News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

silviu321

Sebba - in cazul in care vrei sa-ti faci un bransament trifazat doar ca si consumator atunci pretul e aproximativ  cel dat de igorashu  in functie si de conditiile specifice de la fata locului (rezerva de putere in post, distanta de la tine la pct de racordare etc) In cazul in care vrei sa injectezi putere in punctul respectiv (indiferent de modul de producere) si mai vrei sa iti recoperi si banii pe energia livrata atunci se schimba radical datele problemei -esti tratat ca un producator industrial de energie, si sunt studii mult prea complexe  si inutile pt puterea mica de care vorbeai.
Totul e facut ca sa descurajeze la maxim astfel de initiative;

davyl

E greu sa incurajezi folosirea masinilor electrice sau chiar hibride, mai ales ca si costa mult comparativ cu o masina obisnuita.

Pot doar sa va spun ca in Belgia, exista in cadrul unor institutii (nu pot da exemple), in parking-uri, prize speciale pentru masinile electrice sau hibride, unde angajatii isi pot incarca gratis masina pe perioada stationarii in parkingul de la serviciu. Repet: gratis. Insa cred ca momentan este gratis, pentru ca nu sunt atat de multe. In momentul in care se vor cumpara din ce in ce mai multe, probabil ca vor introduce un sistem de plata.

Si au inceput sa apara statii de incarcare in multe benzinarii din Belgia, datorita expansiunii masinilor electrice si hibride. Sunt foarte multe Toyota (mai ales Prius, ceva Auris si mai nou Yaris hibride) dar au inceput sa apara si Tesla (putine, fiind scumpe), Renault Zoe sau Nissan Leaf.

Marius68

Nu e chiar asa de greu si unele state chiar au inceput sa faca asta. De exemplu in Germania taxa pentru o masina hibrid este simbolica - de ex un Prius hibrid - 46€/an sau un Yaris hibrid - 40€/an. In plus multe firme de asigurari iti acorda un Eco rabat la asigurarea masinii. Un alt mod de stimulare sunt locurile de parcare speciale pentru masini electrice si Plug-in hibrid care in cele mai multe cazuri sunt gratuite si iti ofera posibilitatea sa iti incarci acumulatorul pe durata stationarii. Alt mod de stimulare este acordarea de credite sponsorizate de stat pentru achizitionarea de masini ecologice.
Relativ la prizele pentru incarcarea acumulatoarelor la masini electrice si Plug-in hibrid:
- incarcarea folosind cablul monofazic dureaza cam de la 8h in sus.
- folosing cablul trifazic (Blue plug - 3*16A) care este si cel mai raspindit, durata de incarcare se reduce cam la jumatate.
- cablul 3* 32 A este folosit doar la automobilele electrice care suporta un mod rapid de incarcare ( de exemplu Tesla, BMW i8).

nenea_hartia


igorashu

Habar n-aveam că există ForTwo electric - apoi am văzut prețul și-am înțeles de ce: 26.000 EUR :lol:
Am găsit o Tesla S (varianta de 85 kWh) la 44.000 EUR, 14.000 km.

sebba

^intreb si eu, asa, poate retoric: daca tot si-a luat tesla si daca tot se zice ca e asa de buna, de ce o vinde dupa doar 14000km?

Quote from: silviu321 on November 06, 2014, 09:28:02 AM
Totul e facut ca sa descurajeze la maxim astfel de initiative;

mda, dar ne batem in piept ca suntem eco, bio, ozon, norme euro, petrol si ce dracu mai scot astia acum pe gura! vreau pe barca, departe departe, sa nu vad uscat in fata ochilor! m-am saturat de toate (neo)tampeniile astea inutile, inodore, insipide si incolore... si ce "in-uri" or mai fi p-aci!

uite pe una d-asta: :D

http://www.youtube.com/v/Aub3MkFxpHE

departe, departe, sa nu mai am rau de asfalt!
Sailing away! S/Y Haimana

igorashu

Quote from: sebba on November 06, 2014, 02:39:02 PM
^intreb si eu, asa, poate retoric: daca tot si-a luat tesla si daca tot se zice ca e asa de buna, de ce o vinde dupa doar 14000km?
Unul din State o vindea fiindcă era transferat în Asia și nu voia să o pună la container. Alții poate nu-și mai permit să plătească ratele. Cine știe...

g.chris

Ce am gasit pe net la coborare spre Ludus (pe traseul MS - CJ).
De remarcat si traficul ;)

https://www.facebook.com/video.php?v=1525100751080630

CC mapping - Orto - DSM - Geophoto - Point Cloud
www.ccmapping.ro

alecu26

http://www.zf.ro/profesii/doar-angajatii-din-doua-sectoare-au-salarii-medii-de-peste-1-000-euro-net-13504048

interesant.

