News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.


ashbird

Asta e PR lui Baiazid care a strans 4000 de likeuri pe pagina Construim de pe FB... nu stiu exact si cati sunt inregistrati si activi pe forum
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

myid

#2417
pagina Construim Romania nu se refera numai la forumul construim romania, se refera la toate cele 3 forumuri infratite

Pentru ca in ultima vreme am fost mai vizibili ( toate cele 3 forumuri )  , acest meritul se datoreaza PUM , CR  si SSC

PS : nu e nici un PR, e doar mai multa vizibilitate , si DA , cele 4000 de like-uri conteaza enorm ( inclusiv la strangerea de fonduri pentru filmari, etc )

laurashgeo

De obicei nu prea pun stiri si reportaje, insa am urmarit o emisiune f buna, cu explicatia clara a situatiei infrastrcturii.
http://www.biziday.ro/2014/09/01/biziday-luni-1-septembrie-2014/

ashbird

de acord .. si eu am dat demult like paginii.
Vizibilitatea=PR si nu poti sa o negi atata timp domnul Craciun , scrie articole in capital periodic
Foarte bine ca exista comunitatea, se pune presiune pe autoritati.

Felicitari si pentru colaborarea cu Digi24. si sper la mai multe proiecte in viitor.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

Ionut

#2420
O mica precizare. PUM nu este "infratit" cu CR si nici cu SSC. Nu ca ar fi ele rele sau ceva, pur si simplu nu este niciun fel de relatie de fraternitate sau parteneriat intre noi si CR/SSC. Iar legat strict de subiect, acea harta este opera lui vancouver, este treaba lui cui ii face PR si cui da acordul sa fie folosita in campanii diverse. Iar colaborarea cu Digi24 este opera lui Eurocopter si a catorva Duci, deci aia poate fi considerata o initiativa PUM.

:cheers:

alecu26

cum mai stam la competittia in km de autostrada cu Bulgaria?

Am impresia ca vom ajunge iar dupa ei la sfarsitul acestui an, si la fel si la sfarsitul anului viitor.

Oricum am mai facut acum 2 traversari diferite ale bulgarie, si cel putin in jumatatea Estica stau mult mai bine decat noi, practic toate orasele mari au centura, iar drumurile practic nu trec prin localtiatile mici, mergand multi zeci de km pana sa treci prin localitati....nu ca la noi, unde situatia e chiar pe dos in unele cazuri. (de exemplu am trecut la intoarcere prin Otelul Rosu si localitatea de langa). Daca se facea drumul 20 de metri mai incolo nu erau nevoiti sa puna restrictie la 50km/h.


Pe langa acest lucru mai ajuta foarte mult kilometri intregi de banda suplimentara la urcare, la fiecare urcare care cred ca depaseste 3-4%. In plus, au foarte, foarte multe interesectii intre drumuri mai mari sau mai mici denivelate, cu mici noduri rutiere.

Plus ca si traficul pe directia nord-sud in aceasta jumatate de este mult mai mic.
In partea de vest, al lor DN 1 este ca al nostru DN 7, prin defileu, ultraaglomerat chiar duminica si chiar cu tiruri circulanduse practic in coaloana de la un capat la altul.

Infrastructura de acces spre Vidin la ei este varza si nici nu prea au de gand sa o favorizeze...nici macar dinspre Sofia.

In rest, multe zone in constructie, multe pasaje, multe centuri...dar si vreo 3-4 autostrazi cu care m-am intersectat eu cel putin.

Ce e mai prost ca la noi.....nivelul la care se fac autostrazile: gradul de protectie la autostrazi este cel putin 2 clase sub ce punem noi, benzile de acclerare mult mai scurte, etc....

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

user201

@alecu26
În competiția cu Bulgarii, cred că anul acesta avem "noroc".
Grecii de la Aktor se mișcă cu viteza unui melc cu frâna trasă pe lotul 4 Struma.
O firmă din Bulgaria mai are un lot de 40 km tot pe Struma, unde se lucrează bine, lot care ar trebui să fie gata doar la sfârșitul anului viitor. Pe autostrada spre Turcia ( Maritza) se pare că au ceva probleme de asemenea, deci anul acesta cred că scăpăm.
La anul însă, nu știu ce să zic...

isantem

Quote from: alecu26 on September 02, 2014, 02:08:49 PM
cum mai stam la competittia in km de autostrada cu Bulgaria?

Foarte prost si cu fiecare an care trece vom sta si mai prost avand in vedere ca au populatia de 3 ori mai mica. Ei se compara cu Ungaria si in nici un caz cu noi. Noi ar trebui sa avem cam 1500-1800 km ca sa incepem sa fim egali cu Bulgari.

alecu26

Lotul 4....e cel dinainte de granita, dinainte de Kulata? Aici s-ar putea sa fie deschis anul asta.....daca-mi amintesc bine chiar pareau unele zone foarte aproape de finalizare. Si prin presa lor se scrie de Octombrie....deci...poate pana la sfarsitul anului sau pana se strica vremea rau de tot sa fie totusi gata, macar niste sectiuni.

