[B] Pasajul Avionului-Nisipoasa

Started by Ionut, March 05, 2019, 12:46:41 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Thread dedicat acestui proiect despre care s-a mai vorbit in trecut.

Ionut

Peste 440 milioane lei, prevăzuți pentru un drum nou între Barbu Văcărescu și cartierul ANL Henri Coandă



Consiliul General a aprobat și indicatorii tehnico-economici pentru străpungerea Avionului, care va face legătura între strada Căpitan Alexandru Șerbănescu și cartierul ANL Henri Coandă. Valoarea estimată a proiectului este de 443 milioane lei și înclude un pasaj peste calea ferată. Potrivit indicatorilor tehnico-economici aprobați la finalul lunii februarie de Consiliul General, valoarea estimată a proiectului este de 443 milioane lei, durata de execuție fiind 2 ani. Noua arteră va avea două benzi pe sens, o lungime de 1,68 km, trotuare de 2 metri, piste pentru biciclete, iluminat public, se vor devia/reloca rețelele de utilități.

În ultima ședință, Consiliul General a aprobat indicatorii tehnico economici ai obiectivului pasaj și străpungerea Avionului-Nisipoasa. El vine ca o completare a inelului median, dar și în sprijinul cetățenilor din cartierul ANL Henri Coandă, care azi nu au un drum clar care să intre și să iasă din acest cartier, vine ca o alternativă pentru cetățenii care vor să traverseze zona și să ajungă din Nord în zona Pipera și de acolo să iasă în autostrada A3 sau DN1. Proiectul începe din strada Căpitan Alexandru Șerbănescu , va fi un drum cu două benzi pe sens, cu stații RATB, iluminat modern, și va ajuge la intrarea în Henri Coandă. Se va face și un pasaj suprateran peste calea ferată", a explicat Marius Coaje pentru HotNews.ro.

Potrivit acestuia, studiul de fezabilitate a fost realizat, indicatorii tehnico-economici votați, iar la următoarea ședință de Consiliu General se va supune la vot culoarul de expropriere. "Imediat după se trece la următoarea etapă, proiectul tehnic și la executarea lucrărilor", a explicat Marius Coaje.

Hotnews

ion59

Daaaa, foarte hotărâți! La anu' , de alegeri, încep și lucrările!

dr4qul4

Alta prostie. In loc sa faca ce trebuie, ei se apuca de 100 de tampenii de o utilitate indoielnica si reusesc sa nu mai faca nimic.
Cum sa dai 440 mil lei pe un drum care leaga un cartier infundat de o zona blocata? Pasaj la FdG cu Barbu Vacarescu nu ar fi facut. Sau sa se miste odata cu pasajele de la Petricani si D-na Ghica.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Hef

Am trecut zilele trecute prin cartierul Henri Coanda. Este un cartier fantoma. Cateva case locuite. Strazi neasfalate. Cateva case locuite.

Cred ca o sosea paralela cu calea ferata Bucuresti-Constanta era mai eficienta si iesea sub podul de la Baneasa.

gabriels

Proiectul este gandit sa ajunga in Centura, cu pasaj subteran la aeroport baneasa si suprateran la CF Constanta si CF Centura. Deocamdata s-a aprobat in Consiliul Primariei doar prima parte.

Hef


AndreiB

Eu sper niciodata, pentru ca ar sectiona Padurea Baneasa in doua.

Cristi N

#8
Uitandu-ma pe Gmaps pare ca strapungerea asta vine in continuarea faimosului drum prin padure intre Gradina zoologica si Greenfield. Si mie mi se pare o aberatie sa tragi bulevard prin mijlocul padurii.
Singura varianta ok din punct de vedere al mediului ar fi un tunel forat dinainte de Zoo pana in Greenfield dar cu banii aia s-ar putea face chestii mult mai utile.

Hef

Drumul poate fi legat de reteaua de drumuri facuta de PS1 in spate la Baneasa shopping city.

Acea retea, inchisa circulatiei auto, care are si trotuare si marcaje, sta nefolosita de mai bine de 10 ani.

Eu merg acolo cu copii cu bicicletele, ceea ce va recomand si voua.


Tunel pe sub Aeroport? Tunel pe sub Padure?

Probabail asteapa ca aeroportul sa fie inchis si praduite terenurile si .... padurea, probabil, la fel. O parte este restituita si este proprietate privata.

TibiV

Confirm.

O parte din padurea Baneasa este restituita si este proprietate privata. In mod cert. Confirmat de Romsilva, Garda de Mediu, primaria Voluntari, Politia Locala etc.
Din pacate, nu stiu cat din padure (ce proportie) se afla in situatia asta...
:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Nu era vorba ca Tiriac da deja drumul la un proiect imobiliar prin padure ...

Deci curand (in 10 - 20 de ani) padurea nu va mai fi o problema. La fel cum nu mai exista nici livezile de pomi, dar exista mall Baneasa.

Lucrurile se rezolva de la sine.  :(

Cristi N

Terenul pe care e aeroportul parca a fost donat statului Roman cu conditia sa fie folosit pentru aviatie altfel se intoarce la propietarul initial, acu nu stiu daca mai exista urmasi ai respectivei familii.
Cu padurea se rezolva mai simplu, o declara spatiu verde si nu se poate defrisa/construi.

Cheia in toata treaba e sa ca autoritatile sa isi si doreasca asta.

Goldmund

Ce are acest proiect cu Padurea Baneasa, nu stiu.
Eu zic ca este un proiect de viitor, mai ales ca acest cartier Henri Coanda e neterminat tocmai  pentru ca nu are o infrastructura de legatura cu restul orasului. Acum, e adevarat ca multe proiecte sunt mai necesare, altele care sunt incepute nu sunt finalizate de ani si ani de zile, dar eu aici as vrea sa comentez doar acest proiect care chiar mi se pare necesar pentru acel cartier neterminat...
Si totusi as critica ceva:
cum se va face legatura cu Alexandru Serbanesc, o strada f. aglomerata? La nivelul strazii Avionului? S-a gandit bine acest proiect?

bukresh

#14
^
Si eu consider ca sunt alte proiecte mult mai necesare prin oras.

De pe site-ul ANL:
QuoteThe project provides for the construction of 1.109 mortgage financed dwellings, as follows: 522 houses in Sector 1, Bucharest and 587 houses in Voluntari. The dwellings have total areas between 120 sqm and 340 sqm and are endowed with courtyards, terraces, garage or parking places. In this location NHA is also building11 blocks (121 flats, 1-5 rooms), also mortgage financed.

Deci 1109 case plus 121 apartamente. Ar veni 1230 locuinte. Daca punem cate 3 persoane in fiecare ar veni 3690 persoane. Hai 4000. Cand sunt alte zone cu zeci de mii de locuitori ce au nevoie stringenta de infrastructura, mi se pare chiar aiurea prioritizarea acestui pasaj.