News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

istvan78

#6075
Guys, problema "radarelor" cu ploaia si ceata e legata de camera foto/video atasata, pentru proba de identificare. Nu de instrumentul de masurare, evident. E nevoie de mama tuturor ploilor torentiale ca sa estompeze imaginea radar a unui vehicol de fier de la cateva sute de metri.
Cum tehnologia foto/video s-a imbunatat enorm in ultimele decenii, e firesc ca sa se extinda domeniul de conditii de mediu propice utilizarii.

Si da, cum spunea frunzaverde, TOCMAI in conditii meteo nefavorabile e mai important sa se asigure respectarea limitarilor de viteza.

Hai, ca-s probeleme mai mari in legislatia Romaniei...

rocklee

a cui este vina ...ca nu sa reusit pana acum sa fie legat bucurestiul de ardeal  ...mai repede ajungem la budapesta decat la bucuresti ...pentru ca guvernati nostri nu au vrut ...sa faca conectarile cheie din tara aceasta..

pitesti sibiu ....

bucuresti giurgiu ...

targu mures iasi ....

bucuresti iasi ...

si esirea de la nadlac ....a fost facuta inpinsi de la spate  >:(

ma uit cu jimd ce au facut ...unguri ,sloveni ,croati ...si acum parca si bulgari ...iar noi ne scremem de vrio chitiva ani sa terminam sibiu nadlac....

istvan78

#6077
Quote from: rocklee on March 30, 2016, 09:35:59 AM
...mai repede ajungem la Viena decat la Bucuresti ...
Na poftim, am corectat eu pentru tine!  ;)

De fapt, daca vreau sa ilustrez foarte bine magnitudinea dezastrului, obisnuiesc sa arat ca, plecand din Timisoara cu masina, pot ajunge in 8 (opt!) capitale de stat mai rapid si mai comod decat la Bucuresti.

dragos76

Bine, comparația e un pic forțată. Fiind o țara cu suprafață mare, e oarecum normal ca din orașele de la periferie să ajungi mai repede în străinătate decât la București. Chiar și cu A1 complet, mai repede ajungi din Timișoara la Budapesta, Belgrad poate chiar Bratislava decât la București.

Ținând cont de relieful româniei, cu două autostrăzi care să străbată Carpații, una pe relația sud/nord (A1), una pe est/vest (A8/A13) și cu rețeaua existentă de DN la un nivel calitativ bun, la care se cam termină ce mai e de reabilitat, lucrurile ar fi chiar acceptabile.

istvan78

Quote from: dragos76 on March 30, 2016, 09:57:31 AM
Bine, comparația e un pic forțată.
Ok, deacord.
Dar daca spun ca timpul de parcurs cu masina intre Timisoara si Bucuresti, in conditiile respectarii codului rutier, nu a scazut semnificativ din anii 70 incoace, cum suna?

JohannDB

Quote from: istvan78 on March 30, 2016, 09:39:13 AM


De fapt, daca vreau sa ilustrez........... ca, plecand din Timisoara cu masina, pot ajunge in 8 (opt!) capitale de stat mai rapid si mai comod decat la Bucuresti.


.....Ca o constatare la cele spuse, mai sus de colegi, pe baza unor date de traseu, pe care l-am parcurs, pot să vă arăt următoarele:
     Mașina folosită, o dubă de 3,5 tone cu motor de 2,5 Diesel, dar cu o hibă, nu puteai accelera  (să-i dai talpă brusc) motiv pentru care am mers la "regim de TIR/Camion" adică cu 90/95 km/h și suta, la depășirea altor camioane, dar și aia la "vale cu vântul din spate"....
     La plecarea din localitatea de pornire și pâna la PTF Nădlac am parcurs 484 km (pe DN și A) în 7 h: 28 min.
     Pe traversarea Ungariei prin Mako pe naționalul lor 43 că M 43 nu era gata până la Nădlac II, și până la Hegeshalom, pe total 385 km, din granița română în cea austriacă am făcut 5h : 30 min.
     Pe traversarea Austriei, de la Nickelsdorf la Suben, pe 342 km am făcut 5 h : 10 min.
     Pe Germania de la Suben la Crucea Deggendorf (pentru că de aici te duci unde nevoile o cer), pe 65 km am făcut 37min.
     Toate astea la regim de camion și cu timpul pierdut cu alimentările în Ungaria (cu ieșire din M/A-ul lor), Austria (cu două ieșiri din A)...... Cu autoturismul este altceva; eu la asta a trebuit să mă gândesc și la "Foaia de trafic" (ceva ca tahograful pentru mașinile între 2,8-3,5 tone, care n-au tahograf la bord) și pe care germanii o pot cere la control și lucru de care m-au atenționat și alți colegi de trafic, la un moment dat germanii te pot urmări pe camerele de trafic și pe Austria, "noroc" că pe Ungaria, încă nu.