Lotul 2, de la nord Dubnita la Bleovgrad...acolo e firma Bulgara? Acolo e semnat contracul doar in aprilie 2013....asa ca si deschidere inainte de sezonul de vara 2015 (adica 1 iulie 2015 mi s-ar parea chiar o realizare).

Pe Maritza, la modul general sunt destul de inaintati cu acel ultim sector care va lega A1 de A4...practic va inchide A4 (daca asta inseamna A4....legatura de la A1 la Granita). Totusi acolo sutn practic 60 de km, cu noduri destul de complexe si va fi o mare realizare...practic legand Istanbul de Sofia. Noi nu prea ne putem lauda cu asa ceva....o legatura completa cu o capital vecin...(si ce capitala in cazul lor).

Intradevar...anul viitor cel tarziu vor deschide mult peste 100 km, pe cand noi???? In 2016 va fi interesant ce se va intampla...ca nici ei nu mai au nimic pe faras...si noi...ar fi ceva dar cu mari semne de intrebare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

#2425
Quote from: isantem on September 02, 2014, 04:27:07 PM
Foarte prost si cu fiecare an care trece vom sta si mai prost avand in vedere ca au populatia de 3 ori mai mica. Ei se compara cu Ungaria si in nici un caz cu noi. Noi ar trebui sa avem cam 1500-1800 km ca sa incepem sa fim egali cu Bulgari.

Asta e clar...si cu cat ma uit mai mult la harta lor, la diferite localitati si orasele mici de tot ma mir tot mai mult cate centuri au construite si cate intersectii deniveleate chair si intre drumuri principale si drumuri secundare sau tertiare. (in fapt multe, multe zone practic cu profil de drum expres).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cezar-mario2012

#2426
Trebuie să ținem cont ca multe dintre centurile, drumurile expres si autostrăzi montane din Bulgaria au fost construite în ani 70-80, deci perioada comunista, iar profilul de drum ce nu trece prin localități este implementat de fratele mai mare  URSS.
In legătura cu deschideri de autostrăzi in acest an prognoza este negativa. In Bulgaria guvernul socialist a demisionat in iulie si acum este un guvern interimar la conducere până la alegerile parlamentare anticipate,  parcă din octombrie. Ministrul interimar al transporturilor a declarat că in acest an nu se va deschide nici un kilometru de autostrada. O sa fac o sinteza pe secțiunea drumurile vecinilor.

user201

@alecu26

Da, lotul4 e cel de lângă Kulata, dar prin 14 august 2014, conform SCC-ului lor, lotul arăta cam așa:




Pe lotul2 este o firmă numită BGS, parcă și are o lucrare deosebit de complexă pe alocuri. De exemplu:






Oricum lucrează cu spor.


Legat de Maritsa, se lucrează, dar nu știu dacă termină ceva anul acesta:






Mai au pentru la anul ocolitoarea de Nord a Sofiei. Oricum în 2015 sau 2016, matematic ne vor depăși din nou la număr de kilometrii de autostradă, dacă nu merg bine treburile pe A1, A3 și A10 la noi.

alecu26

Deci chiar anul asta, cu un mic noroc pe lotul 3 a lui Imbecilo...chiar mai cumulam un pic de distanta....poate chiar si Astaldi pe Nadlac Arad ne va ajuta in acest sens.

Intradevar...lotul 4 de langa Kulata pare pe alocuri chiar parasit.....daca nu se poate deschide pe bucati intermediare...greu de crezut ca vor deschide ceva.

Acel tunel de pe lotul 2....am trecut pe langa el...dar nu mai stiu pe unde eram oricum in Bulgaria.

Pe Maritsa...intradevar...toata imposibil sa se termine anul asta (pe la nodul de la Haskovo am trecut prin el prin santier si mai au mult de lucru), dar din 60 km sigur gasesc sa deschida ceva.

La Martisa...e un singur constructor pe toata acea bucata?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

user201

@alecu26

Sincer și eu sper în lotul Imbe până în Decembrie 2014 și Nădlac-Arad( datorită lotului 2 neatribuit )+lotul TS până în vară și cam atât pe 2014 și 2015 de la noi.

La lotul 4 de lângă Kulata au stricat DN-ul și îl upgradeaza în autostradă, deci nu cred că vor deschide ceva că nu prea au cum.
Pe MAritsa au mai ulte loturi după cum scria și cezar-mario2012 pe topicul drumurilor vecinilor

Lotul 2 e greu, cu 2 tuneluri și numeroase viaducte mari, dar par a lucra serios la el ceea ce e foarte important.