Programul Transport și Comitetul de Monitorizare PT

Started by ionescu63, December 20, 2022, 07:26:14 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Ionut

Da da, fazate. Dar eu am luat la comun, fazate și noi, la fazate asta îți zic că am luat stadiile financiare de la CNAIR și am calculat RESTUL rămas. Hai că pun tabelul în niște minute, mai am de butonat.

Ionut

Quote from: tom_sawyer on Today at 07:51:17 PMDupă ce atingem limita de supracontractare ce se întâmplă? Se opresc licitațiile? Se vor licita doar pe fonduri de la bugetul de stat?

Din ce înțeleg/știu eu, e cam așa. Primul venit, primul servit.
Se dă call, beneficiarii bagă proiecte.
Se supracontractează ca la balamuc.
Se încep lucrări și se decontează la grămadă, în funcție de noroc/alinierea planetelor/rezolvarea birocrației/mobilizarea constructorilor.
...
Până când se atinge limita programului (5,5 miliarde euro pe rutier).

Apoi... Dumnezeu cu mila: unele se fazează, altele... se blochează?!

Ionut

Buget necesar autostrăzi și drumuri expres finanțate prin PT.
Monitorizare mai 2024.

4,7 mld euro A+DEx contracte execuție SEMNATE, REST RĂMAS conform datelor CNAIR.
5,2 mld euro A+DEx licitații în derulare, teoretic toate adjudecate la 80% din valoarea estimată.
----
TOTAL semnate+licitații la adjudecare 80% = 9,9 mld euro

Hai 10 miliarde euro. DOAR A+DEx pe țeavă.
Mai urmează licitații pe A+DEx.
Mai avem și Centura Metropolitană Cluj, pe-asta o mai facem?!?!
Mai avem și radialele la București.
Mai avem și centurile și niște DN-uri. Mai avem și niște SF-uri...

ALOCARE TOTALĂ prin PT 2021-2027(2030): 5,5 mld euro, cu supracontractare 16,5 mld euro.

Unde încap toate astea?!