News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Goldmund

Exista orase in Europa(unele chiar uriase precum Köln) in care municipalitatea nu asigura locuri de parcare indeajuns. Totusi, conducatorii auto nu-si lasa masina pe trotuare, pe pistele de bicicleta sau si mai rau, in fata statiei de pompieri, pe linia tramvaiului, in fata spitalului, sau in fata garajului meu....Normal ca vin "hingherii" si le ridica.
Romania are urgenta nevoie de o lege care sa stipuleze  clar in ce situatie sunt masinile ridicate si gata. Oricum, e o industrie ca oricare alta, oriunde in lume ridicatul masinilor  parcate imposibil. Fara aceasta lege, va dati seama ce vor face acum impertinentii, nesimtitii si needucatii?

horatiu.cosma

Ieri, inainte si dupa statia de autobuz de langa parcul central din Cluj erau parcate masini(zilele Clujului, fiecare unde poate). Eu eram in statie si asteptam busul, si vine o masina plina de bronzati si parcheaza exact in mijlocul statiei. Cand iese soferul, ii spun ca e statie si e interzisa oprirea. El imi arata masinile dinainte si de dupa statie parcate, si imi spune ca oricum autobuzul nu o sa poate incapea in statie de ele, si ca noi oamenii care ne urcam in bus, putem incapea pe langa masina lui. Pentru situatii de genul, e nevoie de o lege clara si dura.

dr4qul4

@Goldmund,
In Codul Rutier scrie ca masina se ridica DOAR daca blocheaza circulatia!

Si eu sunt de acord sa se ridice masinile de pe liniile de tramvai, care blocheaza garajele si caile de acces, de pe trecerile de pietoni CIRCULATE (nu de pe treceri pictate aiurea, pe strazi cu sens unic si 1 banda pe sens, unde avem maxim 1 masina pe minut).

De pe trotuar se ridica mai greu deoarece nu au cum sa ajunga la ele sau sunt prea aproape de gard/zid/pomi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

#3933
Quote from: Ionut on May 25, 2015, 01:57:23 PM
Sa inteleg ca ne putem cere banii inapoi daca am ramas fara masini in trecut? :D Ar fi ceva interesant, sa vedem de unde scot primariile banii. Si Politia. Si hingherii. Vor pune oricum in Codul Rutier si atunci va fi clar.
Nu e retroactiva. Deci banii nu se mai recupereaza.
Amenda ramane in picioare(inclusiv punctele) daca se intocmeste PV-ul de contraventie.(doar nu se mai pot ridica masinile, (se elimina acea taxta speciala de recuperare))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

o noua mostra despre intretinerea ...sau mai bine spus despre cum se fac unii ca intretin ( DRDP Brasov ) , centura SB

gramezile de pamant pe care le vedeti stau asa de cel putin o luna si nu le-a adunat nimeni.Bineanteles ca intre timp a plouat la greu si o parte importanta s-a intors in rigole...totusi restul acestora inca n-au fost curatate...probabil aceasta curatenie de primavara dureaza pana toamna-iarna
de asemenea rigolele de la baza autostrazi ( colmatate aproape suta la suta ) , inca nu au fost curatate NICIODATA in cei 4 ani si jum de la inaugurare.



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Nu ca nu ti-as da dreptate, dar ma irita totusi faptul ca subliniezi de fiecare data DRDP Brasov. Activitatea asta intra in sarcina SDN Sibiu, pe pagina asta ai datele lor de contact. Probabil ca nu sunt actuale, tot la fel cum site-ul lor pare sa nu functioneze. Dar chiar si asa, cred ca ar trebui sa dai vina pe niste sibieni, nu pe Brasov (nu de alta dar sunt satul de comentariile cu IASOV de pe toate site-urile locale din Sibiu, n-as vrea sa cred ca si tu ai exact aceeasi atitudine!).

yetiman

#3936
Nu stiu daca stirea asta merge aici sau in alt post:
Tesla construieste o super-fabrica de baterii.
link
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

SB76UFO

@pasadia
Dam vina pe brasoveni doar acolo unde ei dicteaza in defavoarea noastra a sibienilor, adica DRDP Brasov si Regionala CF Braşov.
"Prostia este eternă și invincibilă"

adiarc

Quote from: pasadia on May 25, 2015, 10:26:24 PM
Nu ca nu ti-as da dreptate, dar ma irita totusi faptul ca subliniezi de fiecare data DRDP Brasov. Activitatea asta intra in sarcina SDN Sibiu, pe pagina asta ai datele lor de contact. Probabil ca nu sunt actuale, tot la fel cum site-ul lor pare sa nu functioneze. Dar chiar si asa, cred ca ar trebui sa dai vina pe niste sibieni, nu pe Brasov (nu de alta dar sunt satul de comentariile cu IASOV de pe toate site-urile locale din Sibiu, n-as vrea sa cred ca si tu ai exact aceeasi atitudine!).
SDN Sibiu este coordonat de la Brasov ........atunci parerea mea este pe deplin justificata....si o sa subliniez de fiecare data cand constat o problema , cine administreaza acel drum sau de unde e coordonata institutia care administreaza
imi pare rau daca ti-am atins orgoliul de brasovean , dar asta n-are nici o legatura cu faptul ca DRDP Brasov sunt printre cei mai incompetenti administratori de drum platiti din taxele noastre...inclusiv ale tale
O zi faina
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

