Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Vasilem

@ Ionut, poti, te rog sa aduci la zi tabelul cu autostrazi, ca e din 9 august 2019.
Mersii

Ionut

Putin probabil sa aduc la zi tabelele. Vom trece la o noua forma de monitorizare.

ovicor

Astazi, de la 16, Bode, Lucian Bode, la Digi24.


NGC

Daca tot ati pomenit de actualizari, vedeti ca am actualizat sinteza licitatiilor si sinteza platilor pentru CNAIR. O sa gasiti acolo si ultimele plati din 2019, si au fost destule. Ca e obicei, au ingrasat porcul in ajun de Craciun. :lol:


mmv1

Minciuni cu oftat si apa. Ce realocari viseaza ca peste tot alocarile bugetare sunt sub 50% din ce s-a consumat anul trecut?

jaston

Avem nevoie de un ministru care fie "flamand" dupa infrastructura,sa il doara starea actuala si sa faca ceva! N am vazut asta la el..deocamdata.
Are de la mine 6 luni sa demonstreze...


gruiarew

Na, că a rezolvat-o. Din Predeal te duci roată via DN1A sau cum?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

dr4qul4

eu nu inteleg de ce tot vorbesc de centurile astea care nu rezolva nimic, dar incurca mult.
Solutia corecta este sa prioritizeze partile din A3 care vor ocoli Comarnicul si Busteniul. Pot fi si 1+1 pentru inceput.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

păi da, dar probabil că asta ar însemna să ai un proiect clar pentru A3, nu?

Ionut

Nu un proiect clar pentru A3, ci un studiu clar pentru A3, mai intai.

voicul

Nu vad sa fi pus cineva acest interviu - eu nu m-am uitat la el pentru ca spicuind am inteles: "se pot face multe si se vor face la fel de multe!"

Ministrul Transporturilor: Trebuie să ne împrumutăm, să creștem gradul de îndatorare, pentru infrastructura rutieră și feroviară

E si despre CFR + Metrorex
https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/ministrul-transporturilor-trebuie-sa-ne-imprumutam-sa-crestem-gradul-de-indatorare-pentru-infrastructura-rutiera-si-feroviara-1242006

vancouver

Sunt absolut de acord. Pentru infrastructura si tot ce insemna investitie din care vor beneficia generatiile urmatoare: DA. Trebuie sa ne imprumutam.

Dupa criza lumea economica in vestul Europei a devenit extrem de precauta in a lua credite. Asta si cu politica de stimulare a economiei a dus la actualele dobanzi negative in Euro. Adica tarile serioase, ca Germania, se pot imprumuta si dau mai putini bani inapoi.

Pentru a scapa de actuala criza a dobanuzilor negative (ceva nenatural si care distruge economiile celor care au pus ceva deoparte in bani), banca centrala europeana si economistii INDEAMNA TARILE SA SE IMPRUMUTA DIN NOU MAI MULT !

Cum singura logica a imprumuturilor este daca faci ceva productiv cu ele, iar infrastructura e clar ca da unei tari un suflu economic suplimentar spre dezvoltare, rezulta ca trebuie mers pe deficite mai mari, la dobanzi mici.

Asa ca da, sunt bani de luat cu imprumut acum pentru autostrazi. Multi bani!
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.