Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 8 Guests are viewing this topic.

jaston

Hmm... Arata bine site-ul lor. N-am ce zice.

Daca se misca bine pe teren, ii asteptam la licitatie si la tunelurile de pe A1 si A3.

Raul

#1546
Asta e doar firma de constructii din grupul de firme:

Nurol Group of Companies [...] services in 5 different sectors ranging from trade to defense, from construction to machinery and manufacturing, from tourism to finance, its participations and affiliated companies, and over 15.000 native and foreign employees.

https://www.nurol.com.tr/en

La cat sunt de mari, e de asteptat sa fie si seriosi. Au tot iesit in ultimii ani in top 250 contractanti. https://www.enr.com/toplists/2019-Top-250-Global-Contractors-2

E de asteptat sa poata muta bani din domeniile care nu mai merg in criza si sa construiasca.
Cred ca vom mai auzi de ei.

horatiu.cosma

Și aktor se mișcă foarte bine în teren pe propriul site. Deocamdată NUROL INSAAT are un angajat în România și cifră de afaceri de câteva mii de lei. Am mai văzut firme de 2 băieți la costum cu 3 laptop-uri venite să facă autostrăzi în România și care s-au bazat că subcontractează 99,9% și au dat chix, așa că aș începe cu o atitudine foarte foarte rezervată, pe care să o dezvoltăm pe parcurs în funcție de cum se mișcă lucrurile.

danutzu_1069

Nu luati cu polonicul tot ce scrie la ei pe site....
La niciun proiect nu au lucrat singuri, si nu contractanti directi, ci in asociatie sau subcontractare....
Toate proiectele de autostrazi din Turcia se construiesc in regim Built Operate Transfer....
Adica construiesti pe banii tai, operezi ca sa iti recuperezi banii si apoi se transfera statului....
Ca un exemplu, la ei pe site figureaza: https://www.nurolinsaat.com.tr/en/portfolio/gebze-orhangazi-izmir-motorway-project, autostrada O5
Ei bine, pe site-ul "autostrazii" https://isletme.otoyolas.com.tr/?page_id=4037 compania care a construit si exploateaza autostrada este OTOYOL YATIRIM VE İŞLETME A.Ş.
Norol, yok... nu figureaza..

Hercule35

Autobuzele turcesti vor merge bine pe centura facuta de antreprenori turci.

adiarc

^din acelea noi de care sunt si in Sibiu si iarna la doar -10 gr Celsius,înghețai de frig?

sunt in asentimentul lui Horatiu....si bine ar fii  sa ma înșel
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

VladimirKazimir

Sunt tare sceptic cu aktor și turcii pe A0... Dx12 se va termina cu ani înainte de vreun sector pe A0
Pe A0 sud nu cred ca vom vedea utilaje în teren anul asta

mirceaVRo

Cu loturile desemnate câștigătoare acum mai bine de un an se aude ceva de începerea lucrărilor?

razvan96

Mai dureaza pana sa putem vedea lucrari serioase. La Jilava si Bragadiru nu avem nici macar proiect de HG pentru exproprieri asa ca L2 va primi probabil AC pe 2 kilometri la limita cu L1. Pe L1 trebuie sa se inteleaga pe PT cu Alarko si eventual ar putea iesi AC la sfarsit de iulie cel mai devreme. Pe L3 sa vedem cat mai stam pana se aproba Declaratia de proiectare...

Rapaport

Pe harta proiectelor de infrastructură de pe proinfrastructura.ro se poate vedea că la intersecția dintre A0 și DN1 se va construi un sens giratoriu. Soluția această nu mi se pare fezabilă pentru zona cu cel mai mare trafic din România. Se pot estima de pe acum cozi mari de kilometri nu doar pe DN1 ci și pe A0. Vorba unui personaj interpretat de Dem Rădulescu din filmul Eu, tu și Ovidiu: "Ceea ce vezi nu e adevărat!" Sau măcar așa sper! O:-)




Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Ala nu este DN1, este DN1A. >:(
Nu inteleg cum te-ai uitat tu pe harta.

Nodul A0-DN1 arată asa:


Rapaport

Acum știu cum m-am uitat!  :D
Așa mai merge! Mi-era teamă doar că mutăm cozile de pe un drum pe altul!

danutzu_1069

^ Nu-i chiar asa... Pe DN1A nu cred ca mai este trafic asa mare, nici macar ala de camioanele care nu au voie pe DN1. Acum au A3 pana la Ploiesti.

dr4qul4

cand vad nodul cu DN1 ma apuca spumele. Cum naiba sa defriseze o padure intreaga (fie ea mica), in loc sa ingropi un sens de DN ?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stangabriel

Nodul A0 cu Dn1 ramane asa dublu pentru a nu pune giratoriu pe DN1 ? Nu prea inteleg. Multumesc.