[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ghrt

Depăşit pe porţiunile alea? în sensul că TIR-ul trebuie să schimbe banda şi nu mai are prioritate, nu? Ar fi prilej de nervi şi ceva accidente să dea drumul pe câteva sute de metri 2x2 de o parte şi de alta a podului, în condiţiile în care pe pod se merge cu 10km/h din cauza gropilor iar ulterior se creează alte ambuteiaje.
Am prins acolo ambuteiaj DN3»DN2, bare la bară (dar fără accident, pur şi simplu aglomerat peste tot). A durat mai puţin de 10 minute. De la DN3 la DN2. Fără depăşiri, fără acrobaţii. Cu depăşiri cât faci, 9'30"?!
Cont (aproape) inactiv.

verdiuc

Quote from: ghrt on March 01, 2018, 06:21:50 PM
Ar fi prilej de nervi şi ceva accidente să dea drumul pe câteva sute de metri 2x2 de o parte şi de alta a podului, în condiţiile în care pe pod se merge cu 10km/h din cauza gropilor iar ulterior se creează alte ambuteiaje.

Asta era problema, ca sunt gropi acolo ?
Daca ar face benzile alea, ar putea sa astupe si niste gropi.
Si cat legat de asternerea momentana de 1-2 straturi de asfalt, daca cineva s-ar baga acum sa continue lucrarea facuta si de un alt antreprenor, nu cred ca s-ar feri de aceeasi lucrare+1-2 straturi asternute de CNAIR.

TibiV

Quote from: verdiuc on March 01, 2018, 08:14:51 PM
Si cat legat de asternerea momentana de 1-2 straturi de asfalt, daca cineva s-ar baga acum sa continue lucrarea facuta si de un alt antreprenor, nu cred ca s-ar feri de aceeasi lucrare+1-2 straturi asternute de CNAIR.

Esti cam dezordonat in exprimare, este foarte greu de inteles ce anume ai vrut sa spui. Putem doar intui...
Dar oricum pe DNCB nu poti "asterne momentan 1-2 straturi de asfalt".
Este vorba de centura Municipiului Bucuresti, nu de o ulita la marginea unei comune...
Notiunea de "capacitate portanta" iti produce fenomenul de "ring a bell" ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

orice lucrare trebuie expertizata si trebuie scoasa din licitatia viitoare. Nu asfaltezi la tine in curte. Statul are nevoie de o hartie pentru orice rahat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ghrt

Asfaltul de pe podul ăla este reparat cam o dată la 2 ani şi se strică în 3-6 luni, în funcţie de condiţiile meteo.

Ideea este că oricum nu ai avea cum să depăseşti, poate doar noaptea, deoarece ar fi ambuteiaj pe ambele benzi iar TIRurile şi cei de pe banda 1 ar avea cedează trecerea faţă de banda 2 fară nici un motiv. Mai bine aşa cum este. Gâtuirile de trafic diminuează suplimentar viteza coloanei şi produc nervi şi situaţii periculoase (adică accidente sau consum nervos la drum lung).
Cont (aproape) inactiv.

Ionut

Nu va mai chinuiti sa raspundeti la ineptiile lui verdiuc. A luat ban definitiv.

alexbb

Cred ca multi avem frustrarea asta. Acea portiune de 3km care include si podul este un pericol si o bataie de joc enorma. Se circula in conditii de santier, dar santierul este oprit. Vechea cale de rulare este inchisa de-o parte si de alta a podului si faci un slalom destul de periculos intre cele 2 cai, mai ales cand vii dinspre Pantelimon. In plus totul este aproape nesemnalizat. Cred ca trebuie sa moara cineva intr-un accident grav acolo pentru a se gasi o solutie, ori semnalizat calumea, ori inchisa noua cale de rulare si pastrata doar cea veche.

kolegu

Am trecut duminica pe centura bucata A3->A2, au aparaut gropi la giratoriul de la Stefanesti, iar bucata Voluntari->A2 este praf, plina de gropi, in multe locuri nu reusesti nici slalom sa faci printre ele, cine poate evita centura pe aceasta bucata, ar face bine sa o evite.

kolegu

#1763
Legat de exproprieri, nu stiu daca s-au facut pe toata lungimea tronsonului DN2->A2, gardurile unitatii militare de langa DN3(intre DN3 si Cernica), sunt nemiscate. Adica aceasta.

Sorinus

Largirea centurii si terminarea A3 vor avea un impact major asupra trificului din NE. Dar stiti sa existe vreun plan sa largeasca DN3 de la Mega-ul din Pantelimon pana la Centura?

dr4qul4

#1765
Nu e nevoie de largire acolo, deoarece se va redeschide accesul pe Soseaua Cernica.  Eventual asta ar putea fi dublata, traficul mutandu-se aici din cauza giratoriului suspendat (dinspre DN2, pe DNCB, nu se va mai putea intra pe DN3)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ghrt

Porţiunea 1+1 începe de la giratoriul spre Cernica. Până acolo ai 2-3 benzi/sens.
Dar de la Mega Mall poţi să faci stânga la Delfinului şi apoi vei ajunge relativ repede pe Petricani, de unde intri pe A3. Sau stânga la Fundeni şi ieşi pe Andronache / Voluntari. Sau dreapta pe şos. Gării Căţelu / Drumul între Tarlale şi ai acces la A2 şi la Glina. Adică nu este nevoie să ieşi pe DN3 decât dacă ai treabă pe DN3 sau stai ca mine în Vergului, caz în care spre nordul Bucureştiului e mai rapid pe DNCB.
Cont (aproape) inactiv.

panzer

Pe sectorul intre Otopeni si Mogosoaia (care arata cel mai rau dintre cele modernizate) a inceput subtil refacerea stratului de uzura: sensul Otopeni Mogosoaia. Ieri era blocat cam tot.

Or fi reusit sa execute garantia lui Alpine?! Cine stie. Basca este ce celalalt sens arata cel mai rau, mai ales pe banda 2 in dreptul cimitirului.

Oftopic: am facut ieri un drum pana la Buzau: incredibil cat de bine se tine lucrarea de pe DN2 la 15 ani de la inaugurare (2003) versus DNCB. Nu mai tin minte cati bani au luat francezi in 2002-2003 pt DN2 de la Urziceni in sus, dar nici o autostrada in Ro n-a tinut asa de bine ca drumul asta. Inca o dovada ca suntem saraci pt ca suntem prosti si cumparam lucruri ieftine!

raresc

Mai sunt contestatii pe sectiunea DN2-A2 sau raman chinezii?

NGC

Voi credeti pacaleala celor de la CNAIR cu "daca va fi cazul" pentru contestatii? :lol:

Sunt 2 contestatii si scriu imediat despre ele.