News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ovideatza

#2325
Se reasfalteaza integral portiuni din DN2.

Am parcurs Motca-VO Suceava - Radauti.

Diferente observate pe 4.10:
1. de la Motca la Oniceni erau frezari pe laterale si/ sau alte zone, parea ca pregatesc pentru asfaltare si usoara largire
2. de la Oniceni aprox. pana la Spataresti era gata deja asfalt integral pe ambele sensuri, cu prag, ceea ce ma duce cu gandul ca asfalteaza mai departe spre Motca pe unde am vazut urme de frezare (prin presa stiu ca erau declaratii ca vor face pana la Castelul de Apa, dar nu stiu sa fie contract, etc.)
3. cam jumatate din sectorul de la punctul 2 era deja si marcat integral.
Impresia relativa a fost ca l-au si latit usor ca si platforma asfaltata,  atat cat era acostamentul poate?

Drumul nu va iesi perfect plan, asa cum nu-s nici unul din DN-urile doar reasfaltate. Se simt inca unele damburi, denivelari.

Totodata intrarea in Falticeni dinspre Spataresti este reasfaltata, nu si marcata. Nu mai e un punct rosu.

Acum e verde sectiunea. Poate ar merita un ALBASTRU, nu chiar plin, dar poate sunt eu mai exigent.
Deocamdata ALBASTRU DN2 Spataresti-Oniceni.
Daca lucreaza mai departe, speram ca cel putin pana la Motca.

Spataresti-Falticeni trebuie sa ramana la maxim Verde, sunt ceva denivelari pronuntate, daca se accentueaza fara a se interveni va ajunge de galben.

Falticeni (Bunesti) -> centura SV e asfaltat, marcat bine. Merita Albastru sectiunea acum Galbena pe harta.

Cu ceva investitii in ultimii 2-3 ani Motca-Radauti a devenit alt drum ca si calitate. Ramane o centura la Falticeni important pe traseu. Bineinteles, siguranta in traversarea tuturor localitatilor nu a crescut foarte mult, dar marcajele conteaza enorm parerea mea, poate mai mult decat asfaltul in sine cat e de drept sau usor denivelat.

alexcrist

Despre DN2 (am trecut azi): și de la Moțca spre Castelul cu Apă se asfaltează. Momentan de la Moțca la Soci e ușor frezat, în Soci era echipa de asfaltare cu utilaje, apoi din Soci până la Hanu Ancuței era asfaltat deja, dar nemarcat. Mai departe nu am fost, dar cât era vizibil asfaltul nou continua.

salman rushdie

Sectorul Alexandria-Limita de judet TR/GR  din DN6 ar trebui retrogradata la galben, nu a mai primit un strat de uzura de la reabilitarea de acum aproape 20 de ani! S-au format niste sleauri care se simt bine la depasiri, simti ca te arunca!

ovideatza

Dn28A Tg Frumos - Motca nu mai are bucati care sa merite sa figureze cu albastru. VERDE.

Are sleauri, apa balteste, iar pe urcarea Motca- Codrii Pascanilor e deja cu lasari in cateva locuri, etc.

Din pacate nu a rezistat prea mult. Asfaltarile astea fara reabilitare strat suport sunt frectie la picior de lemn, tin 1-2 ani, cum se face acum si pe DN2.

Jordan

Câteva observații referitoare la traseul Piatra Neamț - Iași, varianta Girov, Hanul Ancuței, Tg Frumos

Girov – Hanul Ancuței
De câțiva ani, drumul Girov – Hanul Ancuței a fost modernizat și are în plus și o bandă pt bicicliști, care, în lipsa bicicliștilor, se dovedește a fi f. utilă.
Cu remarca că am parcurs traseul ZIUA, drumul are marcaje vizibile, cu excepția unei porțiuni de 2-3 km.
Porțiunea respectivă se află la ieșirea din Tupilați, pe sensul Girov-Hanul Ancuței, și trebuie parcursă cu atenție: o curbă strânsă, în coborâre spre balastieră, șoseaua se îngustează brusc în apropierea  podului peste Moldova, iar acesta este mai îngust și cu denivelări.
Atenție la acest pod și din sensul Hanul Ancuței-Girov: la intrarea pe pod șoseaua se îngustează brusc și dacă ai viteză riști să intri într-o bordură care limitează lățimea de circulație.