carutasul

eu zic sa va declarati razboi :)
P.S. la limita intre Olt si Dolj a existat zeci de ani o portiune de cativa km neasfaltata pentru ca fiecare judet sustinea ca trebuie sa o asfalteze... celalalt :)  Adevarat razboi fratricid, nu alta, cata vreme Iancu... Jianu   avea locuinta la Caracal  :)

horatiu.cosma

Discutia asta e adanc inradacinata. Pana cand nu vor exista niste indicative clare despre cine unde cand e responsabil de ceva, vor fi probleme in continuare, mai ales ca a da vina pe altul cand se poate, e sport national la noi.

dr4qul4

@Adiarc, sunt sigur ca exista si la SDN Sibiu un director (sau probabil mai multi) care are puterea sa trimita cativa oameni sa curete namolul si sa taie balariile..

Ma mir ca nu dati vina pe Neaga; eu sunt sigur ca e vina celor de "la centru" care nu au alocat buget pt lopeti si greble.
De fapt, s-ar putea ca insusi "prietenul" sa fi dat ordin de ministru pentru a sabota curatarea rigolelor doar ca sa te enerveze pe tine, ca prea ai pus multe poze cu problemele de la Aciliu si din cauza ta l-au stresat jurnalistii  :lol:


Acum, la modul serios, nu putem astepta ordin de la centru pentru orice rahatel. Ca de asta ne chinuim de 10 ani sa descentralizam instituiile publice. poate ca ar trebui trimis catre CNADNR intrebarea: in responsabilitatea cui (DRDP sau SDN) revine decolmatarea rigolelor?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cutter

#3942
Quote from: dr4qul4 on May 25, 2015, 03:23:39 PM
Si eu sunt de acord sa se ridice masinile de pe liniile de tramvai, care blocheaza garajele si caile de acces, de pe trecerile de pietoni CIRCULATE (nu de pe treceri pictate aiurea, pe strazi cu sens unic si 1 banda pe sens, unde avem maxim 1 masina pe minut).

Deci pe trecerile de pietoni de pe străzile mai mici e ok să parchezi după părerea ta? Na, adică dacă te grăbești și n-ai unde s-o lași... nu? Femeile alea cu copii în cărucior, bătrînii, handicapații ăia în cărucior... să se descurce și ei, tu ești mai important pentru economie! Ia mai lasă-mă și cu trecerile astea de pietoni, prea sunt peste tot!

Comentariul tău o denotă lipsă de civilizație, ceva de speriat.

stangabriel

#3943
Hai sa radem putin...
Desi avea  poze in articol, acest wiki al enciclopediilor on si offline s-a simtit obligat comenteze la

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20187112-video-foto-imagini-din-avion-din-teren-autostrada-a1-constructie-lugoj-deva-loturile-2-3-4.htm

Si anume:

"Un mod neprofesionist de abordare

Superficialitatea este specifica romanilor in abordarea
"de sus " a problemelor serioase.
Cand nu te pricepi incepi sa-ti dai aere si sa privesti de sus sau in general orce.
Asa-i si cu stadiul lucrarilor vazute din avion mai ales cand detaliile sunt cele care conteaza. "

dr4qul4

Quote from: cutter on May 26, 2015, 10:40:40 AM
Quote from: dr4qul4 on May 25, 2015, 03:23:39 PM
Si eu sunt de acord sa se ridice masinile de pe liniile de tramvai, care blocheaza garajele si caile de acces, de pe trecerile de pietoni CIRCULATE (nu de pe treceri pictate aiurea, pe strazi cu sens unic si 1 banda pe sens, unde avem maxim 1 masina pe minut).

Deci pe trecerile de pietoni de pe străzile mai mici e ok să parchezi după părerea ta? Na, adică dacă te grăbești și n-ai unde s-o lași... nu? Femeile alea cu copii în cărucior, bătrînii, handicapații ăia în cărucior... să se descurce și ei, tu ești mai important pentru economie! Ia mai lasă-mă și cu trecerile astea de pietoni, prea sunt peste tot!

Comentariul tău o denotă lipsă de civilizație, ceva de speriat.


Ti se pare normal sa se amenajeze treceri de pietoni de 5 m latime la toate intersectiile de stradute cu sens unic, dintre blocuri? Chiar trebuie facuta trecere de pietoni pe o strada unde fluxul de masini nu este continuu, iar traversarea ei dureaza 10 secunde?
Daca ai cunoaste zona (Aviatiei) ai stii ca acolo nu sunt masini parcate pe trotuar. Doar ca acesta are maxim 1,5 m latime, nu 5 ca trecerea de pietoni!

comentariul tau denota lipsa de realism. Cred ca ai inceput sa cazi in extrema cealalta.


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024