Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Aiud.dan

Aseara am vorbit cu o cunostinta ce face parte din administratia T.S.si mi-a zis ca se asteapta pina la sfirsitul  lunii Mai sa primeasca A.C.si o sa reinceapa  activitatea pe lotul 3.

bogdix

#4966
Tirrena sunt condamnati sa inceapa. E singura lor lucrare in executie din Romania.

Eu ii stiu foarte bine. Sunt capabili de o mobilizare extraordinara daca vor. Mai ales ca de obicei nu prea subcontracteaza decat angajeaza prestatori (transportatori si utilaje terasiere).

ddfab

pe terasamentul celor de la pizzarotti, paralel cu centura alba iulia, au inceput sa creasca balariile!!! >:(
ce mai stiti? ce intentii au? parca pe o parte din lot au autorizatie, mai putin zona nodurilor cu A1 si Alba nord. daca sunt de buna credinta de ce nu misca nimic pe zona in care pot lucra? mai este pericol de reziliere?
de pe acum, un "multumesc" celor informati, care ne mai impartasesc si noua ceva din stiinta lor! te doare sufletul sa vezi cum trec zilele si nu se misca nimic. :(

ciprebbe

Nu au deloc autorizatie.
Au rezolvat proiectul pt Sebes, e in aer proiectul de la Alba Nord din cauza dealului care aluneca.
Ori vin cu o solutie rezonabila si acolo ori paaaaa.  Surse din interior spun ca au de gand sa duca la capat proiectul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

intradevar zero miscare pe lotul 1...aceeasi liniste apasatoare

nici cu lotul 2 nu mi-e rusine si momentan Aktor-Euroconstruct nu a atacat portiuni noi,desi are AC ( cel putin portiuni care sunt vizibile din DN )....se lucreaza la portiunile deja atacate ale zidului de sprijin,dar mult mai slab ca inainte...la relantii.....sper sa fie linistea dinaintea furtunii









doar atat...situatia din teren nici nu impune alte poze.....
pana si yetiman nu mai vine cu up-date-ul de miercuri....probabil pt ca nu prea are cu ce.... :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

aditd

Ce sprijina mai exact acel zid?
L-am vazut si in ultima filmare, dar nu prea m-am prins de scop.

adiarc

acolo va venii terasament.....si nu vor sa riste...panta este destul de serioasa in zona.....se stie ca si cele mai mici dealuri transilvanene pot pune probleme serioase ( ex A6 unde dealurile acelea care tot aluneca par in miniatura fata de altele gen Aciliu )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

aditd

Gata am inteles ce si cum. Mersi de info.

ciprebbe

#4973
Lot 4 (by florin74)








Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Wow !...

Ce repede a apărut "dantela" model "PERI"... :)
Frumos....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdix

@adiarc, @aditd
Zidurile alea de sprijin sunt totusi pentru rambleu nu pentru debleu, caci pozitia lor nu e la baza sapaturii.
E o solutie mai putin intalnita la noi (sa sprijini rambleul) si eu nu prea ii vad avantajul (financiar e destul de costisitoare dupa cat de lungi sunt zidurile). Nu stiu ce calcule si-au facut Aktor, o firma care nu e de ieri in Romania si stie cum merge treaba...

adiarc

#4976
De fapt e o combinație debleu-rambleu....in partea de langa deal se excavează pe alocuri si se umple in partea de jos,langa zid.....
Întâlnita sau nu,nu pot decat sa ma bucur cand un constructor isi ia măsuri de precauție in perspectiva celor 4 ani de garanție si a faptului ca lucrarea este totusi o carte de vizita.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bogdix

#4977
^

"Combinaţia debleu-rambleu" de care vorbeşti tu se numeşte în literatura de specialitate "profil mixt". Linia terenului în profil transversal are o pantă semnificativă, care conduce la rambleu (umplutură) pe o parte a profilului proiectate sau pe ambele părţi şi uneori la debleu (săpătură) pe cealaltă parte.
Am spus că în general se sprijină debleul, nu rambleul şi mi se pare puţin ieşită din comun soluţia de pe ST2. Nu că nu e corectă. Şi că Antreprenorul şi-a făcut nişte calcule, asta sunt convins. Betonul armat, costă semnificativ mai mult decât pământul săpat, transportat, aşternut, udat şi compactat, ulterior taluzat).

cfdp

sa nu uitam de posibilitatea cedarii generale  fundare pe nisipuri, scurtarea podetelor, eliminarea taluzelor, casiuri etc
si revin ...  se evita relocarea a doua linii  electrica longitudinale de medie sau inalta,     pentru care numai studiul de solutie costa suficient sa iti dea de gandit
se observa in pozele de pe forum

alecu26

#4979
posibil sa fie ceva de genul asta. Parca au inclusiv piloti forati la baza zidului (erau niste poze de pe acest lot cu pilotii, dar nu stiu daca din aceasta zona.

In plus, daca proiectantul SF-ului a pus acolo ziduri de sprijin, sau alta solutie de acest gen, si coridorul de expropiere este mic, nu prea aveau alta solutie. Spunea cineva, ca e cam singurul lot fara expropieri suplimentare (sau neglijabile oricum). Ma bucur ca in sfarsit avem un contractor care intelege sa respecte contractul. Sa speram insa ca si-a facut bine calculele....ca daca descopera in vreo 2-3 luni ca e pe minus 10%...va incepe circul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).