News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

pasadia

#4395
http://www.youtube.com/v/2XM-Pa9qsLM

Accidentul e la inceput, in restul filmului puteti urmari interventia cetatenilor de pe margine, a politiei (pe la minutul 6) si a celorlalte echipaje de interventie.

SURSA

NGC

#4396
Quote from: adiarc on August 14, 2015, 09:23:29 PM
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Alin+Goga+director+suspendat+CNADNR+receptie+lucrari
Quote
"Cereți de la CNADNR câte mandate au dat în ani de zile pentru acordare de interviuri în presă".

Putem cere noi acest lucru pentru 2013, 2014 si 2015? disney? cutter?

Si sa cerem si numarul de autorizatii eliberate pentru "intrarea si filmarea / fotografierea santierelor in lucru / conservare" pentru 2013, 2014 si 2015?
Adica solicitari de tipul celor de care au precizat anul trecut ca avem nevoie, dar sa ne spuna si numarul total de cereri si cate au fost aprobate din ele.
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=100.msg46815#msg46815

dr4qul4

@pasadia...desi am fost de mjlte ori pe Mioritei , mereu am venit dinspre balcescu...asa ca nu stiu daca la locul accidentului e semafor sau giratoriu.
Eu vad doar un semn de cedeaza.... Asa ca nu inteleg de ce primul sofer opreste. Giratoriul e gol si el are cedeaza...nu stop.

Soferul vinovat e clar, si are o singura scuza:era beat. Scuza pe care o poate folosi ca pieton, macar 1 an de zile.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Reiau o idee a lui @Pasadia de pe A1(nu am idee daca e thread-ul potrivit aici, dar schimb daca e cazul). Printre noi sunt angajati de pe santierele din tara, dar cine dintre ei ar avea curajul sa spuna cine sunt, si sa fie transparenti. Noi suntem urmariti de sus de tot, poate o vorba aruncata pe forum poate avea urmari grave, si da, intr-adevar, unii au responsabilitatea unei familii in spate. Oricum, ar fi o idee buna sa avem pe forum reprezentanti oficiali din partea companiilor de constructie, sau a celor care realizeaza SF-uri, sau din partea celor care se ocupa cu avizele de mediu, sau CNADNR etc. Putem sa ii invitam cu o scrisoare din partea API sau PUM, le spunem ce facem, cu ce i-am putea ajuta, sa fie pana la urma un win-win. Ca daca ii rugam sa intre pe forum sa ne dea informatii, ei ce castiga?

nenea_hartia

^ Problema e că oamenii ăia nu au voie sa vorbească despre lucrări. E scris clar în toate contractele pe care le semnează că CNADNR este singura instituție care poate discuta cu presa (categorie în care, probabil, e inclus și PUM). Teoretic, nici vizitele pe teren ale reprezentanților PUM nu sunt tocmai ortodoxe dacă nu au girul CNADNR.

iuli

Perfect răspuns nenea. Așa e!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adiarc

Se pare ca încet , încet , scânteia se mărește si poate devinii foc...vreau sa cred ca ancheta DNA va fi accelerata....de ce ?pt ca fiecare zii de întârziere înseamnă alte sume de bani sifonate , sub o multitudine de forme....
adevarul e ca interesul opiniei publice e mai mare ca oricând si nu mai pot ascunde lucrurile sub preș cum o făceau înainte de 2006 , cand prea putini romanii văzuseră pe dincolo ce înseamnă drumurile adevărate , inclusiv eu.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Noi+acuzatii+abuzuri+ilegalitati+CNADNR
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

#4402
Păcat ca North nu mai intra pe forum. Și el ar avea multe de spus.

http://romaniateiubesc.stirileprotv.ro/emisiuni/2015/sezonul-1/povestea-scandalului-transalpina-spusa-de-un-director-de-la-drumuri-daca-lumea-ar-sti-cum-se-cheltuiesc-banii-ne-ar-impusca-ca-pe-caini.html

Ăsta e emisiunea în care S - a spus faimosul moto despre cheltuirea banilor. La fel tot aici e dovada ca licitația pentru transalpina a fost o mare piesa de teatru.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Multumesc tuturor de pe forum, calitatea discutiilor a crescut si  cine ne citeste sigur nu se plictiseste.

Din pacate sau fericire ca avem la anul alegeri, cred intr-un 2016 nebun cu deschideri fortate. Gen iarna 2013, nod Sibiu Vest, asfaltare pe frig, care apropo, imi pare inca ok.

Lipsa de autorizatii sunt pretexte, anul acesta nu e important pentru infrastructura. Pana la anul incep si valea Prahovei, si valea Oltului, segmentele scurte.

Apoi mai vorbim in 2020. Directia e buna, cu toate nesabuintele economice ale autoritatilor.

Este parerea mea.  Insa cred ca mai putem misca cate ceva si noi.

horatiu.cosma

@stangabriel, pentru 2016 avem sanse asa: Train Vuia-Margina, Lugoj-Deva 3 si 4, Sebes-Turda 3 si 4, Gilau-Nadasel. Ies 100 de km finalizati. Sa vedem cati ar putea fi dati traficului: Traian Vuia-Margina, Grind-Ilia, Turda-Aiud. Sub 80. Dupa 2 ani slabi de 50 de km pe an, asta da BUMM cu 80...

adiarc

Direcția e buna pt ca autoritățile europene le-au dat cu flit , tuturor tentativelor de tip cartel mafiot ale actualilor cu prostiile alea , gen schimbarea coridoarelor , din cauza cărora s-au pierdut 3 ani pe autostrada Sibiu-Pitești si ( DEJA ) , 1 an si jum din noul Exercițiu , plus bani din vechiul exercițiu , suficienți sa se facă tronsoanele ușoare din SB-Pitești sau A0.

Asa ca autoritățile nu au nici un merit in acest sens , decât contraperformanța de a fii pus sistematic bete jn roate

in schimb , daca direcția e buna ( si asta e meritul exclusiv al Comisiei Europene , Societății Civile ( inclusiv al nostru care am muncit benevol pe Șantierele patriei si parțial mediul de afaceri ), modul cum ajungem acolo e sub orice critica.
Inca avem nenumărate proiecte întârziate DELiEBRAT, cum ar fii Gilau-Nadaselu , C.Turzii -Tg Mureș , A10 si alte proiecte de centuri si Dn-URI, proiecte care se zbat fara finantare ( deși facem rectificări împotriva bunului simt si al interesului national ) , autorizații care se dau f.greu in mod deliberat , etc , etc.

Ramân la ideea ca cei responsabili sunt de fapt antireprezentanti ai statului si ca de fapt nu risipesc banii publici ci ii direcționează unde doresc ei.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Horatiu.....poți sa uit loturile 3 și 4 din Lugoj deva.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexV

am o curiozitate legata de viaducte: diferenta de lungime o regleaza din grinzi sau din imbinari? estimez ca linia galbena e cu 15 metri mai lunga decat cea albastra



^poza lui elion de pe threadul de A10, lot 3 TS, viaduct+pod Mures.

MNU

Daca liniile pleaca din acelasi punct, linia galbena  e pe cercul exterior. Nu ai ce sa reglezi, lungimea arcelor de cerc e egala. Orcum acolo nu cred ca sunt 15m diferenta.

carutasul

Egale nu sunt, daca una e 2pi r1 /n   ( n fiind fractiunea de cerc)    ar trebui sa fie 2pi (r1-r2)/n . Sau gresesc?