DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marius Papadopol

 :thumbsup: 07.04.2023
Podul de la Braila


Podul de la Braila


Podul de la Braila


Podul de la Braila


Podul de la Braila


Podul de la Braila


Podul de la Braila


Podul de la Braila


DXe6 Galati-Braila


DXe6 Galati-Braila


Podul de la Braila


DXe6 Galati-Braila


Podul de la Braila


Sens giratoriu iesire Braila (Vidin)


Sens giratoriu DXe6



Powered by API/PUM imgur uploader
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Whyse1

Pod Suspendat Braila - 07.04 | Lucrările continuă! | Building a bridge by @Radu Aramă

https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/videos/178548581693344/
Quote𝟮 𝗺𝗶𝗻𝘂𝘁𝗲 - 𝗮𝘁𝗮𝘁 𝗱𝘂𝗿𝗲𝗮𝘇𝗮 𝘁𝗿𝗮𝘃𝗲𝗿𝘀𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗣𝗼𝗱𝘂𝗹𝘂𝗶 𝘀𝘂𝘀𝗽𝗲𝗻𝗱𝗮𝘁 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗗𝘂𝗻𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗕𝗿𝗮𝗶𝗹𝗮/𝗚𝗮𝗹𝗮𝘁𝗶 - 𝗧𝘂𝗹𝗰𝗲𝗮 𝗰𝘂 𝗺𝗮𝘀𝗶𝗻𝗮

La ultima vizită pe șantierul Podului suspendat peste Dunăre de la Brăila/Galați - Tulcea, am traversat podul cu mașina de la un capăt la altul pentru prima dată. Traversarea a durat 2 minute, circulând cu o viteză de până la 50 km/h.

✅️ A fost finalizată turnarea celui de al doilea strat de asfalt pe Podul suspendat peste Dunăre pe sensul de mers către Tulcea;
✅️ A fost finalizată asfaltarea sensului giratoriu de la Km 1+180 Baldovinești, pe malul Brăilean;
✅️ A fost început turnarea stratului de uzură pe primul tronson al drumurilor de legătură;
✅️ A început montarea parapetului de protecție pe pod pe sensul de mers către Tulcea;
✅️ A început vopsirea cablurilor principale de susținere a podului cu vopsea anticorozivă;
✅️ A început asfaltarea sensului giratoriul de legătură cu Drumul Expres Brăila-Galați;
✅️ Săptămâna viitoare va începe și turnarea primului strat de asfalt pe pod pe sensul de circulație Tulcea - Galați;
✅️ Continuă lucrările la drumurile de legătură pe toate zonele.

naivu

^^Cred ca WeBuild ia bani de la BRD sa le faca reclama (si de aia nu vom vedea prea curand asfaltat si contrasensul  :lol:  :lol:  :lol: )

dargauda

Scandal pe calea ferată la Brăila. Cine mută stâlpii de electrificare de pe Magistrala 700?

Un scandal pe calea ferată la Brăila a izbucnit în ultima perioadă, mărul discordiei fiind cine va muta stâlpii de electrificare de pe Magistrala 700.

O nouă dispută între constructorul italian WeBuild al podului suspendat peste Dunăre de la Brăila și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere blochează de ceva vreme o componentă importantă a podului – pasajul peste Magistrala feroviară 700, în zonă linie dublă electrificată.

Pasajul peste calea ferată, parte componentă a mega-proiectului – amplasat în zona unde, practic, va începe urcarea pe pod – a fost finalizat de mult timp, însă doar parțial. Practic, mai lipsește doar montarea tablierului sub care vor trece trenurile. Tablierul este depozitat lângă pilonii pasajului de ceva vreme, iar porțiunea respectivă de șantier este blocată, inclusiv traficul rutier în zonă.

Potrivit informațiilor publicate de site-ul de DeBraila.ro, italienii de la WeBuild au construit pasajul, deși știa că este necesară mutarea stâlpilor de electrificare care s-ar apropia milimetric de tablierul suspendat atunci când va fi amplasat.

Scandal pe calea ferată la Brăila. Italienii voiau ca statul român să mute stâlpii
WeBuild a vrut ca stâlpii de electrificare să fie mutați pe cheltuiala statului român. Însă relocarea stâlpilor ar trebui făcută de WeBuild, susține CNCF CFR SA.

"Autorizația nr. 266 din 13.07.2022, emisă de SRCF Galați, prevede că lucrările de demontare și relocare a stâlpilor care susțin linia de contact, în zona aferentă construirii pasajului rutier superior, să fie realizată de constructor", a transmis Sucursala Regională CF Galați la solicitarea DeBraila.ro.

Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR, a declarat că au existat discuții cu reprezentanții WeBuild pe această temă înainte de începerea lucrărilor la pasaj. Mai mult decât atât, abia acum italienii au înțeles că le revine sarcina de a muta stâlpii. ,,Au construit pasajul în baza proiectului pe care ei l-au elaborat. Trebuie să mute stâlpii și asta înseamnă lucrări suplimentare. Au încercat să considere acești stâlpi de utilitate publică și au tot sperat că lucrarea va fi preluată de CNAIR. Le-am demonstrat juridic că intră în sarcina lor. Nu vorbim de rețele de utilitate publică, cum e cazul energiei electrice, gazelor sau apei. Constructorul a pierdut o perioadă lungă de timp în această discuție sterilă", a spus Șerbănescu.

https://clubferoviar.ro/scandal-pe-calea-ferata-la-braila/

TibiV

Se apropie finalizarea!


Daca va mirati de ce ma mir, iata explicatia:
Quote from: TibiV on February 27, 2023, 02:23:46 PMEu voi crede ca chiar se apropie de finalizare atunci cand voi vedea ca incep sa faca ceva cu mustatile de la armatura rampei Braila:

Nu cred ca au lasat "mustatile" alea doar asa, la misto.
Zidul ala de sprijin pare "sa ceara cu tarie" o inaltare pana la nivelul liniei rosii...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

shogom

In prima parte, dinspre Braila, pare ca au curatat hidroizolatia bituminoasa.
Oare pun tot tri-componentul care e pe restul tablierului?

TibiV

Îmi pare foarte rău că @Radu Aramă nu mai vrea să își posteze propriile filmări pe forum (și sper că nu l-a jignit nimeni...).

Așadar pun eu filmarea lui postată astăzi, 10.04.2023: Pod Suspendat Braila - 10.04 | Începe asfaltarea jumătății a doua a tablierului

Filmare care nu poate depăși "LIVE-ul" lui @Raducu Popa de astăzi: Live POD Suspendat Dunare |A inceput asternerea asfaltului pe al doilea sens al tablierului 10.04.23
(Cine n-a vazut Live-ul, are acum inca o șansă)...

@Raducu Popa ,
m-ai lasat iarăși fără vorbe... O:-)

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GIV

Quote from: dargauda on April 07, 2023, 09:43:49 PMitalienii de la WeBuild au construit pasajul, deși știau că este necesară mutarea stâlpilor de electrificare care s-ar apropia milimetric de tablierul suspendat atunci când va fi amplasat.
problema tablierului nu cred ca se rezolva doar cu mutarea stalpilor, nu este asa?
din ce se vede la 2:08 nu cred ca e suficient doar sa fie mutati

Whyse1

Cred că au început lucrările pentru a rezolva problema stâlpilor:




Powered by API/PUM imgur uploader

Sursă:

oc7avian

Este de ajuns să fie mutați. Fură unghiul. Să nu mai ai loc de catenară înseamnă gherlă de mult peste 1m în proiectare. Și tot poți găsi soluții cât timp firul "de jos" are loc.

Exemplu de gabarit limitat + imediat după stâlp de electrificare mai scund:





Powered by API/PUM imgur uploader

mirceaeliade

cineva care face filmari cu drona prin zona, poate sa incerce sa dea un zoom la trecerea peste calea ferata cu drona la nivelul podului rutier viitor/liniei de electricitate actuale de pe CF? ca din cauza proiectiei 2D a vieourilor e greu ca ochiul uman sa citeasca corect detalii de altitudine daca filmarea nu e facuta exact de la acelasi nivel (ca atunci cand te uiti la fotbal la TV la o centrare in adancime ca nu prea iti dai seama unde va ateriza mingea pana nu o vezi ca isi schimba traiectoria de la impactul cu solul).

Earthchild

Același gen de discuție a fost și la pasajul rutier din Pipera peste magistrala București-Constanța.

GIV

indiferent cine ar trebui sa mute stalpii, sa se ajunga la asa solutie in 2023... e ceva :|