Hanul Ancuței Giratoriul Roman -Iași, asfaltat de câteva zile, iar cu marcajele vin dinspre Roman.

Giratoriu - Tg. Frumos

Cam la 6 km de la Sensul giratoriu, la intrarea pe Podul peste Siret, te întâmpină trei rânduri de "cocoașe" f. înalte și care pot produce mai multe daune, decât denivelările de pe pod, pe care s-au dorit a le semnaliza.
În apropierea km 21 este indicat să reduceți viteza, drumul se îngustează, brusc și  fără semnalizare.
La ișirea din Tg. Frumos a început... asfaltarea.



supremealex

In cautarea unor circuite de plimbare placute prin judetul natal acum ca sunt licentiat sa conduc, am strabatut un pic drumurile Botosaniului. Update-uri:

DN29B Botosani - Dorohoi: Propun retrogradarea la verde, drumul incepand a se arata afectat de reabilitarea neserioasa doar prin covor asfaltic din urma cu cativa ani. Sunt suficiente zone afectate de alunecari de teren serioase care produc denivelari destul de periculoase la viteze mari si apar tot mai multe fisuri in asfalt, observandu-se foarte usor ca fundatia drumului este departe de a-l recomanda cu albastru.

DJ292 Dorohoi - Saveni
M-am gandit sa parcurg si drumul acesta, entuziasmat ca ultimul update il prezenta ca fiind un drum bun sau foarte bun, insa e departe de adevar albastrul + verdele actual. Propun cel mult un verde pentru jumatarea apropiata de Dorohoi care are la fel multe denivelari si primele gropi formate (mici, nu foarte dese; insa anunta din pacate vesti proaste pentru cei ce se bazeaza pe drumul asta in viitor), iar jumatatea dinspre Saveni este intr-o stare mult mai proasta. Pe o portiune de 2km drumul este efectiv bombardat pe toata latimea, iar pe restul lungimii sale pana in Saveni sunt gropi de diferite marimi si adancimi, insa mai rarite putin si mereu este o banda de circulat ok sau loc de "driblat". Propun galben + rosu pentru aceasta portiune, probabil dupa inca una doua ierni va fi grav tare si pe aici.

Restul drumurilor pe care m-am plimbat (judetene, comunale) le voi cataloga corespunzator pe harta interactiva.

Drumuri bune!

pasadia

S-a mai scris pe aici pe tema lui DN16, dar vin și eu cu propriile-mi impresii după ce l-am străbătut de vreo 2 ori în ultimele luni. Per ansamblu nu e roșu nicăieri (exista aproape de Reghin o porțiune de placi de beton peticite, aia e cam singura de roșu, dar parca nu e nici gravă nici lunga). Dar nu e nici de albastru.

Că și DN11, acest DN e practic compus din multe porțiuni de calitate / compoziție diferita. Porțiuni însă foarte scurte - practic la 5, maxim 10 km, se cam modifica situația. Da, porțiunile dinspre Cluj sunt mai bune, însă și acolo mai apar surprize pe marginea benzilor. Da, undeva prin MS e o porțiune care aduce a albastru (inclusiv marcaje longitudinale pe margine). Dar sunt sectoare scurte, diferite intre ele, iar surprize sub forma de tasări /  alunecari / peticiri fara remarcare sunt destul de dese.

As propune marcarea cu verde intercalat cu galben (mai ales spre Mures, de la Craiesti spre est).

Jordan


Traseu Piatra-Neamț Cluj

Piatra-Neamț – Bicaz chei – Limita județului Neamț

Șoseaua f. bună, proaspăt asfaltată și marcată, exact până la granița cu Județul Harghita = albastru.

Granița Județului Harghita - Cheile Bicazului – Gheorghieni

Deși este un drumul f. dificil starea lui este într-o stare avansată de degradare: peticit, nemarcat = galben.

