Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 16 Guests are viewing this topic.

Ionut

5,69 km DC100-limita sectiune E2 (km 47+090-km 52+780) = SECTIUNEA E1

Lucrari de drum. Profile longitudinale.


















Ionut

5,69 km DC100-limita sectiune E2 (km 47+090-km 52+780) = SECTIUNEA E1

Proiectul de semnalizare rutiera.
















Ionut

5,69 km DC100-limita sectiune E2 (km 47+090-km 52+780) = SECTIUNEA E1

STUDIUL GEOTEHNIC. Harta geologica generala.


Ionut

5,69 km DC100-limita sectiune E2 (km 47+090-km 52+780) = SECTIUNEA E1

STUDIUL GEOTEHNIC. Planurile de situatie. Se observa unde s-au facut investigatiile de teren (foraje si altele).


















Ionut

5,69 km DC100-limita sectiune E2 (km 47+090-km 52+780) = SECTIUNEA E1

STUDIUL GEOTEHNIC. Profile geologice longitudinale interpretative.














Ionut

5,69 km DC100-limita sectiune E2 (km 47+090-km 52+780) = SECTIUNEA E1

STUDIUL GEOTEHNIC. Raport fotografic.










Ionut

Nu mai pun si restul detaliilor din studiul geotehnic. Sunt, desigur, fisele detaliate pe fiecare foraj in parte si fisele/interpretarea celorlalte investigatii de teren. Le pastrez in documentatie. Daca vrea cineva detalii din ele, va rog sa imi spuneti. Deocamdata, pentru ce ne trebuie noua si pentru discutiile din acest moment, informatiile astea sintetice cred ca sunt suficiente.

Ionut

5,69 km DC100-limita sectiune E2 (km 47+090-km 52+780) = SECTIUNEA E1

Consolidari. Profile transversale consolidari.









Sunt si alte detalii despre consolidari in documentatie, nu le pun. Daca vrea cineva amanunte, sa zica.

Ionut

SISTEMUL ITS PE 9,13 km DC100-Holdea (km 47+090-km 56+220) = SECTIUNEA E (E1 PLUS E2)

Aceste planse vor fi actualizate conform cerintelor caietului de sarcini - se modifica lungimea unor structuri si pozitia/lungimea tunelurilor. Nu vor fi 3 tuneluri ca in poza, ci doua, ca in cerinta din caietul de sarcini.

Caietul de sarcini:



Plansele ITS vechi, vor fi actualizate:








Exista in documentatie si plansele de situatie cu echipamentele ITS. Nu le pun pentru ca oricum vor fi actualizate si se incarca excesiv zona asta cu planse vechi - poate genera confuzie. Daca vrea cineva detalii fix despre o zona anume cu echipamentele ITS de-acolo, sa zica.

Ionut

3,44 km limita sectiune E1-Holdea (km 52+780-km 56+220) = SECTIUNEA E2 (cu tunelurile)

Profil transversal tip.


Ionut

#47035
Studiul geo facut de cei de la IGR in 2018 pentru Sectiunea E. Il aveti atasat.

Doar o captura cu recomandarile:


Ionut

3,44 km limita sectiune E1-Holdea (km 52+780-km 56+220) = SECTIUNEA E2 (cu tunelurile)

Plan de ansamblu cu Sectiunea E2 - zona tunelurilor. Observati cu atentie harta, unde incep si unde se termina tunelurile (observati si viaductul dintre ele). In stanga plansei este inceputul Sectiunii E2 si imediat vine tunelul 1, apoi viaduct, apoi tunel 2. In dreapta plansei se vede sapatura de la nodul Holdea. Finalul lotului 2 Lugoj-Deva este la km 56+220, in sapatura de la Holdea, in locul unde pe vremuri era lasata basculanta rosie.


Profilul longitudinal - calea 1.


^ Evident, plansele astea sunt orientative... sunt "la limita", cat sa poata oferta constructorii. Si-asa cred ca este foarte dificil pentru constructori sa oferteze, dar na, las specialistii sa se pronunte.

elphax

deci tunelul 2 are sectiunea de mijloc care nu va fi forata? zona cu roz ? asta inseamna Executat la Zi ?

Ionut

@RobertH

Te rog frumos cand ai timp, pe Harta API:
- revizuieste/modifica lungimile si bornele km ale tunelurilor
- revizuieste/modifica lungimile viaductelor (ce este pus)
- adauga viaductele peste drumuri si vai si pasajele peste A1

^ Ideea e sa vedem cum se asigura permeabilitatea mamiferelor mari pe segmentul LD2.

Merci! :cheers:

whitedove

pentru forarea tunelurilor ce foreze vor fi folosite? cele care s-au folosit si la metrou. sau nu pot fi aduse la asa mare distanta?  :o