News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

florin74

Au pierdut la curtea de apel in ceea ce priveste ordonanta presedintiala cu BCR
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000377550&id_inst=2
cat si priveste taxa de timbru referitor la acelasi proces
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000377550&id_inst=2

Ce zicea decizia TB atacata de CNAIR
"Solutia pe scurt: Admite cererea de chemare în judecată formulată de reclamantele TELOXIM CON SRL, înregistrată la registrul comerţului sub nr. ... , COMSA S.A.U., cu sediul social în .... prin COMSA SA BARCELONA SUCURSALA BUCUREŞTI, înregistrată la registrul comerţului sub nr. ..., ALDESA CONSTRUCCIONES SA, cu sediul în ..., prin ALDESA CONSTRUCCIONES SA MADRID SUCURSALA BUCUREŞTI, înregistrată la registrul comerţului sub nr. .... şi ARCADIS EUROMETUDES SA, înregistrată la registrul comerţului sub nr. ..., toate reclamantele cu sediile procesuale alese în ..., în contradictoriu cu pârâtele COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA, înregistrată la registrul comerţului sub nr. ... şi BCR SA cu sediul în ... . Suspendă dreptul pârâtelor de a cere plata în temeiul Scrisorilor de garanţie de bancară nr. G073083/866 şi G73085/836 din 31.08.2019, până la soluţionarea cererii de arbitrare înregistrate sub nr. 91/2018 pe rolul Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României. Cu apel în termen de 5 zile de la pronunţare. Pronunţată în sedinţă publică, astazi, 16.09.2019. Document: Hotarâre  2483/2019  16.09.2019"

La cea in care a fost implicata si Reiffeissen a pierdut COMSA
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000890923&id_inst=2
Aici mi se pare ca decizia TB a fost diferita de speta in care a fost implicata BCR
"Solutia pe scurt: Respinge cererea de ordonanţă preşedinţiala ca ramasa fara obiect. Cu apel în termen de 5 zile de la pronuntare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Bucuresti-Sectia a Vi-a Civila. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 19.09.2019.

Mai avem si procesul asta
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000890180&id_inst=2. Cred ca si CNAIR a pierdut aici
Decizia TB atacata de CNAIR :
Solutia pe scurt: Admite cererea de chemare în judecată. Suspendă dreptul pârâtei de a cere plata în temeiul Scrisorii de garanţie de bună execuţie nr. K048074/k048184/830, până la soluţionarea cererii de arbitrare înregistrate sub nr. 114/5.09.2019 pe rolul Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României. Cu apel în termen de 5 zile de la pronunţare.

Plus COMSA a castigat pe niste hotarari arbitrale
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000376333&id_inst=2


horatiu.cosma

Pe 20 februarie e ședința la ICCJ pentru contestația chinezilor pe Sibiu-Pitești lotul 5. Să sperăm că se încheie rapid și epopeea asta.

alin_simeriaveche

Scuze pentru întrebare. Am avut o discuție cu o cunoștință pe tema tunelurilor pe Lugoj Deva. Care mai este stadiul? Ce se mai așteaptă? Eu m-am săturat de epopeea asta. Cred că ține din 2012. Mulțumesc pentru înțelegere.

voicul

Statusul este: asteptam.
Ce?
Bunavointa CNAIR.
Deci e posibil sa asteptam foarte multi ani.

NGC


goldorak

#51200
@NGC:puntru LD2, ciripeii tai ar putea raspunde la aceste intrebari .. naïve:
-1) "blocajul" vine "pe linie de partid" (vechii politruci din cnair..) sau "de stat" (de la ilustrul govern actual..)
-2) repectivii care ar trebui sa dea acele .. "clarificari", nu pot fi trasi la raspundere intr-un fel sau altul pentru modul in care obstructioneaza?.. (sau macar sa fie dezvaluiti?..)

Europiu

Mai nou am auzit că le zice CNAIRificări...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Da vreo stire de AC pentru Porr? Sanse in viitorul apropiat?

ovicor

Postez aici, ca are legatura. Luni seara, pe o ploaie torentiala, am iesit de pe A1 la Holdea si-am reintrat la Margina. Intre Cosevita si Cosava, un copac/ creanga groasa cazuta pe sensul nostru de mers. Soferul, eu fiind pasaser, ajutat si de faptul ca pe sensul opus nu venea nimic si cu reflexe remarcabile, face o fandare si trece doar peste varfuri. Parca @Gruiarev spunea, toaletarea arborilor o fac doar camioanele. Criminal CNAIR-ul asta!

Xenos

@horatiu cosma: Revizuirea e o cale de atac extraordinară, care nu suspendă nimic. Nu ar trebui în niciun caz așteptat cu atribuirea pentru revizuiri, contestații în anulare și alte fantezii.

cristi767

@Xenos, depinge dacă se admite în principiu și dacă se cere suspendarea executării hotărârii.

horatiu.cosma

Eu stiu asta, doar ca mai trebuie convinsi si cei din cnair de treaba asta, ca nu prea ii vad semnand nimic cand e orice urma de contestatie pe rol.

alesd

Quote from: alesd on February 10, 2020, 10:09:08 PM
Quote,,Conform expertizei, sunt lucrari care pun in pericol siguranta participantilor la trafic. La comportarea aparatelor de reazem la poduri. Grinzile, care sunt la lucrarile de arta, la viaducte, la poduri, stau pe niste aparate de reazem care au fost gasite de experti ca nu functioneaza corespunzator. Este posibil, la un fenomen extrem, sa cada de pe aparatul de reazem grinda si sa produca o tasare brusca a unei zone.

Ce tot minte si asta pe-aicea? Cum sa cada grinzile? Nu au armat mai intai si apoi au turnat placa de suprabetonare, dupa care totul s-a monolitizat si leaga toate grinzile intre ele? Mai pot cadea ele independent? Minciuni gogonate.
Quote from: alecu26 on February 11, 2020, 11:05:23 AM
Teoretic daca nu ai ceva constructie cu rol antiseism, in timpul unui cutremur intregul tablier, prin vibratii o poate lua la plimbare si sa cada de pe reazeme. Teoretic. Practic am dubii ca se poate intampla asa ceva, ca un cutremur poate dura atat de mult.
@alecu26 Maimutoiul asta a vorbit despre "grinda", adica o grinda, la singular.
Daca e sa ne luam cu ce se poate intampla teoretic la un cutremur, atunci aproape toate tablierele o pot lua la plimbare si sa cada de pe reazeme, deci aproape toate podurile, pasajele si viadutele din tare asta. De ce atunci sa te legi doar de podul acesta?

Pellady

#51209
Eu din toate alegoria asta de declaratii din partea CNAIR si MT tind sa cred ca ori toti stiu ceva, in legatura cu rezilierea contractului care dupa parerea mea este rau intentionata, si vorbesc cu totul altceva intentionat sa mute atentia de la adevarata problema. Sau, ce imi este cel mai frica, este ca sunt niste persoane total incompetente si neavenite care au ajuns sa ocupe posturi importante cu putere de decizie in transporturile din Romania. Urmaresc de cand au reziliat acel contract si tot caut motive sa cred ca da, au facut ceva care sa ajute poporul roman. ca au luat cea mai buna decizie la momentul acela. Nu am gasit in toate declaratiile lor timp de 6 luni asa ceva. Si ce este mai trist este ca o sa platim integral costul acestei autostrazi caci COMSA are sa aiba castig de cauza pana la final iar UE nu vor mai deconta cei 85% pentru ea. Trist.