Mihai.Ps

Quote from: rocklee on March 30, 2016, 09:35:59 AM
pentru ca guvernati nostri nu au vrut ...sa faca conectarile cheie din tara aceasta..
Ma asteptam de la acest guvern la mai mult, sa schimbe modul de gandire si actiune, sa bata in cuie un parcurs de pe care sa nu se poata iesi. Ma asteptam sa profesionalizeze CNADNR-ul la nivelul unei corporatii, iar daca nu gasea oameni in RO sa-i aduca din afara si sa-i plateasca pe masura. Eventual acei oameni din afara, profesionisti desavarsati, sa faca un lobby extern, alaturi de prim-ministru, presedinte, ministru de resort, sa putem depasi chingile actuale de imprumut/cheltuieli pe infrastructura.

Toata lumea - de la investitori straini, cetateni straini, politicieni straini (nu mai vb de cetateni romani si oameni de afaceri romani) - se plang de infrastructura proasta si invechita, iar la nivel de guvern/CNADNR se doarme in papuci, iar evolutia e stravezie. Infrastructura putea fi un proiect national pe 5-10 ani, alocate si resurse diplomatice pe masura, sa convingem Europa ca trebuie sa investim masiv in infrastructura. Nu-mi spuneti ca nu se poate, nici macar nu am incercat. In contextul actual European aveam multi asi in maneca pt negocieri cu UK, cu Germana :-).

In schimb am primit de la actualul guvern un Homor (cartea lui de vizita este Metrorexul), Costescu (carte de vizita CFR), iar societatii civile si implicit voua de pe PUM, Catalin (Catalin cred ca este un baiat extraordinar, din ce am vazut la TV, dar Romania are nevoie de un TASK FORCE pe infrastructura, primavara asteptata a infrastructurii nu o faci cu o floare).

Io

Dar daca spun ca timpul de parcurs cu masina intre Timisoara si Bucuresti, in conditiile respectarii codului rutier, nu a scazut semnificativ din anii 70 incoace, cum suna?[/quote]

Suna corect, asta e realitatea!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

horatiu.cosma

http://ziarulunirea.ro/video-pozitia-corecta-la-volanul-masinii-explicata-de-pilotul-albaiulian-mihai-aurel-beldie-368113/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Eu am avut la un moment dat niste probleme destul de urate la coloana din cauza pozitiei defectuoase la volan, asa ca doar pentru siguranta, merita citit.

GDPR

#6084
@Mihai.Ps: tocmai s-a votat in parlament (cu unanimitate de voturi) o lege de protectie sociala si urmeaza multe altele pana la alegeri. Sa fim realisti, parlamentul are alte prioritati si fara sprijin parlamentar guvernul nu poate face minuni. Criticam un Costescu sau un Homor pentru declaratii nefericite sau lipsa de actiune pe anumite subiecte mai mult sau mai putin punctuale, dar trebuie sa vedem si "the big picture".

LE: sa vezi si cand o intra MPGT-ul in parlament, ce-o sa-si bata joc onor alesii de el .

Tavi

Vedeti MO 235 de azi, in special Decizia 111 a Prim-Ministrului Ciolos  :D
Felicitari Catalin!

ciprebbe

111 Decizie privind numirea domnului Catalin Drula in functia de consilier de stat in cadrul Cancelariei Primului Ministru
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


marisRO

Felicitari dlui. consilier Catalin si sa il informeze pe PM despre declaratia lui Steven van Groningen, membru in conducerea Consiliului Investitorilor Straini din Romania:

'Trebuie să ne concentrăm pe creşterea productivităţii. Când creşti productivitatea, înseamnă că produci mai mult şi atunci nu va fi nicio problemă să plăteşti salarii mai mari. Dar oamenii care sunt blocaţi în trafic nu produc nimic. Cei care pierd o zi să îşi schimbe cartea de identitate sau adresa nu produc nimic. (...) Când vorbim de potenţialul României, evident că vorbim de un PIB mult mai mare, dar acesta nu se obţine de la sine. Ai nevoie de investiţii, de tehnologie, infrastructură mai bună, forţă de muncă bine pregătită, mai mulţi angajaţi în sectoare productive. În plus, când privim lucrurile din punct de vedere demografic, acestea nu arată prea bine: natalitate scăzută şi grad înalt de emigrare', a declarat miercuri van Groningen în cadrul unei întâlniri cu presa.

Sursa: http://www.capital.ro/declaratie-magistrala-a-unui-reprezentant-al-investitorilor-straini-din-romania-oamenii-care-sunt-blocati-in-trafic-nu-produc-nimic-cei-care-pierd-o-zi-sa-isi-schimbe-cartea-de-identitate-sau-adresa-nu-produc-nimic.html

cutter

Crezi că nu știe?

Este foarte adevărată declarația și orice om cu bun simț și spirit critic își dă seama de aceste lucruri. Ne facem și noi bucățica și datoria pe cît putem pentru a schimba aceste lucruri. Butonul de "să fie bine peste noapte" nu l-am găsit încă :)