Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 4 Guests are viewing this topic.


Ionut

Da, CV-ul nu-l ajuta, din pacate... sa vedem ce va face. Daca va fi suficient de inteligent incat sa-si puna numai profesionisti in subordine, atunci ar trebui lucrurile sa fie OK. E bine stiut ca postul de ministru este in primul rand un post politic, nu tehnic. Ar fi ajutat, desigur, sa aiba experienta in transporturi, dar poate sa faca treaba si asa. E bine ca e membru PNL, teoretic ar trebui sa aiba gandire de dreapta, deci ar intelege importanta infrastructurii. Teoretic. Sa asteptam... si sa vedem cum se vor misca lucrurile...

Multumesc ca n-ati facut aici comentarii-fluviu legate de politica. :D

Cristi232

#212
Nu conteaza numele noului ministru...
Vointa politica de a REALIZA autostrazi, conteaza.
E simplu, daca se vor continua proiectele pt finantarea UE, nu prea se pot scoate bani. (caci UE are un mecanism global (al uniunii) care stabileste pretul pe km, in functie de complexitatea acestuia.
Din pacate pt noi, cei care ne dorim primii 1000km de A atat de mult,
mai usor pt noul guvern este marsarea pe contracte tip bechetel, unde UE nu are niciun control.



iuli

Quote from: Ionut on May 02, 2012, 08:22:32 AM
Da, CV-ul nu-l ajuta, din pacate... sa vedem ce va face. Daca va fi suficient de inteligent incat sa-si puna numai profesionisti in subordine, atunci ar trebui lucrurile sa fie OK. E bine stiut ca postul de ministru este in primul rand un post politic, nu tehnic. Ar fi ajutat, desigur, sa aiba experienta in transporturi, dar poate sa faca treaba si asa. E bine ca e membru PNL, teoretic ar trebui sa aiba gandire de dreapta, deci ar intelege importanta infrastructurii. Teoretic. Sa asteptam... si sa vedem cum se vor misca lucrurile...

Multumesc ca n-ati facut aici comentarii-fluviu legate de politica. :D

+1
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Am sa scriu si aici parerea exprimata pe PM: eu unul nu cred ca noul guvern tine mortis sa faca un nou caz Bechtel. Motivul este simplu, nu vad niciun motiv pentru care s-ar dori un nou scandal. Plus ca acel contract Bechtel e din alta epoca si nu a fost doar un contract pentru o autostrada. Am discutat asta de 100 de ori, n-are sens sa reluam.

Repet: haide sa vedem inainte cum se misca noul ministru si cum merge treaba in minister si dupa sa tragem concluzii.

Cristi232

 :D
Evident, vom fi aici, sa asteptam, sa vedem... ce-o fi, ce-o patzi...
Dar Sibiu-Pitesti nu va prinde 2014-2020, daca tot asteptam... un singur exemplu.
Pe cat faceti pariu ca prima iesire in presa a noului ministru va fi cea cu prelungirea termenului A3 Buc-Ploiesti?
:)
(sa nu mai zic de aditionarea contractelor, ca se supara delacroix, pila podului acela, stiti voi...)
:lol:



delacroix

#216
Quote from: Ionut on May 02, 2012, 09:33:09 AM
Repet: haide sa vedem inainte cum se misca noul ministru si cum merge treaba in minister si dupa sa tragem concluzii.
Autostrazi in Romania: planuri si proiecte Ce concluzii poti sa tragi pentru un mandat de 6-7 luni? Important e sa nu strice.
Punctual, ar trebui sa "rupa pisica" la Bucuresti-Ploiesti. Sau...sau! Terminati in trei luni sau plecati acasa.
Personal as vrea sa NU il vad pe ministru la inaugurari de autostrazi "pe un fir".

Ionut

@Cristi232: Ei cu A3 B-Ploiesti nu cred ca e cinstit din partea noastra sa-l acuzam... probabil ar fi patit la fel si Nazare. :) Aici e vina guvernului Tariceanu.

@delacroix: Foarte bine spus "important e sa nu strice". Ar putea fi un motto pentru acest acest mandat la MT. :D

delacroix

Quote from: Ionut on May 02, 2012, 10:02:11 AM
Ar putea fi un motto pentru acest acest mandat la MT. :D
Da! Pentru ca din pacate acest "motto" nu a functionat la mandatele precedente.

Cristi232

Quote from: delacroix on May 02, 2012, 09:43:02 AM
Quote from: Ionut on May 02, 2012, 09:33:09 AM
Repet: haide sa vedem inainte cum se misca noul ministru si cum merge treaba in minister si dupa sa tragem concluzii.
Autostrazi in Romania: planuri si proiecte Ce concluzii poti sa tragi pentru un mandat de 6-7 luni? Important e sa nu strice.
Punctual, ar trebui sa "rupa pisica" la Bucuresti-Ploiesti. Sau...sau! Terminati in trei luni sau plecati acasa.
Personal as vrea sa NU il vad pe ministru la inaugurari de autostrazi "pe un fir".

La cum e facut contractul, NU se poate rupe, doar prelungi...
:D
Eu n-as vrea sa-l vad decat pe santiere, ATAT.
Eventual, la inaugurarea a ceea ce a proiectat, bugetat, construit el, se fie acolo.
:)

Cristi232

#220
Quote from: Ionut on May 02, 2012, 10:02:11 AM
@Cristi232: Ei cu A3 B-Ploiesti nu cred ca e cinstit din partea noastra sa-l acuzam... probabil ar fi patit la fel si Nazare. :) Aici e vina guvernului Tariceanu.

:)
So...
vrei sa luam nominal, cati din lista propusa ieri erau si in acel guvern vinovat, daca nu chiar titularii portofoliilor, macar in "esalonul doi"?

Ionut


Cristi232

Nu?
:D
Asadar, sa asteptam... dar asteptarea nu va fi lunga...
vin repede contractili alea secrete... cu lucrari care se realizeaza excelent pe hatie si prin conturi...
beah...
eu am mai vazut filmul asta, nu stiu de ce se basicheaza unii pe aici, cand spun ca a venit trecutul peste noi...





Ionut