Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

Astea sunt pentru TMB-uri?


În perioada 08.04.2024 – 12.04.2024 se vor desfășura patru transporturi cu depășiri agabaritice pe traseul:

Agigea (județul Constanța) – DN39 – A4 -  DN2A - Giurgeni – Urziceni – DN2 – DN Centura București – A3 – Ploiești – DN1 – Centura de Vest Ploiești – DN1 – Bănești – DN1 – Comarnic – Bușteni – Brașov – Centura Ocolitoare Brașov – DN13 – Hoghiz – Rupea (județul Brașov).

Vehiculele transportă un utilaj.


În perioada 03.04.2024 – 08.04.2024 se vor desfășura patru transporturi cu depășiri agabaritice pe traseul:

Agigea (județul Constanța) – DN39 – A4 -  DN2A - Giurgeni – Urziceni – DN2 – DN Centura București – A3 – Ploiești – DN1 – Centura de Vest Ploiești – DN1 – Bănești – DN1 – Comarnic – Bușteni – Brașov – Centura Ocolitoare Brașov – DN13 – Hoghiz – Rupea (județul Brașov).

Vehiculele transportă un utilaj.


În perioada 30.03.2024 – 07.04.2024 se vor desfășura șase transporturi cu depășiri agabaritice pe traseul:

Agigea – DN39 - A4 – DN2A – Giugeni – Urziceni – DN2 – DN Centura București – A3 – Ploiești – DN1 – Centura de Vest Ploiești – DN1 – Bănești – DN1 – comarnic – Bușteni – Brașov – Centura Ocolitoare Brașov – DN13 – Hoghiz – Rupea (județul Brașov).

Vehiculele transportă un utilaj.


http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa

cristi5

@traveler multumim foarte mult!

La Branisca zona critica e intre podul Vetel si halta Mintia, restul pare gata. Din ce inteleg Micia si LEA blocheaza deschiderea variantei cu 3 poduri. LEA cica ar fi rezolvat. De ce n-au rezolvat si Micia in paralel, e un mister.

oc7avian

@tom_sawyer E foarte probabil că da, știind deja că avem următoarele 2 în curs de livrare pe șantier

cristi5

Portal (spre) Homorod, sursa linkedin (whatsapp forward-share-copy, apoi in uploader paste, copy,  forum paste... :) )

Se vede ca au mai ajuns ceva piese de TBM










Powered by API/PUM imgur uploader

Dan_s

^^
"Cartitele" se odihneau de dimineata in parcare la Banesti langa monumentul Aurel Vlaicu. Fara poze din pacate  :(( , eram la volan.


Dan_s

Din ce am vazut in fuga masinii partea frontala a cartitei era pe 4 trailere cu multe roti si depaseau cu mult latimea unei benzi de circulatie. Probabil la noapte tranziteaza valea Prahovei.

antonelu

Nu știu ce tot sperați de la restul cârtițelor să facă dacă asta prima ,,Eleni" abia a săpat 50 m într-o lună. În ritmul ăsta tunelul de 7 km va dura 12 ani.
Am înțeles că nu sunt bolțari suficienți pentru o cârtiță, dar pentru mai multe?!
Cred că putem reboteza ,,Eleni" mai pe românește ,,A Lenei"

cristi5

@antonelu noi (API) nu suntem cu speranta ci cu monitorizarea.

Indirect dinspre Aktor (a nu se intelege ca-i apar, ca mereu asa se intelege cand vorbesc de un constructor cu reputatie proasta) se aude ca e normal ca viteza TBM sa fie mai mica la inceput. Ceva cu presiuni, fizica etc. Nu avem acces la experti TBM/mineri sa verificam informatia, poate au altii.

Oricum pare rezonabil sa ne asteptam la mai mult de 50m pe luna. Cat va fi, nu stim. Vom trage o linie peste cateva luni si vom vedea unde suntem, si la ce ne putem astepta dupa ce se termina banii CEF in toamna.

Nu stiu de unde reiese aia cu boltarii. In toate pozele pe care le-am vazut am vazut boltari suficienti pt vreo 20 de inele (30m de tunel). Evident ca nu va depozita nimeni  in gura tunelului  boltari pt 14 km de galerie.

Ma gandesc ce va fi pe forum cand va disparea TBM in tunel. Atunci nu vom mai putea estima distanta forata si va trebui sa-i credem pe Aktor pe cuvant :lol:

cristi5

Portal Homorod, de pe Linkedin via whatsapp (adica nu stiu exact sursa)















dorum

Mai atarna p-afara TBM-ul minune? sau o fi bagat in marsalier? In 40 zile 50m e o realizare :(

Cetatean

Poate API sa solicite " un fel de informare" la project managerul de la Aktor,pe partea de tunel? Asa poate vom afla mai multe detalii. L-am prins project manager la un proiect de autostrada prin 2010. Vine din zona de minerit, e un om ok. Din cand in cand,vad ca pune poze pe facebook de la tunel.

Ionut

Noi putem să solicităm ce ne taie capul, nu înseamnă că vom și obține.
Aktor nu are nicio obligație legală sau contractuală să ne dea vreun fel de informație.

CFR are.

Privații nu au. Statul are.

cristi5

@Cetatean cunosc multi din API o persoana cu profilul pe care-l descrii (minerit, lucrat la autostrazi etc) dar omul nu mai lucreaza la Aktor/Racos de vreun an. Posibil sa fie vorba de altcineva.

Putem spera ca Aktor a adus oameni care au experienta cu TBM de genul celor produse de Herrenknecht. Pe santier se vede sigla lor, deci ceva colaborare exista.

"Cat a sapat TBM" se poate cere de la CFR, care apropo a raspuns destul de constructiv la cam tot ce am cerut. Eram ironic cu privire la "crezut pe cuvant" Aktor, ca pe santier este un consultant care certifica fiecare inel, si numarul de metri de tunel este nr de inele x 1,5

oc7avian

La inaugurare erau angajați ai Herrenknecht prezenți și sunt convins că există și partea de consultare/formare în cadrul forării (experiența totală o faci în practică). Deci alt motiv pentru care un TBM somnoros costă mult.

Weekendul trecut era vremea jale, weekendul viitor va fi la fel. Cel de acum am fost eu plecat. Deci n-am putut verifica