi, bucureștenii, învățați fiind cu DNCB-ul, vedeți partea plina a paharului adică îmbunătățirile aduse de aceste pasaje și alte lucrări punctuale.
Dar pe de altă parte unora dintre noi, provinciali fiind, DNCB-ul li se pare oribilitatea cea mai mare posibilă.

Și mă incadrez și eu aici deși au fost vremuri când ajungeam lunar pe diverse porțiuni din DNCB. Nu mă deranjau atât de tare ambuteiajele cât calitatea execrabilă a asfaltului, a marcajelor și a tuturor celorlalte elemente de siguranță rutieră. Efectiv aveam impresia că conduc în Africa, aproape orice altă porțiune de DN o consideram preferabilă (poate centura Baia Mare era mai nasoală - dar aia era scurtă. Sau DN11A, însă ăla nu are cine știe ce trafic).

Așa că sincer - A0 vine la pachet nu neapărat cu o durată mai scurtă de tranzit cât mai ales cu o calitate mai bună a călătoriei.

Xenos

E vorba si de santierul fara final, si de dezordinea, haosul din constructiile care imprejmuiesc DNCB.