Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

SorinMS

Ochiometric, zidul de gabioane pare mai apropiat de verticală.
Probabil de-aia îl reconstruiesc.

ddfab

 ce frumos se "stabilizeaza" cu vegetatie "debleul de gunoaie" facut de cnair... mai mare dragul... si cand te gandesti ca desteptul ala de la drdp Cluj se batea cu caramida in piept ca-l rezolva in 2 saptamani...
in alta ordine de idei, puzzarii au mai "reusit" sa asfalteze vreo 2 sute de metri in nodul Alba sud... trag tare de tot!


danutzu_1069

Ma Alba Sud, ala este stratul de uzura... Nu știu care este stadiul stratului de uzura pe tot tronsonul, dar cred ca nu este mult asternut..

AlinC


carutasul

ce amenajează ei pe lângă pilonii proaspăt construiți e doar un acces pentru macarale sau e și pentru altceva? Că pare destul de temeinic. De asemenea, acolo unde ajunge la DN1 mi se pare că s-ar putea, cu efort minim, face un "shortcut" ca mașinile care merg spre Sebeș să intre mai devreme în DN1 și așa să beneficieze de breteaua separată din giratoriu. Ca bonus, ar ieși și o porțiune de două benzi bună pentru depășit camioane încărcate...

voicul

Doar cei 2 piloni aflati in constructie sunt importanti pentru partea metalica. Cel neinceput va fi cu grinzi normale (care probabil se pun ulterior).

yetiman

 :D Nu va faceti iluzii. Nu va face nimeni acel "shortcut".
In plus, cei care circula des pe acolo stiu. Si inainte se facea coada mare la intrarea in Alba Iulia, la orele de varf.
Mai ales vara, in multe cazuri era coloana continua pana la giratoriul de la Santimbru, iar, uneori, chiar pana aproape de Teius.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

carutasul

păi în principiu ar putea să meargă în paralel, că ei au treabă la dreapta și traficul la stânga. Nu îmi dau seama după filmare dacă sunt "la nivel" dar dacă ar permite intrarea în bretea practic traficul ar fi "ca înainte" deci nu ar mai exista presiune atât de mare. Văd că în varianta actuală coada devine destul de mare zilnic, așa că probabil înjurăturile se vor transforma în presiuni de toate felurile ( că și polițiștii, politicienii, rudele lor și ale constructorilor circulă pe acolo :) )

carutasul

eu nu îmi fac iluzii, doar constat. Bănuiesc că Alin nu a schimbat orele de filmare, că parcă nu am mai văzut pe filmări coadă așa de mare; evident că e un giratoriu acolo deci la orele de vârf sunt cozi... Soluția adevărată e evident să termine autostrada :)

yetiman

@carutasul
Amenajarea langa pilonii noi e pentru macara.  :)
Trebuie sa aduca "senilata" si pe partea asta, pentru restul de tronsoane metalice. (cele depozitate aici).
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

AlinC

E alta senilata pe partea dinspre DN 1. O vor aduce pe cea de la Sebes!

tudor

O intrebare: In loc sa lucreze macaraua senilata pare ca sta si asteapta ca predalele sa fie asezate. Face altceva Deme sau ia de la Pizzarotti taxa de prost?

Io

Nu cred ca se pune problema in felul asta. Deocamdata par a pune predale pentru a echilibra elementul metalic. Si banuiesc ca au ceva calcule si planuri de facut cu ridicarile astea, nu-mi inchipui ca stau degeaba.
Sa speram ca AlinC are acumulatorii incarcati  :cheers:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

yetiman

#19769
Ne-a informat Cristi Deme (multumim!) programul:
Quotedin 16 pana in 24 iulie se vor ridica tablierele de la Sebes
din 3 pana in 12 august sevor ridica tablierele de la Alba Iulia

Asa ca se asteapta "programarea". Sigur sunt mai multe criterii la mijloc. Se vor monta peste calea ferata, deci trebuie sa fie programata "fereastra" de ridicare. (nu e asa simplu ca la A1, sa inchida circulatia 24 de ore si sa devieze pe DN-ul paralel). Apoi mai este situatia pilelor neterminate. Probabil si prognoza meteo (asa cum este) s-a luat in calcul.
Iar pentru Deme, daca nu au avut-o contractata pentru alte lucrari, nu aveau motiv sa o "plimbe".

Foarte probabil, de aceea nici Pizzarotti nu se grabeste cu pre-dalele. (ei, oricum, nu se grabesc, dar asta e alta discutie...)

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu