Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ambuteiaj

Quote from: Hercule on December 27, 2023, 06:48:29 PMDoar sa nu ne mai bazai cu ideea asta.

Doar daca Ionut va face un fir separat: "Autostrada Bucuresti-Mangalia", sa am unde sa postez. ;-)
Prioritate:  Autostrada/DX: Bucuresti Splai - Calarasi - Mangalia

danpandrea

@pasa_andrei nu merge să zici "scenariu real", urmat câteva rânduri mai jos de "ne rugăm mult aici". Că nu e deloc real. Pui realizări mărețe în cârca unor constructori care nu au deloc obiceiul să facă așa ceva (vezi Pizza și Aktor).

Lotul 1 din Buzău - Focșani n-are de ce să fie gata fără ca Nurol sau UMB să termine loturile vecine. Dacă se inaugurează, singura bucată ce poate fi utilizată e drumul de legătură cu DN2. Știu că Ionuț a zis că, în condițiile în care apar șanse reale de finalizare, va pune presiune prin API ca Buzău - Focșani 1 să pornească din DN2B, dar nu am niciun fel de speranță. Așadar, pe A7 văd doar superbitatea de cocoașă finalizată în 2024.

luxxxoor


oneLess

#9498
@pasa_andrei nu există DX-uri în România decât aici și pe Google Maps. Mai greu dar o să se alinieze și Google Maps realității!
Aici ?
Pentru conformitate există DEx-uri. Mulțumesc!

DEx12 T3 are fix 31,75 Km și are și el ceva sute de metri muzeu. Dacă contează.
DEx12 T2 Lot 1 are și el vreo 2..3 Km muzeu spre DEx12 T1.
Sunt curios dacă scăzând toate muzeele ar fi atins Nurol mia de Km dați în circulație la acel moment!??

naivu

^^^A03S, cu același Aktor și același CNAIR/MT, slabe șanse să fie gata în 2024.
Cât despre Buzău-Focșani 1, mai probabilă mi se pare o mobilizare prioritară pe Buzău-Focșani 2+3+4 (cu șansă de succes net mai mare decât A03S).

ovicor

@Ambuteiaj, sa incerc sa-ti spun si eu ce ti-a spus Horatiu, dar altcumva. Cei care suntem pe forum de la inceput, ba chiar dinainte(!), stim ca era buton de "like" si "dislike" si se totalizau, fara a putea evidentia clar pentru ce postare le-ai primit. Acum Ionut a fost finut, a eliminat butonul de "dislike" si a dat posibilitatea sa vezi fiecare postare cat de apreciata e de ceilalti useri. E de bun simt ca atunci cand vezi ca nu ai "like"-uri la o tema, sa nu mai insisti cu ea, doar daca vrei sa iriti. Ti s-a si spus ca nu se justifica, ca sunt alte tronsoane mult mai stringente. Nu inseamna ca nu poti sa-ti aperi un punct de vedere, aici sunt pareri diferite, si e bine sa nu fie unanimitate, dar tine de respect o anumita atitudine!

trex

Quote from: ovicor on December 28, 2023, 12:02:16 PM[...]
Nu inseamna ca nu poti sa-ti aperi un punct de vedere, aici sunt pareri diferite, si e bine sa nu fie unanimitate, dar tine de respect o anumita atitudine!

Nu am treaba cu Mangalia si nici cu seful garii de acolo. Dar...

Adicatelea, o parere diferita este binevenita atata timp cat este populara? Daca nu este populara, atunci nu e binevenita? Ori sunt binevenite parerile diferite, populare sau nu, ori doar ce e popular e ok.

Altfel, chemam pe varul Orwell sa ne dumireasca.

horatiu.cosma

Nu e vorba despre păreri populare sau nepopulare, ci despre repetat obsesiv că 2+2 e 5.

mirceaeliade


qionescu1

@mirceaeliade

Excelente tabele. Sunt singurele pe care le citesti fara efort. Ajutau si culorile la organizare si evidentiere dar s-a cam albit excelul in ultima vreme. Multumim! 

Ambuteiaj

@ovicor, eu susțin o autostrada între București și Mangalia, iar mai mulți forumisti mi au spus ca există alte priorități.

Orice afirmatie este  lipsita de valoare dacă nu este însoțită de argumente.
Așadar, am întrebat de ce nu se justifica un DX sau o autostrada către Mangalia si mi s-au oferit argumente care, iată, sint invalidate de realitate.

E vina mea ca mulți de pe grupul asta oferă explicații gresite?

E neplăcut pentru toti ca trebuie sa amintesc principalele contraargumente prezentate de unii de pe aici:

1. ca dublează A2, dar iată ca DX București Targosvite dublează A1 pina la Pitesti;

2. mi s-a spus ca un astfel de drum nu are port comercial în care sa "se descarce", insa Mangalia are port comercial.

3. mi s-a spus ca destinația trebuie sa fie reședință de județ, dar se construiește un DX pina la Dej care nu este reședință de județ.

Acum, eu vad contraexemple din realitate pentru toate explicațiile celor care au alte priorități.

Fiecare e liber sa prioritizeze cum vrea, dar ar fi bine sa vina cu explicații coerente.

Mie un DX pina la Târgoviște mi se pare semnificativ mai puțin util decit unul pina la Mangalia (port comercial, flux foarte mare de turisti, santier naval).


Prioritate:  Autostrada/DX: Bucuresti Splai - Calarasi - Mangalia

danutzu_1069

#9506
@Ambuteiaj
Fa rost de finantare si se face!!
Ai studiu de fezabilitate?
Ce opere de arta semnificative trebuie? Pod peste Dunare?
Ce spune ultimul recensamant de trafic, pentru Mangalia?

Port comercial? cate dane are, comparativ cu Agigea, sa nu zic Constanta...
Doar doua dane, care-i fluxul de marfuri? Spre zero?

Argumenteaza, daca-l vrei!!

Si mai ales, de ce Mangalia, de ce din Splai si nu de la Fundulea / Lehliu, de exemplu... Ce interese ai acolo?...  :lol:  :lol:

Hercule

Orice argumente ti se prezinta nu le iei in considerare. Stiu ca esti un troll asa ca ma mai amestec o singura data. Data viitoare sper sa se amestece Ionut.

1. Uita-te pe harta proiectelor, unde e Pitesti si unde e Targoviste? Dupa logica ta DEx Bucuresti-Targoviste dubleaza si A3 Bucuresti-Ploiesti. Targoviste e resedinta de judet (vezi si pct 3) de doua ori mai mare ca mangalia.

2. La fel pe aceeasi harta se vede clar ca mangalia se va lega in viitoarea extensie A4. Suficient.

3. Argument invalid. A10 nu uneste Sebes cu Turda (niciunul nu e resedinta de judet) ci A1 cu A3. La fel DEx 4 nu va lega Turda de Dej ci A3 de viitoarea autostrada a nordului.

Deșteaptă-te române!

csongorosz

Avem Autostrada A2, A4 (centura Constanței), o să avem Varianta Techirghiol, și probabil în viitor o să fie continuată și până la Vama Veche (deci va trece și pe lângă Mangalia), la varianta asta București-Constanța-Mangalia distanța e cam 230-240 de km.
La varianta propusă de tine București-Călărași-Mangalia distanța ar fii cam 200 de km pe autostrada, adică o diferență de 15 minute de condus (dacă vorbim despre autostrada, că dacă vorbim despre DEx nici nu știu dacă o să avem o diferența). Deci nu cred că merită, eventual putem vorbi despre un drum de legătură de la Călărași până la A2, și încă nici nu am vorbit despre faptul că trebuie de construit încă un pod peste Dunăre cea ce costă un pic de bani.
Despre DEx de la Tureni până la Dej, o să treacă pe lângă municipiul Cluj Napoca cea ce înseamnă că Clujul o să aibă o conecțiune directă cu A3 (spre Tureni-Turda) și cu viitorul A14 (spre Dej).

mike_us

#9509
Având sursa Wiki si adăugind cei 10 km de sâmbăta.

  • 2012 - 101 km
  • 2013 - 108 km
  • 2014 -  71 km
  • 2015 -  32 km
  • 2016 -  22 km
  • 2017 -  18 km
  • 2018 -  56 km
  • 2019 -  43 km
  • 2020 -  60 km
  • 2021 -  29 km
  • 2022 -  53 km
  • 2023 -  81 km

  Partea negativa e ca nu am reușit sa ajungem la 100 km/an de care tot vorbim. Partea buna însa e ca avem cel mai mare număr de km din 2014 încoace.