Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

florin74

Quote from: florin74 on August 07, 2017, 10:40:54 AM
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-77,74%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 74,80%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 97,8%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 79,19%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 76,52%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 96%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 90%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 42% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 59% pe Coslariu Sighisoara
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie ILIA-LUGOJ LOT 2 : Thales :87,08%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie SICULENI ADJUD LOT 2 : SIEMENS :42,5%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie SICULENI ADJUD LOT 1 : SIEMENS :44,25%
Centralizare electronica in statia Videle : THALES SYSTEM  57%

25.09.2017
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-80,88%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 77,86%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 98,2%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 80,2%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 80,62%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 96%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 91%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 50% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 62% pe Coslariu Sighisoara
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie ILIA-LUGOJ LOT 2 : Thales :89,4%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie SICULENI ADJUD LOT 2 : SIEMENS :46,5%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie SICULENI ADJUD LOT 1 : SIEMENS :48%
Centralizare electronica in statia Videle : THALES SYSTEM  87%

S-a trezit si FCC.... :lol:

District EA

Staţia Păuliş 26.09.2017. A început Marea Reabilitare Capitalistă din septembrie!



alecu26

Deci de când au auzit ca vine reabilitarea...nimic nu au facut pe acolo. Macar de faceau in alte parti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Formalitate indeplinita, sa mai facem niste stiri, zic.

DG Regio finanteaza cu aproximativ 200 mil euro reabilitarea caii ferate dintre Coslariu si Simeria
ClubFeroviar.ro

CTSA

O intrebare, stiti de ce portiunea "Km 614 - Arad - Curtici frontiera" a ramas la stadiul de 96%?

Andi

Se pare ca au reusit sa faca si bucata aia de linie veche ramasa intre Santimbru h si Santimbru Hm in 25 de zile. Asadar mai raman doua zone de lucru si anume podul de la Barabant cap Y fir 2 si statia Alba Iulia de finalizat. Nu vad niciun motiv pentru care sa nu fie gata in decembrie.

Vice33

@ANDI, ai niste poze actualizate te rog? Știu unde s-a refăcut acea porțiune, doar că aș fi vrut să și văd niște actualizări la lucrări din teren...


Vice33

Ce stații/halte se mențin/desființează pe noul amplasament Km614-Simeria:

QuotePuncte de oprire
În prezent pe traseul existent se află 13 puncte de oprire sau halte comerciale.

Halta Mintia h. (km 489+950) și halta comercială Bretea Mureșana h.c. (km 500+715) se vor menține și se vor reabilita.

Punctele de oprire existente: Vărădia h. (km proiectat 577 +500) și Păuliș h.  (km proiectat 602 +400) și punctele de oprire noi Tisa (km proiectat 517 +500), Salciva (km proiectat 525 +500) și Lalașinț (km proiectat 562 +000) se vor reamplasa pe variantele de traseu definitive. Pe lângă acestea, mai sunt trei puncte de oprire noi care au rezultat din transformarea unor staŃii existente în puncte de oprire și anume:

Brănișca (km proiectat 494+300) și Conop (km proiectat 576+200) care vor fi amplasate pe variante de traseu, iar punctul de oprire Gurasada (km proiectat 509+870) va fi amplasat pe traseul existent.

În total se vor efectua lucrări în 10 puncte de oprire existente sau noi.

Dintre punctele de oprire existente se vor desființa 5, și anume: Săulești h., Vețel h., Toc h., Nădaș h. și Corfeni h.
 
Pe două zone unde există variante de traseu se va realiza și o legătura a acestora cu traseul existent și anume pe zona Cîmpuri Surduc –
Ilteu și Vărădia – Bîrzava, zone pe care sunt amplasate și 4 puncte de oprire Burjuc h.c., Petriș pe Mureș h.c., Valea Mureșului h. și Căpruța h.c, care se vor menține.

Sursa: http://apmtm-old.anpm.ro/files/ARPM%20TIMISOARA/Reglementari/Acordul%20de%20mediu/Rapoarte%202012/RIMiuniefinal.pdf, pag. 54

cristi5

La multe din cele desfiintate CF va fi in partea cealalta a Muresului. La unele din cele desfiintate se infiinteaza un corespondent pe noul traseu.

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=10/45.887/22.438/0

NGC

Quote from: NGC on August 07, 2017, 02:53:22 PM
2 informatii in fuga, "pe surse".

2. Urmeaza lansarea licitatiei pentru "Executie lucrari Sectiunea Brasov - Sighisoara, Subsectiunea 2. Apata - Cata".

@Ionut: Iti dam de lucru pentru ziua de astazi. Plansele te asteapta. :D

NGC

A fost lansata astazi licitatia pentru "Executie lucrari aferente obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov – Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, Subsectiunea 2. Apata - Cata"".

Valoare estimata: 2.867.944.000,00 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 15.11.2017
Fonduri: Sursa de finantare este asigurata prin Contractul de finantare CEF (GRANT AGREEMENT UNDER THE CONNECTING EUROPE FACILITY (CEF) - TRANSPORT SECTOR – AGREEMENT No INEA/CEF/TRAN/M2015/ 1131642) în cuantum de 81,74% din totalul cheltuielilor eligibile si 18,26% de la Bugetul de Stat.

Este vorba despre un singur lot.

QuoteReabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunea 2. Apata-Cata.
Obiectivul principal al lucrarilor de reabilitare este circulatia trenurilor de calatori cu o viteza maxima de 160 km/h si a trenurilor de marfa cu o viteza maxima de 120 km/h.
Sectiunea Brasov – Sighisoara este împartita in 3 subsectiuni, dintre care doar subsectiunea 2 este supusa prezentei licitatii:
Subsectiunea 1. Cap X Brasov – Apata CapY (km 170+285,000 - km 208+088,954)
Subsectiunea 2. Apata CapY- Cap X Cata (km 208+088,954 - km 236+157,940)
Subsectiunea 3. Cap X Cata – Sighisoara Cap Y (km 236+157,940 - km 282+842)

Sectiunea 1.Brasov-Sighisoara, Subsectiunea 2.Apata-Cata va fi reabilitata prin intermediul unui contract de lucrari care va acoperi lucrarile civile din statii, terasamente si consolidari, poduri, podete, tuneluri, drumuri, energoalimentare si telecomunicatii feroviare, precum si lucrarile ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR), semnalizare si centralizare electronica.
Perioada de executie a lucrarilor este de 48 luni la care se adauga 60 luni perioada de notificare a defectiunilor.

Ionut

Sa vad daca apuc astazi. :)
Pune te rog frumos de acum inainte si numarul anuntului de participare, e mai usor de cautat in mizeria de platforma SEAP.

Este 179350.

NGC


alecu26

Eu nu înțeleg de ce pun un termen așa de scurt pt.depunere oferte. Ca sa aibă după aia cum sa prelungească? 1 luna și ceva pentru cel.mai mare proiect de infrastructura licitat după revoluție? Unde e graba? Sau pierdut ani și ani de zile cu proiectarea și lansarea licitației. ..acum se recuperează întârzierile?
Podul de la dunăre a fost de 500 milioane dar nici pe departe așa complex ca și acesta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).