Gheorghieni - Reghin

Drumul care însoțește Mureșul a fost reabilitat acum câțiva ani și se menține și acum  într-o stare f. bună = albastru

Reghin – Mociu – Apahida

Deși este un drum national, cu excepția porțiunii care străbate județul Bistrița, starea carosabilului este jalnică, cu porțiuni deosebit de periculoase, mai ales pe timp de noapte.

Am parcurs această porțiune și în sens invers, Cluj – Reghin, așa că pot preciza zona f. periculosă: în apropierea km 29, de la Cluj,  este o denivelare de ½ metri și destul de lată 1-2 metri, denivelare care se repetă și după câteva sute de metri.

În concluzie DN16, porțiunile din județele Mureș și Cluj (pt. acele denivelări)= galben, iar pt. porțiunea din județul Bistrița = albastru.

Apahida – Cluj = albastru



captiva

Propun retrogradarea DN2, sectiunile Bacau-Adjud si Tisita-Ramnicu Sarat, la verde. Denivelari, fisuri, chiar si gropite pe anumite portiuni. Iar centura Buzaului as trece-o chiar cu galben.

atac29

Salutare,
Am avut un mic circuit prin tara saptamana trecuta:
Tur=> Tg. Jiu - Petrosani - Hateg - Caransebes - Lugoj - Timisoara - Arad - Ineu - Beliu - Tinca - Oradea
Retur=> Oradea - Tinca - Beliu - Gurahont - Varfurile - Ionesti - Brad - Deva - Hateg - Petrosani - Tg. Jiu

In urma parcurgerii acestui drum as avea urmatoarele observatii cu privire la actualizarea hartii, astfel:
- portiunea de pe Defileu, DN 66 in zona Lainici nu mai e de rosu - e de verde "cu usoare nuante de galben" (s-a turnat covor de asfalt nu doar s-au peticit gropile, destul de bine pe ambele sensuri de mers) - cred ca mai mult nu or sa faca pana nu scot la licitatie podul peste Jiu si sa mute pe partea cu muntele drumul, in locul actualei parcari din fata manastirii, iar unde e drumul acum in acea zona, sa fie mutata parcarea...ceea ce va dura bineinteles

- portiunea de drum de la Arad inspre Horia - Siria - Pancota - Seleus -Ineu s-a schimbat astfel => tot ce e cu mov e de galben - s-a plombat si peticit pe suprafete mari, din pacate nu s-a trasat si indicatoarele de curba sunt inexistente pt cine nu stie drumul atentie mai ales noaptea!. Mai mult nu au curatat si marginea soselei - iar bila neagra. In schimb de la Pancota pana la Seleus s-a asfaltat tot drumul si s-au trasat marcaje => din galben - merge albastru!

- portiunea de drum intre Beliu si limita judet AR/BH nu mai e de verde, e de galben => muuuulte denivelari/tasari de drum, crapaturi pe asfalt, si plombe/gropite mici => acolo trebuie lucrat la terasament => daca mergi cu mai mult de 80-90 sari ca pe trambulina, si in plus trebuie toaletata marginea drumului = sunt zone unde balariile iti dau senzatia ca se ingusteaza drumul.

- portinunea de drum intre Varfurile - Ionesti a intrat in sfarsit in reabilitare (cei aprox 15km) s-a turnat asfalt aproape pe intreaga zona, s-a largit drumul muult, s-au creat benzi suplimentare pt urcare pe distante considerabile (exceptie 2 semafoare unde se circula pe un singur fir si e drumul vechi/chiar piatra ca lucreaza la terasament - o portiune de aprox 200-300m, respectiv 500-600m). E vorba de lucrari la terasament si turnat stratul de baza. In plus din ce stiu si pe partea Varfurie - Stei s-a lucrat in continuare...Asadar eu propun modificarea din mov-albastru - in verde-albastru, cu mentiunea ca se lucreaza/reabiliteaza in continuare si sunt semafoare!

