Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 16 Guests are viewing this topic.

Ionut

Quote from: Stefan Tudor on May 08, 2014, 01:09:03 PM
Privind in ansamblu poza cu nodul Lancram, tot sunt curios cum vor face acele intersectari cu bretelele de la A10 ...

Nu te impacienta, e proiectat bine. Vezi aici nodul:
http://www.openstreetmap.org/#map=15/45.9770/23.5540

La fel de complex va fi si la Turda. Intersectie de doua autostrazi si DN major. Ambele noduri vor fi tip spaghetti.

alecu26

Quote from: Ionut on May 08, 2014, 07:39:32 AM
^ Zona Lancram e de nerecunoscut... si se va schimba si mai mult pentru ca va acomoda si nodul cu A10. Va fi WOW.

plus hala Daimler care va demara in viteaza foarte mare si anul asta va fi gata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

avem nevoie de paza la autostrazi pentru ca in purul spirit romanesc, orice fier e bun de dus la fier vechi. Iar orice gard sta mai bine la noi in curte decat la marginea drumului. Doar nu o sa fure cineva asfaltul nu-i asa?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

#15243
Quote from: Ionut on May 08, 2014, 01:39:30 PM
Nu te impacienta, e proiectat bine. Vezi aici nodul:
http://www.openstreetmap.org/#map=15/45.9770/23.5540
SIncer nu cred ca paote arata exact ca pe openstreetmap.
Ar trebui ca 2 bretele sa treaca DN-ul printre giratorii, iar pasajul actual este prea scurt asa ca bretelele trec exact peste rampa de urcare....

Daca faceau pasajul putin mai lung rezolvau problema.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024


rudolf.s

Quote from: dr4qul4 on May 08, 2014, 01:55:43 PM
avem nevoie de paza la autostrazi pentru ca in purul spirit romanesc, orice fier e bun de dus la fier vechi. Iar orice gard sta mai bine la noi in curte decat la marginea drumului. Doar nu o sa fure cineva asfaltul nu-i asa?

Te cred dar cred ca totusi mai mult ma deranjeaza felul in care se face paza. Tot felul de masini vechi, de toate culorile, inscriptionate cu numele firmei de paza care STAU pe banda de urgenta. Nu exista o reglementare cum se face paza? Nu exista lege care sa reglementeze stationarea pe banda de urgenta? Astia stau in masina sau langa masina si pana nu o sa moara cativa nu se va schimba nimic. Hai ca mai vezi oameni care se opresc la pisu pe marginea autostrazii ca pe nationale, asta e. Omul nu a mai fost pe autostrada nu stie cum e treaba (desi ar trebui sa stie), dar astia? Ar trebui niste masini colorate cu girofaruri sa le vezi de la distanta, chiar daca au viteza mica. Sunt pericol public!

Morosanu

Si totusi pentru necesitati fiziologice te poti opri pe banda de urgenta. In Italia este scris in codul rutier, te invata la scoala de soferi.  :)
Politica distruge tot ce atinge.

dr4qul4

 :lol:
nu au chiar masini vechi, de fapt la majoritatea licitatiilor publice exista cerinta ca masinile sa fie noi (sau cativa ani)
si cum conteaza si pretul nu e de mirare ca cele mai multe sunt ford fiesta si logan sau modele mai vechi ramase pe stoc  Unii au si girofar galben.

o alta cerinta este legata de numarul de km pe care trebuie sa-i parcurga zilnic! si cum benzina/motorina costa, ajung sa mearga cu maxim 50 km/h sau chiar mai putin. viteza mai mica inseamna combustibil mai putin.

Nu cred ca ai vrea ca masinile de paza sa mearga pe prima banda cu 50 km/h ca sa forteze tirurile sa se bage in fata ta.

Pe mine chiar nu ma deranjeaza ca merg ei pe banda de urgenta cu 50km/h. pot fi depasiti foarte usor iar banda de urgenta are si ea 3 metrii latime, suficient de lata.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AlexIP

Quote from: dr4qul4 on May 08, 2014, 06:45:47 PM
:lol:
nu au chiar masini vechi, de fapt la majoritatea licitatiilor publice exista cerinta ca masinile sa fie noi (sau cativa ani)
si cum conteaza si pretul nu e de mirare ca cele mai multe sunt ford fiesta si logan sau modele mai vechi ramase pe stoc  Unii au si girofar galben.

În iarnă, înainte de minunatul accident de la Cunța văzusem pe tronsoanele noi inclusiv Ford Mondeo model 1998-2000. Dacă nici ăla nu-i vechi...

GabiHd

Quote from: Ionut on May 08, 2014, 01:39:30 PM
Nu te impacienta, e proiectat bine. Vezi aici nodul:
http://www.openstreetmap.org/#map=15/45.9770/23.5540

La fel de complex va fi si la Turda. Intersectie de doua autostrazi si DN major. Ambele noduri vor fi tip spaghetti.

O reprezentare mai buna a jonctiunii de la Sebeș: http://goo.gl/maps/hQgOi


Quote from: dr4qul4 on May 08, 2014, 01:58:37 PM
SIncer nu cred ca paote arata exact ca pe openstreetmap.
Ar trebui ca 2 bretele sa treaca DN-ul printre giratorii, iar pasajul actual este prea scurt asa ca bretelele trec exact peste rampa de urcare....

Daca faceau pasajul putin mai lung rezolvau problema.

Nu o sa fie doua bretele acolo peste DN1, ci doar una cu sens dublu, cu cate o banda pe sens.
Rampa de urcare pe pasaj incepe dupa restaurantul Ivinis, adica mai inspre sud, dupa cum se poate vedea si din poza de mai inainte.
Quote from: mariansb on May 07, 2014, 11:03:30 PM
[/img]

dr4qul4

Daca tot stiau ca fac nod dublu, dce nu au facut pasajul ala mai lung?
Acum o sa fie extrem de comlicat. Mai e si calea ferata acolo.

Bine, cred ca era mai mult loc daca facau nodul in estul dn-ului, plus un pod mai putin peste sebes.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Pellady

#15251
Maine va fi o zi interesanta.

Premieră: ministrul Șova vine pe autostrada ce trebuia terminată acum un an

Pentru prima dată de când a fost numit să se ocupe de destinele autostrăzilor din România, ministrul Dan-Coman Șova invită presa la o întâlnire pe șantierul celor 22 de km de autostradă care alcătuiesc lotul III al autostrăzii Orăștie – Sibiu.

penad2007


teocharis

Quote from: penad2007 on May 08, 2014, 11:29:15 PM
Minciuni noi?

ce solutie tehnica s-a ales, in cele din urma, la Aciliu?

dorum

radem tot ce aluneca....facem din deal, vale :)