Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 4 Guests are viewing this topic.

andreita

chiar daca e "turbo", tot nu pare wow mobilizarea. Eu zic ca decembrie e un timp optimist

GAC

La Aktori, consecventa a fost mereu o problema. Eu ma tem sa nu fie o minune de 3 zile.
In alta ordine de idei, daca nu vom avea transata pana in iunie problema structurilor cu modificari de solutii tehnice, vom intra in imposibilitatea data de suma timpilor tehnologici aferenti diferitelor etape.
Pana si chinezii pe lot 3N, sunt in faza avansata cu pilotii aferenti pasajului la DN2 si s-au apucat de radiere.

Xed

Am trecut sambata in jurul orei 12:00 pe la nodul A0 x A1 si pot spune ca am ramas putin surprins vazand oameni si cateva utilaje in teren. Erau vreo 3 basculante impreuna cu 2 excavatoare ce lucrau la cele 2 brelete dinspre Bucuresti, 2 topografi si inca cativa lucratori raspanditi ici-colo.
Cand am revenit in Bucuresti la ora 15, desigur, nu mai lucra nimeni dar hei... au mai avansat 0,002%  :D

al3x

Eu de regula sunt optimist dar cand vad ca se face 1 iunie si Aktor inca are structuri neatacate imi dau seama ca oricat de optimist as fi eu, este imposibil sa termine in 2024. Mai ales ca e Aktor, nu UMB in zilele de glorie. Si cu structurile terminate pe final de an tot mai au foarte multe bibileli de facut la care trebuie oameni multi, ceea ce Aktor e clar ca nu are.

Dupa alegeri nu va mai fi nicio miza, se va merge pe ideea ca sunt prea avansati ca sa li se mai incheie contractul si sa-i lasam sa termine. Asadar, realist, poate pe la 1 iunie 2025 sa avem gata acest lot.

Dragos_R

Naucitor acest mod "turbo" cu 3-4 camioane in miscare si 15 in pauza, aliniate ca la carte  :shocking: ...

vm75

Cand te uiti la lotul Aktor te doare mintea:
1. Asfaltează spre Bacu, exact bucata care nu va fi folosită în următorii 3 ani, cand termina Pizza lotul A0N1
2. Au suprabetonat pasajul peste DJ602, dar nici macar nu s-au apucat de rampele de urcare pe pasaj (cea din sud oricum pare sa dea in curtea lor si e blocata de niste stâlpi)
3. De o luna nu sunt in stare sa suprabetoneze podul peste Ciorogarla, care i-ar ajuta sa se miste neîntrerupt prin santier, fara a mai ocoli prin Ciorogarla.
4. Nu se apuca de culeea estica de la DJ401A, dar au pus grinzile in rest
5. Se împiedică de doi ani pe bucata dinspre Bragadiru de niste stâlpi de JT si au asfaltat pe bucati printre niste canale

Eu cred ca inca se mai poate face un heirup pentru deschidere in decembrie, daca se mentine presiunea. In cel mai rau caz se poate face un sens giratoriu provizoriu la intersectia cu DC125 Clinceni-Ordoreanu, daca va fi gata tot lotul si nu vor finaliza pasajul respectiv (in speranța ca exista totusi o solutie aprobata acolo si vor incepe curand forajele)



catalinus66

#10191
Excavatorul Actor incarca basculanta facand o tura de 180 grade dus intors. Camionul poate sa parcheze in lateral sa faca doar 90 grade. Pare un pic mai eficient. Sau ii place sa se invarta (min 2 pe ultima postare)

Voicu

Eu aș propune să terminăm cu ideile astea care implică sensuri giratorii în mijlocul autostrăzii și alte fantasmagorii pentru doar câteva luni.

naivu

^^ Mai lipsește doar să le scape o grindă din macara  :)

adix


hvm

Suntem pe drumul cel bun. E clar ca Aktor a trimis oamenii la pregătire la UMB. Au învățat deja sa parcheze camioanele. Speram ca la lecția 2 învață cum să lucreze cu spor....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

26ld

Astea sunt camioanele care inca nu sunt inmatriculate, asteapta ceva acte, a zis inginerul Aktor in ultima filmare a lui Scrio.

mirceaeliade

Mi-e greu sa cred ca un constructor chiar si el incompetent ca Aktor nu stie ce face cand asfalteaza pe partea unde nu se va da in trafic curand.  Mai degraba imi vine sa cred ca ei iau in considerare posibiliatea ca de acum in 6-12 luni sa aiba greutati in a primi banii de la MT, si de asta se asigura ca vor primi intai banii pe segmentul 'neutilizabil' si sa isi pastreze atuul in mana cu celalalt sector *foarte* necesar MTului.  Iar motivul ori e ca se asteapta la penalizari din partea MT, ori/si estimeaza intarzieri plati din cauza lipsei banilor la MT. Oricare ar fi varianta, macar asta pare sa insemne ca 'noua' conducere chiar vrea sa termine proiectul pe termen mediu (gen vara 2025), nu sa il lase la relanti pana prin 2026.  Suna ciudat, dar mai degraba tind sa cred un privat ca isi face calculele sa iasa sigur pe plus, decat un guvern in mijlocul unor electorale 'plin de deschideri din belsug'.

GIV

@mirceaeliade lasa ca si umb lucreaza la podul peste buzau si e clar ca nu se va circula pe el anu asta :lol: