[CJ] Centura Metropolitana Cluj-Napoca

Started by alexV, September 23, 2015, 11:09:33 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GIV

@qionescu1 dimex nu lucreaza singuri si nu sunt nici lideri de asociere. sa se semneze contractul si mai vorbim dupa

nicolaem

da, surprinzator ( pentru mine cel putin ) ca lider e CON-A.
nu prea stiu sa aiba experienta pe CFDP.

https://cona.ro/portofoliu/

RobertH

Interesante firmele asociate. Firma Automagistral-Pivden pare a fi singura cu experienta pe proiecte mari de infrastructura rutiera in Ucraina. Mai ar fi si Tekfen dar e doar tert si subcontractant si ei par a fi singurii care au lucrat cu tuneluri.

Daca se atribuie lotul catre asocitatia asta, e proiectul care va lansa Cona-Dimex spre proiecte de infrastructura mare(cum s-a intamplat cu UMB) sau vor abandona/da faliment.

Eu is cam sceptic ca firmele astea mici pot realiza un proiect atat de complex ... nu e o centura usoara de 1+1 la campie.

Cetatean

Cona e pe crestere de ani de zile. Au facut multe fabrici,hale,stadioane. Au un management bun. Un alt avantaj,faptul ca isi produc grinzi si ceva confectii metalice.
Prima lor lucrare mare de drumuri o sa fie lotul de la Tureni.
Au mai facut un drum in Paltinis,un pod pe la Sighisoara,maj au un pod metalic pe langa Sibiu. Pista de biciclete de pe malul Cibinului.
Stiu sa lucreze cu metal si beton.
Stadionul de la Craiova,zeci de fabrici,stadionul din Sibiu.
Cat deapre restul lucrarilor,terasamentele trebuie multi subcontractori si utilaje.
Am lucrat pentru ei in urma cu cativa ani,ca si subcontractor. Era haos pe santiere,dar trageau tare la termene. Daca era deschiderea la 1 mai,la 1 mai era curat pe santier.

Sincer,cred ca o sa se descurce,au multi oameni vechi,cu experienta,ata manageri cat si sefi de santiere. Probabil vor angaja oameni la greu.

Gigeluș

#1069
Pe mine mă miră faptul că nu au depus oferte firme precum Strabag,Porr,Webuild că ei sunt pe proiecte mari. Dar oferta a fost depusă de Dimex2000 in asociere!!!  ;) ;) ;)

dr4qul4

Licitatia asta este prea mare pentru orice firma mare. Sunt peste 700 mil E.
CON-A + Dimex +Concelex nu cred ca au 150 mil E cifra de afaceri.
Ucrainienii cred ca au intrat doar pentru calificare. Nu vad cum pot sa aduca oameni sau utilaje de la ei. Nici acum, nici dupa razboi.
Nici pe turci nu-i vad sa fie de cine stie ce ajutor.
Bine ca nu e in PNRR. Asa pot lucra pana in 2029 la ea si au o sansa sa termine. Mica, dar au.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Eu nu îmi dau seama dacă pot avea o ofertă validă (conformă/acceptabilă) atât timp cât cifra de afaceri e mult sub prețul estimat. Nu îmi dau seama dacă Tekfen se pune. E doar terț susținător. Chiar nu știu detaliul ăsta la calificarea ofertei.

dr4qul4

Mai e si Hydrostoy. Bulgarii cred ca au CA de peste 150 mil E anual!
As fi zis ca astia poate aduc si cateva utilaje, dar e departe rau Clujul, si fratii lor de la Trace nu prea misca mult mai la sud.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

RobertH

@dr4qul4

Conform "listafirme.ro" pe 2022 avem cifra afaceri(fara TVA) asa:
- CON A OPERATIONS SRL (J32/920/2002) : 573.359.937 RON
- DIMEX 2000 COMPANY SRL (J6/153/2000) : 181.075.922 RON
- CONCELEX SRL (J40/23131/1994) : 526.982.654 RON

Total : 1.281.418.513 RON adica 257.830.686 Euro (4.97 cursu zilei)

 

ovicor

Mai e un lucru deloc de neglijat, se va lucra, concomitent, atat la centura cat si la metrou, sub trafic, cu utilaje inclusiv de transport pamant excavat la metrou, intr-un Cluj supraaglomerat! Greu pentru constructori, greu pentru clujeni! Mai lipsesc festivalurile din ecuatie!

horatiu.cosma

Cifra de afaceri și experiența similară se poate valida și prin terți susținători. Turcii și ucrainienii cred că au ei singuri cifrele necesare.

Gigeluș

#1076
Dar acest tronson al cărui constructor a fost desemnat ieri, este doar de la DN1 Florești până la DN1 Calea Turzii, sau este până la Apahida???

Agos

S-a solicitat media cifrei de afaceri pe ultimi 3 ani. Turci si ucrainienii probabil sunt pentru experienta similara -  au fost niste conditii mai speciale (poduri peste 200 m, deschideri la poduri de 70m, tuneluri)

micutzu

Spera sa se faca bine si in termen, nu repede! O:-)

nicolaem

#1079
tot nu e rau ca is ceva firme ambitioase aici.
dar si daca vor fi capabile sa duca proiectul la capat... DACA, eu zic ca e imposibil sa termine mai devreme de 10 ani.

In primul rand dificultatea, riscurile etc. Ma uit in jur Centura Est si A3 ambele au avut probleme cu stabilitatea dealurilor. asta grantat va fi si aici.
In al doilea rand centura nu are finantare. Daca Boc isi pierde puterea in guvern dupa oarecare alegeri va fi dificil. e 1 miliard pt un pic de centura....

Cans au inceput mai serios discutiile (2014 parca) eram pesimist si ziceam 2025-2030. Acum zic c is 0 sanse sa circulam pe toata in 2030.
Dar chiar si asa e bine ca am mai facut un pas.