Sper ca am fost de folos, o zi buna!

smark_BV

DC112C Vlădeni (DN1) - Dumbrăvița -  Satu Nou se poate schimba la albastru, deşi este foarte virajat se poate merge in siguranță, sunt linii trasate şi indicatoare noi. Mai departe din Satu Nou spre Hălchiu şi DN13 drumul este bun deşi au dispărut marcajele. Poate să rămână la culoarea verde. Poze din păcate nu am putut face fiind la volan.

marinul

DN 19E se poate modifica in verde deocamdata desi pare de albastru o sa apara probabil denivelari mai pronuntate in primavara.Pana in prezent s-a lucrat pe sectiunea Chiribis-Sarsig sicred ca  vor relua lucrarile in primavara










Aici se termina sectiunea finalizata, la 1 km in fata este intrarea in loc. Sarsig.





Powered by API/PUM imgur uploader

supremealex

#2337
Alte update-uri pentru jud. Botosani:

DN29C Cucorani - Siret De la intersectia cu DN29B si pana la primul viraj mare ilustrat pe harta ramane galben, drum valurit din placi de beton peste care a fost turnat candva un covor subtire de asfalt. Portiunea dreapta lunga pana la Siret este de verde. A fost turnat covor asfaltic nou anul trecut, insa au mai ramas niste denivelari si nici marcajele nu sunt pe masura culorii albastru.
DJ296 Si pe acest drum a fost turnat covor asfaltic nou si poate fi trecut cu verde (bineinteles ca denivelarile, unele chiar pronuntate serios au ramas) in afara de o portiune de vreo 4-500m de drum din pamant la mijlocul distantei unde si cu un Duster am avut putine emotii. Ar merge semnalata printr-o scurta linie cu rosu, daca nu chiar mov.
DJ294 De la intersectia cu DN29 si pana la jumatatea distantei, se poate pastra culoarea verde. Dupa, pana la Dangeni, asfaltul este impresurat de fisuri, denivelari, petice care nu sunt la nivel sau tot felul de gropi de toate dimensiunile. Galben combinat cu rosu se potriveste bine aici.
DN29 Botosani - Manoleasa Au inceput sa apara portiuni in care drumul se duce la vale si se surpa asfaltul intre Botosani si Saveni, iar de la Saveni la Manoleasa sunt unele portiuni bine denivelate. Propun un albastru combinat cu verde pentru acest drum.

In concluzie, drumurile din Botosani s-au imbunatatit in ultimii ani prin "multitudinea" covoarelor asfaltice turnate, dar cu exceptia catorva judetene care nu apar pe harta, Botosani - Suceava este singurul drum "albastru" din intreg judetul reabilitat trainic si capabil sa faca fata unui volum considerabil de trafic.

cristi2312

Pe DN 11, intre Tg. Secuiesc si Onesti, cred ca trebuie colorat cu verde. In niciun caz nu este de rosu, asa cum apare acum pe harta.

epuru

Va salut! Am o neclaritate si sper sa ma lumineze cineva.

https://goo.gl/maps/Dpws86Svy3Jcnhao9
Conform google street view cu imagini din iulie 2018 https://goo.gl/maps/7putTtS3u7ZuAuFk8 segmentul DJ151 dintre Ludus si Rosiori apare asfaltat.

Dar pe harta calitatii drumurilor acel segment apare cu rosu "bad very bad" http://proinfrastructura.ro/harta-calitatii-drumurilor.html#map=14/46.501/24.104

Trebuie sa fac un drum Timisoara - Campulung Moldovenesc si ma gandeam sa o iau pe "direct" de la Ludus la Bistrita pe DJ151, ca alternativa la variantele prin Turda-Gherla-Dej sau Targu Mures-Reghin pe care am tot fost. Voiam sa mai schimb putin peisajul si poate ii si drumul mai liber pe acolo, dar acea portiune dintre Ludus si Rosiori care apare cu "bad very bad" ma descurajeaza.

Chiar este praf sau care este starea mai exacta? Mai este asfalt? Ce s-a intamplat de acum un an de cand aparea ok in imaginile google?

Multumesc anticipat!