Imi amintesc ani de zile (practic constant dupa 90) cand cei din aviatie erau pe primele locuri la salarii....si dupa aia, practic in toti anii 2000 pe primele doua locuri erau aviatia si sistemul bancar.

Eu zic ca e OK...ne indreptam in directia buna. Din pacate salariile mici (dintodeauna) din sistemul hotelerier si turism, nu vor ajuta in veci sa creasca acest domeniu care aduce multi bani de afara, si impiedica cheltuirea banilor romanesti...in afara granitelor. Pentru aceste salarii tot cu scarba vom fi tratati oriunde am merge.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bogdymol

QuoteDacia Duster pentru Biroul Politiei Autostrazi Vest

Potrivit Poliției Române "câte o autospecială a fost repartizată la Biroul de Poliție Autostrăzi A1 București – Pitești, Biroul de Poliție Autostrăzi A2 București – Constanța, Biroul de Poliție Autostrăzi A3 București – Ploiești, Biroul de Poliție Autostrăzi Deva – Vâlcea, Biroul de Poliție Autostrada Transilvania, Biroul de Poliție Autostrăzi Vest, iar o autospecială a fost repartizată Serviciului Misiuni Speciale și Autostrăzi din cadrul Direcției Rutiere"



[...]
sursa aradon.ro

Cat de incompetent sa fi sa comanzi o masina de teren 4x4 pentru patrularea pe o autostrada? :bash:
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

sebba

#2800
ce nu tza clar? :lol: un 4x4 are valoare mai mare, implicit comisioane mai mari, rezultand spagi mai grase
cand imi veti arata un contract d-asta facut pe bune ii fac 5 copii la xerox si le mananc, fara paine si cu ardei iute!

LE: imi rezerv dreptul de a nu ingurgita copiile in cazul in care contractul cu masinile e facut "pe bune", baietii stiind ca nu va exista serviciu adecvat de deszapezire pe A-uri  :p
Sailing away! S/Y Haimana

cezar-mario2012

Pai de unde stim că sunt 4x4, in articol nu spune sau au anunțat la TV?

cezar-mario2012

Am găsit un articol mai complect in "gandul.info"



"Ministrul Afacerilor Interne, Gabriel Oprea, a anunţat, la ceremonia de predare a celor 100 de maşini, că preţul unui autoturism a fost de 11.100 de euro, fără TVA, iar acestea au fost cumpărate prin licitatie publică deschisă. El a precizat că, prin folosirea tichetelor valorice din cadrul programului Rabla, la achiziţionarea celor 450 de maşini, MAI a economisit aproape trei milioane de lei."Pe lângă cele 450 de autoturisme care vor intra zilele acestea în dotarea MAI, mai avem în derulare o procedură de achiziţie, din veniturile proprii ale Ministerului Afacerilor Interne, prin licitaţie deschisă, pentru alte aproximativ 2.800 de autovehicule. Procedura, care are alocată suma de aproximativ 30 de milioane de euro, se va finaliza până la sfârşitul acestui an", a declarat Gabriel Oprea, la ceremonie, unde a fost prezent şi premierul Victor Ponta.Ministrul a adăugat că au fost făcute demersuri ca, începând din ianuarie 2015, să fie lansate procedurile de achiziţie pentru încă aproximativ 1.900 de autoturisme, pentru care este prevăzută suma de aproximativ 20 de milioane de euro.Conform MAI, aceşti bani provin dintr-un total de 57 de milioane de euro, obţinuţi de Ministerul Afacerilor Interne din venituri proprii, sumă care, până anul 2015, va fi cheltuită pentru achiziţionarea de autovehicule.Conform datelor centralizate la începutul acestui an, gradul de asigurare cu autovehicule, la nivelul tuturor structurilor Ministerului Afacerilor Interne, era în medie de 42,6 la sută.Aproape 80 la sută din parcul auto al Ministerului Afacerilor Interne - incluzând Poliţia, Jandarmeria, Poliţia de Frontieră şi Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă - avea, la începutul anului 2014, o vechime de peste 10 ani, ultima achiziţie importantă de autovehicule, derulată la nivelul ministerului, din fonduri bugetare, fiind făcută în anul 2006"

ashbird

pai ce alte masini produse in Romania ar fi trebuit sa cumpere? Dacia Sandero, Logan sau Ford B-Max?
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

dr4qul4

Ei s-au lăudat ca au dat 11000 euro pe unul (pb fara TVA) dar la banii ăștia nu cred ca e si diesel si 4X4. Daca e atunci foarte bine.
Eu zic ca nu sunt rele pt autostrăzile noastre. Nu cred ca vor patrula cu ele, mai degrabă le vor pune radar (MCV-ul nou e mai mic si nu mai încape radarul la fel de bine).

Pentru ISU si politia de frontiera Dusterul e perfect.

Oricum, ma bucur ca nu au mai luat loganuri cu 60000 de euro bucata. :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024