News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Se va prelungi pana in Floresti pista de velo, atata doar ca la Cj au facut-o mai repede ca sa bifeze nr de km.
Nu au ce cauta in parc pistele de biciclete. In parc merg familii cu copii mici iar pe o pista de biciclete se merge de multe ori cu viteze(peste 20km/h). Acolo pe Colina gasesti multe patrupede care fac casa buna cu biciclistii iar infrastructura velo trebuie gandita ca o alternativa viabila de deplasare prin oras. La ce succes inregistreaza proiectul Clujbike as opta pentru si mai multe benzi de circulatie din oras reduse si date traficului velo.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

#6781
ca tot o dam cu ghiocul la ce se deschide si nu se deschide anul asta, inclusiv ce lucrai se finalizeaza, hai sa facem un poll. Din cauza ca de foarte multe ori finaliarea lucrarilor nu inseamna si deschidere la trafic, eu zic sa ne limitam la finalizare lucrari.

Varianta 1: Dumbrava-Margina+Ilia-Dobra+Gilau Nadasel + 200 metri la Cunta

Varianta 2: Dumbrava-Margina+Ilia-Dobra+Gilau Nadasel

Varianta 3: Dumbrava-Margina+Ilia-Dobra

Varianta 4: Dumbrava-Margina

Varianta 5: Ilia-Dobra

Varianta 6: 200 metri la Cunta.

Varianta 7: NIMIC/NADA/ZERO

Evident ca pot exista foarte multe alte combinatii, ar astea par cele mai interesante, mai ales ca se soldeaza si cu deschidere la trafic majoritatea dintre ele.

LE: acum observ ca nu am pus varianta cea mai probabila din punctul meu de vedere:

Varianta 8: Dumbrava-Margina + Gilau - Nadasel
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Morosanu

Sunt foarte optimist: varianta 7 - cum ziceam la scoala "fi barat:bash:
Politica distruge tot ce atinge.

Eurocopter

Varianta 8 - Dumbrava-Margina + Gilau-Nadasel + ST4  ;)

iuli

^^^

Wow ce optimist esti cu ST4 :))
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dr4qul4

Gilau-Nadaselu va fi cu siguranta gata.
Mai am sperante si la cei 200 mde la Cunta.

In rest nu va mai fi nimic gata. Mai sunt doar 6 luni si LD3 nu are cum sa fie terminat asa repede. Iar Dumbrava-Margina nu cred ca va scapa de reziliere/judecata. Poate chiar si o demolare de 200 m  :D
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Tibi, tocmai am adaugat varianta 8. sigur te gandeai la altceva. :))

Eurocopter, fac un mic pariu contra lui Porr: 200 RON la bugetul API, daca PORR termina ST4 (chiar si fara deschidere la trafic ca nodul e pe lotul 3).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Varianta 9: centura Brasov.

De fapt cred ca vom avea o vara politica nasoala - rasturnare de guvern, campanie electorala, alegeri, etc... - si ca asta va bloca putinele proiecte ce par acum ca sunt in "home run".

clau

Am modificat... 2+6.

TibiV

Quote from: alecu26 on June 30, 2016, 03:08:12 PM
Tibi, tocmai am adaugat varianta 8. sigur te gandeai la altceva. :))

Mă gândeam la Varianta 8 scrisă de Eurocopter
(deşi ST4 este un pic prea optimist... )
Varianta 8 a ta este certă.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Eurocopter

Quote from: alecu26 on June 30, 2016, 03:08:12 PM
Tibi, tocmai am adaugat varianta 8. sigur te gandeai la altceva. :))

Eurocopter, fac un mic pariu contra lui Porr: 200 RON la bugetul API, daca PORR termina ST4 (chiar si fara deschidere la trafic ca nodul e pe lotul 3).
Facem.

user201

#6792
Eu aș opta între 1. și 7., un fel de totul ori nimic, evident cu ocolitoarea Brașov cu tot.

P.S. Chiar aș vrea să fie ceva dat în folosință anul acesta pentru că anul trecut a fost o dezamăgire cruntă pentru mine cu închiderea aceea a OS3, în paralel cu deschiderile de la Bulgari, lucrul pe la sârbi, greci. Alții se grăbeau să termine în timp ce la noi era relax și fazare.

dumbravaandrei

Sa dea domnu sa se termine VO Brasov, dar nu vad.
Dimineata erau fix 8 muncitori pe tot traseul. In ritmul asta s-ar putea sa ne apuce si 2018 cu ea neterminata :)

nirolf

Ce trebuia să se întâmple pentru 30?