News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

TibiV

Maine Costescu participa la conferinta "Construcţii şi infrastructură în 2016" organizată de revista Capital la WTC...

Probabil ca vom vedea pe agentiile de stiri ce mai scoate...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Nu e nevoie, voi fi eu prezent acolo din partea API. Va fac un debriefing cat pot de bine.

ciprebbe

În data de 8 aprilie 2016, de la ora 14.00, la Teatrul Metropolis din Bucuresti, cele mai responsabile persoane, organizaţii neguvernamentale, companii şi instituţii publice sunt răsplătite, pentru prima dată în acest an, cu un mare număr de premii.
Sub Înaltul Patronaj al Ministrului Transporturilor, prima ediţie a Galei Premiilor Siguranţei Rutiere vine cu o serie impresionantă de categorii:
1. Premiul Ministerului Transporturilor
2. Premiul Autorităţii Rutiere Române
3. Premiul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România
4. Premiul Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transporturile Rutiere
5. Premiul Registrului Auto Român
6. Premiul pentru Organizaţie Neguvernamentală
7. Premiul pentru Companie
8. Premiul pentru Instituţie Publică
9. Premiul pentru întreaga activitate
10. Premiul UNTRR
La aceste premii se adaugă premiile oferite de partenerii premium ai evenimentului.

Sursa: politiarutiera.ro
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


vancouver

#6004
Ce-i asa ciudat? Mai ales daca a incercat sa faca vreun autostop sau nu a stat cat mai in afara.

Pe autostrada oricum nu ai voie sa:
- mergi
- stai
- circuli cu masina cu mai putin de 60km/h

Orice pieton este OBLIGAT sa iasa de indata in afara balustrazilor autostrazii si sa stea acolo pana vine politia / salvarea / tractarea (exceptie pe poduri, nu e cazul sa se sara de pod  :D ). Inclusiv statul in masina oprita pe banda de urgenta trebuie evitat. Masina se lasa acolo si se iese pe camp.

Cine nu face asta risca in orice moment sa moara, inclusiv pe banda de urgenta.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Ionut

Sunt la conferința Capital despre infrastructura si constructii. Putini tineri in sala, multi seniori. :)

danutzu_1069

Pai... e si bine e si rau.
Experienta versus dorinta de afirmare


alecu26

Chiar nu am gasit o locatie mai buna pentru aceasta postare: omul asta e dovada vie ca nu tot ce zboara se mananca (sau parafrazat....nu tot ce vine pe filiera germana trebuie luat de bun) si pus secretar de stat la fonduri europene:

http://www.capital.ro/conferinta-capital-dascalu-electrocasnicele-au-termen-de-garantie-mai-mare-ca-o-autostrada-trebuie-schimbat-contractul.html

In ultimii 5 ani nu prea au mai fost licitatii fara garantie la autostrazi de 4 ani. Dupa aia da impresia ca ar vorbi de proiectare si ca aici ar vrea o garantie mai mare la proiecte...ca se fac foarte prost proiectele.

Dar dupa aceea vorbeste de FIDIC GALBEN, care nu e bun dupa el...ca Constructorul trebuie sa obtina Autorizatia de Construire si sa faca expropieri....complet fals si era suficient sa intrebe de ce sta pe Sebes Turda si Lugoj  Deva. Da, Constructorul se implica in obtinerea avizelor, documentatii cadastrale pentru terenuri expropriate...dar in nici un caz nu face cea ce doar Beneficiarul poate face.

Si asa ajunge la concluzia ca FIDIC GALBEN e prost...si ca sa facem FIDIC ROSU, dar de fapt el vrea acele contracte de achizitii nationale, traduse de el dupa contractul german VOB.

Cine ii mai poate intelege? Si e in functie cheie privind absorbita fondurilor UE.

PS: exista si posibilitatea ca transcriptul celor de la Capital sa fie de vina.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

clau

Nu stiu de unde au fost gasite asemenea calamitati... Si nu e singurul...


alecu26

stiu ca el e in spatele contractelor....dar in aceasta conferinta e pur si simplu necoerent. Foarte atipic pentru un om de educatie germana, si prin pozitie cheie in multinationale tot germane.

Dar tot cei posibil sa se aplice proverbele romanesti: la pomul laudat sa nu mergi cu carul.....si ca e omul potrivit la locul nepotrivit.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

clau

Am urmarit multe conferinte de astea si multi dintre vorbitori(nu toti) vor sa iasa in evidenta ca ar fi mari specialisti si vin cu tot felul de idei grozave si inovatoare in diferite domenii dar niciodata nu se vede nimic in practica. Eu de 6 ani ascult la conferinte pe apa-canal, colectare reciclare deseuri etc( lucrez in domeniul serviciilor publice de genul) tot felul de idei grozave de la secretari de stat si alti functionari ai statului dar pana la urma nu se intampla aproape nimic concret in a schimba ceva in bine... Ideea e ca cu oameni de astia gen omul de la MFE pierdem timp si desi pare un om scolit mai mult incurca decat sa ajute...

Io

^

A propos de functionarime: ar trebui sa vedeti ce e pe la Camera de Comert a Romaniei cind vin delegatii oficiale. :lol:
Inevitabil din partea romana prin onor Min Comertului, CCIR sau ce-or fi ele vorbeste cite-un nene. Uneori e genul ala pe care daca-l vezi in alta parte iti vine sa-i dai o supa. Ii lipseste doar basca.
Alteori e vreun june tarcovnic al vreunui crocodil economic. In toate situatiile engleza respectivilor e proasta (asta cu indulgenta) si are accent de Dambovita, se mesteca fin, discursul are un ceva fibros si plictiseste pe toata lumea.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.