News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Granata06

@zugravu

Uite un exemplu pe care eu il dau cand ma lovesc de adepti ai teoriei conspiratiei, pe unii indentificandu-i ca luptatori cu statul paralel:
Croatia a iesit din comunism dupa 1990 intrand intr-un conflict militar timp de aproape zece ani. Dupa aceea s-au apucat sa faca autostrazi...cam 1200 de km pana in 2011, tuneluri lungi de 5-6 km, viaducte cu gramada lungi de 300-400 de m etc, relieful lor fiind predominat deluros si stancos. Au intrat in UE in 2013, deci niet bani de la UE, poate doar imprumuturi asta nu stiu.

Ca sa faci un lucru...trebuie sa si vrei. Nimeni din afara nu vine sa iti bage autostrazi cu forta pe gat daca tu nu iti doresti.

nicolaem

daca esti cu geografia la nivelul lui Dancila, atunci, da, poti crede ca ST3-4 fac parte din coridorul Constanta - Vestul europei. Dar orice teorie a conspiratiei prinde bine, mai ales in discutii de tip mit urban cum ai citat tu.
Sa nu uitam ca acum avem comisar european pentru dezvoltare regionala, care de cate ori are ocazia spune " depuneti proiecte, cereti-mi bani", dar de vreo 5 ani nu am mai atribuit mai nimic ca si autostrazi, asa ca sa ne gandim ce vom mai inaugura peste 3 ani cand santierele actuale vor fi gata si pe cine vom mai da vina.

pasadia

Hai ca au depus maretul proiect al autostrazii Rasnov - Cristian, 6 km de autostrada in cel mai dificil teren posibil - terenul drept ca in palme al șesului Bârsei!

gruiarew

Întreb și eu, poate greșesc. Aud foarte des chestia asta cu portul Constanța și nu pricep de ce ar fi portul ăla tranzit de mărfuri pentru Europa de Vest. Adică dacă ar fi un Tangier sau Istambul aș zice, dar care-i faza să aduci marfa până la Constanța ca să o cari de acolo în vest? De ce nu ai duce-o cu barca direct în vest? În sudul Italiei de exemplu? Cum dracu de ne blocheaza taman pe noi, dar nu are nimeni treabă cu ungurii, cehii, slovacii? Acum câtiva ani când eram și eu pe "dincolo" cehii nu aveau decât D1 și D2 (Praha - Brno - Bratislava). Uitați ce au acum, și ei și slovacii.

Chestia asta cu portul Constanța nu e un nou capitol în cartea în care Ștefan cel Mare se bătea cu turcii ca sa apere Europa de păgâni?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

tom_sawyer

Quote from: pasadia on August 07, 2018, 10:29:33 AM
Hai ca au depus maretul proiect al autostrazii Rasnov - Cristian

Adica au terminat proiectarea? E oficial? Sursa? Trebuia postat in threadul A3.

JohannDB

 """"""""Cum dracu de ne blocheaza taman pe noi, dar nu are nimeni treabă cu ungurii, cehii, slovacii?""""""""
                                    Ar fi cam cum este cu înlăturarea ultimei bariere pentru "Schengen", pentru noi, ceea ce s-ar traduce cu complet libera circulație/trecere peste frontiera de stat, așa cum treci din Germania în Austria apoi în Ungaria și acum stop la noi (și la bulgari)...
    Și apropo de asta, printre altele "marasmul" de la Giurgiu, cu trecerea pe serii a camioaneleor este provocată de bulgari, care aduc în serii de "x" vehicule, camioanele în terminalul lor... În "n" cazuri camioanele ce ajung la ei fac coadă și pe pod, deși trec în serii... Au și ei lentoarea lor la plata vignetei (la un singur chioșc), la autorizații, etc... Așa cum la Nădlac II noi le dăm drumul, dar ungurii devin mai "consecvenți" și coada se lungește.




pasadia

@tom: ma refer la faptul ca a fost depus la POIM/ CE pentru finantare. N-am idee daca antreprenorii au facut proiectarea si au trimis-o la CTE-ul CNAIR-ului.

Chit ca... 6km, teren drept, 2 pasaje si cred ca nici un pod semnificativ. E complucat si cu proiectarea, ce sa spun...

vancouver

#10777
Legat de Croatia, ca si Romania, a beneficiat de fonduri europene de preaderare. Ca exemplu, in Romania, A1 Timiosoara-Arad s-a facut cu fonduri de preaderare. Evident, fondurile au fost disponibile din anul 2000, trebuiau cheltuite normal pana in 2007, noi am reusit abia in 2011 sa finalizam autostrada... asta e alta poveste. Daca eram normali la cap pe vremea lui Adrian Nastase si nu visam Bechtel 415 km de la Brasov la Bors, fara licitatie, atunci in 2001-2002 se putea porni Timisoara-Arad si putea fi gata sa zicem in 5 ani, adica 2006-2007. