Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

NGC

#1695
Autorizatii de construire pentru DN1 in pregatire pentru A10 si A3.  :lol:
03.11.2014: "Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN1, in sate lineare si puncte negre - localitatea Gilau"
05.11.2014: "Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN1, in sate lineare si puncte negre - localitatea Santimbru şi Unirea"
Gilau km 492+260-497+300 -> ARL CLUJ
Santimbru km 387+460-388+200, PN km 388+900-389+100 -> SCT BUCURESTI
Unirea km 424+560-427+260 -> SCT BUCURESTI

florin74

Oare mai traieste SCT? Parca erau faliti, sau cel putin in insolventa.

alecu26

nu cred.

Cam toate lucrarile unde au fost...au fost zburati afara. Cred ca si aici deja e finalizata procedura de preluare a lucrarii de catre subcontractori pentru a se evita relicitarea.

De cateva luni nu se mai platesc salariile si la perosnalul TESA din Bucuresti. Dar au birouri in pipera.

Mare caracter Horia Simu asta. :))
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

http://www.ampost.ro/stiri/a-fost-aprobata-finantarea-pentru-proiectul-modernizare-dn29-suceava-boto-ani-km-0-000-km-39-071

Cred ca asta e motivul pentru care a tras Umbrarescu tare. Oare ce proiecte o sa mai bage pe fonduri europene?
Pentru mine ramane un mister de ce centurile Radauti, Alesd si Stei nu sunt finantate anul asta, desi erau aprobate de ani buni de Comisia Europeana si se semneaza contracte pentru proiecte care peste noapte sunt bagate pe lista.

alecu26

avem de unde scoate rezultatele la licitatie? cum a fost castigat proiectul?

cred ca nu-i cade chiar bine mutarea pe fonduri UE.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Anunt de participare 99928/14.05.2010
Val estimata 114,907,400 RON
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic (70% pret, 30% oferta tehnica)
La prima citire a conditiilor, a cam fost cu dedicatie.
S-a batut cu Romstrade (unii, cu noroc, altii cu ghinion  :D )
http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2010/decizie_6339.pdf
Si coincidenta, ROMSTRADE la CAB nu isi timbreaza recursul si e respins.

Cred ca o corectie de 25% se aplica din oficiu pe proiectele licitate pana in octombrie 2011. Sunt asa de disperati sa nu piarda banii ca baga toate proiectele posibile si imposibile. Cred ca intr-o luna o sa avem si DN 73 Brasov-Campulung-Pitesti.



reed

Quote from: florin74 on November 07, 2014, 01:12:46 PM
http://www.ampost.ro/stiri/a-fost-aprobata-finantarea-pentru-proiectul-modernizare-dn29-suceava-boto-ani-km-0-000-km-39-071

Cred ca asta e motivul pentru care a tras Umbrarescu tare. Oare ce proiecte o sa mai bage pe fonduri europene?
Pentru mine ramane un mister de ce centurile Radauti, Alesd si Stei nu sunt finantate anul asta, desi erau aprobate de ani buni de Comisia Europeana si se semneaza contracte pentru proiecte care peste noapte sunt bagate pe lista.

Poi bine baieti,dar drumul asta a fost modernizat primavara -vara asta.
Ce dumnezeu ii mai fac acum?il fac la 4 benzi?

florin74

Nu se mai liciteaza nimic,  doar vor sa deconteze banii de la bugetul de stat pe care i-au platit pana acum (si pe care o sa-i mai plateasca in viitor UMB-ului) la Comisia Europeana. - pentru a creste absortia. (Se schimba finanatarea, de la bugetul de stat pana acum o sa fie din Fonduri Europene +buget de stat)

dr4qul4

Si ce e rău in asta? Mi se pare o mișcare deșteaptă. Iar daca UE accepta, atunci înseamnă ca vor sa ne dea bani chiar daca noi nu vrem să-i cheltuim.
Nu mai contează cum a fost făcută licitația, contează doar ca statul primește bani de la UE.
Bani care pot fi folosiți pt alte proiecte.
Si sa nu credeți ca UE nu cere nimic in schimb.
Daca decontam vreo 10 lucrări din astea facem bani pt un sfert de Sibiu-Pitesti.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florin74

#1704
Rau nu este. Insa dovedesc lipsa de viziune. Se chinuie sa bage tot felul de proiecte spre finantare, doar doar o creste rata de absortie.  Asta pe de o parte, pe cealalta parte sunt contracte semnate de ani buni (centura Raduti) aprobate de CE de la fel de multi ani, si nu se aloca nici un ban de la bugetul de stat.  Ce sa intelegem de aici ??? ?

Ce e grav e ca marea majoritate a proiectelor pe care vor sa le finanteze sunt purtatoare de 25% corectie din start.(inclusiv DN 73 daca o sa fie introdus, DN 18 si ce mai urmeaza, posibil Bistrita-Tg Mures)  Acum a venit scadenta lipsei de proiecte demarate dupa 2012.

radutm

Trei drumuri judetene, care duc la tot atatea puncte vamale, ce vor fi deschise maine, au fost trecute la CNADNR si vor primi statut de drumuri nationale:
Quote
EXCLUSIV FOTO! Se deschid granitele Timisului! 3 noi puncte de trecere a frontierei cu Serbia, gata de inaugurare. Vezi cum arata!

..............
In 28 octombrie 2014 a intrat in vigoare hotararea de guvern nr. 926/2014 prin care drumul judetean DJ682 Sannicolau Mare – Dudestii Vechi si DJ682B Dudestii Vechi – Valcani – Frontiera, precum si DJ 593 Foeni - Frontiera si DJ594A Lunga-Frontiera, sa intre in domeniul public al statului si administrarea Companiei Nationale de Drumuri si Autostrazi din Romania (CNADNR). Practic, drumul care duce la comuna Valcani va fi ridicat de la rangul de drum judetean la cel de drum national.
..................
Sursa: http://bit.ly/1sm7MQs
cont inchis

ashbird

cine stie status la DN2D ?
se poate circula decent intre Targu Secuiesc si Focsani ?

Planuiesc sa merg din Brasov  spre Braila pe acest drum ... este fezabil ?
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

viossboss

#1707
^
Ai masina de teren ? Atunci da, insa off-road-ul intre Gresu si Ojdula iti va lasa un gust amar.
Drum nerecomandat.
Pentru relatia Brasov - Braila ,din punctul meu de vedere , cel mai bun drum e cel prin Pl.-Bz. (dat fiind ca Dn10 e inchis) si crede-ma ca le-am incercat pe toate.
L.edit : Poti vedea si harta calitatii drumurilor din Romania , e pusa la punct. Totodata verfica daca acest anunt mai e de actualitate :http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2016%2009%202014%20DN%2010.pdf
Dream come through !
Once in a lifetime !

north

Quote from: ashbird on November 10, 2014, 11:13:11 AM
cine stie status la DN2D ?
se poate circula decent intre Targu Secuiesc si Focsani ?

Planuiesc sa merg din Brasov  spre Braila pe acest drum ... este fezabil ?

E OK și cu mașina mică, a mers foarte recent un cunoscut. 4 km drum pietruit, dar chiar fără probleme.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

ashbird

multumesc frumos .. o sa astept pana termina si cei 4 km de drum :) si apoi ma voi aventura ...  cred ca raman pe Ploiesti Buzau -- mai lung, mai plictisitor, mai periculos!!
Pe DN10 e varianta cea mai scurta si cu asfalt bun dar e f virajata si se pierde mult timp in localitati gen TELIU, Intorsura Buzaului, Patarlagele ..etc .. numai 1 sat si 1 serpentina.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!