Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 12 Guests are viewing this topic.

alecu26

Nu are nici o logica ce zici. Si dupa aia la suprabetonare ce faci? Ca nu ai 1000 de fierari sa faci surpabetonarile deodata.
Si nici foarte multe macarale mari nu sunt.
Din ce am auzit in piata, o gatuirea importanta a santierelor e data acum de macaralele mari si foarte mari din tara. Are UMB o macara mare si DEME vrep 2...3.
La UMB montajul tablierului metalic si a grinzilor de beton mai greu de montat...cred ca cam asteapta dupa ea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NoWords

#11821
A fost doar o opinie de nespecialist, deși puțin ilogică, sper să nu fie adevărată. Totuși, ideea că nu există suficiente macarale pare mai plauzibilă.


hefaistos

Nu ai nevoie de 1000 de fierari. Pe Centura Focsani sunt 5 structuri mici. Cu 50-60 de oameni la faci in paralel in 2-3 saptamani.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

alecu26

Era un nr aruncat la intamplare. Ce vroiam sa zic e ca nu astepti sa termini infrastructurile. Atata vreme cat ai grinzile facute.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).