Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

delacroix

Quote from: horatiu.cosma on October 22, 2014, 04:35:31 PM
Nu ii ajunge la impregillo ...
Nu exista impregillo. Nu mai exista Impregillo.

horeaa

Relativ la ceva lucrari anul asta ... eu zic ca nu sunt sanse, nu uitati ca pe loturile 3 si 4 dupa deciziile de la CAB de la inceputul lui aprilie (7 aprilie pe lot 3 parca), doar pe 17 aprilie s-a semnat contractul si abia pe 20 mai s-a dat ordinul de incepere a lucrarilor.

north

Quote from: nicolaem on October 22, 2014, 04:31:17 PM
imi e greu sa cred ca maine se va semna ca sa putem vedea miscare anul asta pe santier. aktor nu cred ca erau atat de siguri ca vor castiga incat sa aibe pregatite resurse pt o alocare imediata. cel mai probabil decopertari vom vedea in Martie cand vor avea probleme cu Muresul

Să nu uităm că Aktor este prezent puternic în zonă, având contractul de reabilitare de cale ferată pe tronsonul Micăsasa - Coșlariu (~170 milioane de euro + TVA, tot pe Fondul de Coeziune) și fiind în toiul lucrărilor.

Pun aici un mic extras din acordul de mediu ca să se vadă că nu sunt doar lucrări de reabilitare...:

7. Varianta de viteză Micăsasa-Valea Lungă - Km 362+340 – Km 363+661 existent / Km 363+646 proiectat
Traseu nou prin care se mareste raza curbei mai mica de 1500m la 2000m, in apropierea Răzoarele.
Lucrări necesare
- lucrări de terasamente, rambleuri de aprox. 8m, ziduri de sprijin şi debleu pe aprox. 600m;
- interferenţă cu zonă clădiri;
- patru podeţe noi.
8. Varianta de viteză Micăsasa – Valea Lungă - 4A0 - Km 365+124 – Km 366+327 existent / Km 366+320 proiectat
Traseu nou prin care se mareste raza curbei de 1100m din Valea Lungă cu două curbe cu raza de 1700m si 1500m.
Lucrări necesare
- un podeţ complet nou;
- un drum nou deviat pe partea stânga a căii ferate existente pe o lungime de aprox. 800m;
- interferenţă cu zonă clădiri.
9. Varianta de viteză 4A(4A1 + 4A2) Valea Lungă-Câmpul Libertăţii
Varianta 4A1 - Km 366+857 – Km 367+476 existent/proiectat
Varianta 4A2 - Km 368+108 – Km 368+708 existent/Km 368+707 proiectat
Raza a două curbe creşte la 1.500 m pentru a permite viteza de 160 km/h.
Lucrări necesare
- 400 m de ziduri de protecţie noi pe partea dreaptă (între km 367+100 şi km 367+300 şi între km
368+300 si km 368+500);
- cele trei podeţe existente vor fi înlocuite de structure noi.
10. Varianta de viteză 4B Valea Lungă-Câmpul Libertăţii - Km 371+772 – Km 372+997 existent/ Km 372+995 proiectat
Creşte raza curbei de la km 371+772 - 372+995 la 1.500 m pentru a permite viteza de 160 km/h.
Noul traseu rămâne pe partea dreaptă a Râului Târnava Mare, deci nu există intersecţii cu acesta.
Lucrări necesare
- 400m de ziduri de protecţie noi pe partea dreaptă (de la km 372+100 la km 372+500);
- intersecţie cu drumul de aprox. 350 m rezolvată prin relocarea acestuia;
- doua podeţe existente vor fi înlocuite cu structuri noi.
11. Varianta de viteză 4C Valea Lungă-Câmpul Libertăţii - Km 373+811–Km 374+289 existent/proiectat
Creşte raza curbei de la km 373+811- la Km 374+289 la 1.500m pentru a permite viteza de 160 km/h.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

alecu26

acel contract, merge excelent...si sunt foarte inaintati. Au procente aproape duble fata de colegii lor (FCC, Pizzaroti). Adica real sunt undeva la vreo 70-80%. Asta inseamna ca lucreaza la piatra sparta, sina, traverse, stalpi, catenara...etc, etc....deci aproape ZERO lucrari civile.

Doar ca sunt in zona, nu le rezolva automat problemele mentionate de mine ca fiind strict in sarcina antreprenorului. Ca ulterior vor putea avea unele sinergii...posibil...dar si asta e greu de crezut. De exemplu masinile de piloti forati sigur nu mai sunt in zona demult. Cateva buldozere, camioane pentru decopertare....e foarte usor de rezolvat.

O sa-i ajute o vreme ca si costuri, ca sigur vor face managementul santierului cu oamenii si din birourile de langa Coslariu (undeva intre Coslariu si Cistei).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Dar au deja subcontractori! Chiar daca au terminat, stiu la cine sa apeleze si deja negociate preturile! In plus, sigur erau pregatiti sa castige lotul asta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

trifuhoria

#1520
Revenind la lotul 4:
poze de azi, 22 oct de la turda spre unirea:























































trifuhoria

#1521
zona decea:









trifuhoria

Am incercat sa trec muresul in zona miraslau gambas...dar dupa 10 min de ratacit pe drum arabil am renuntat (cautam acel pod de lemn)...daca primesc indicatii data viitoare incerc sa surprind si lot 3.

horatiu.cosma

Multumim pentru poze, sper sa ii tina vremea si cheful peste iarna, si cine stie, poate se vor "duela" la anul cu UMB(Gilau-Nadasel) pentru cine termina primii  :)

elion

#1524
Se decopertează în stânga şi în dreapta DJ-107E (drumul de legătură dintre Aiud şi Ciumbrud).Trifuhoria mulţumim pentru poze, iar dacă doreşti să ajungi la podul de lemn de la Gâmbaş venind dinspre Cluj după unitatea militară din Aiud faci stînga pe strada Tribun Tudoran (un drum pavat destul de rău) până la calea ferată (aproximativ 850 m), iar după CF este asfaltat aproximativ 2,85 km până la podul respectiv (pe Google Earth este bifat 10 în chenar galben-aici am aproximat distanţa).

alexV

lotul doi - Aktor e la doar patru km de capatul tronsonului de cale ferata pe care il reabiliteaza tot ei :) zoom out putin si se vede podul peste mures unde le e gata tronsonul CF. in dreapta-jos

@elion asta e DJ 107E din Aiud pana la intersectia cu A10, zoom pe capat. aici se gata lot trei - TS.

@trifuhoria iar asta e drumul din DN1, peste podurile de lemn si pana la o noua intersectie cu lotul doi - Aktor, zoom pe capat si pe punctul intermediar. drumu pan la podul Gambas nu il stiu nici eu. nu vad pozele pe niciun browser :(

alecu26

Podul respectiv peste Mures este din cate stiu eu a lui Pizzarotiu. Aktor are tronsonul Coslariu-Micasasa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

trifuhoria

Nici mie nu imi apar toate pozele, dar credeam ca e de la mine... Am pus tubnails for forum de pe postimage.... Ne ajuta careva?

Ionut

Eu le vad pe toate fara probleme.
Daca nu le vedeti, incarcati pagina/forumul pe
https://www.hidemyass.com/proxy
(derulati pana jos unde apare un loc unde puneti la free proxy forum.peundemerg.ro)

dr4qul4

nici asa nu merge.
singura varianta este sa copiati url-ul de la fiecare imagine si sa o deschideti in browser
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024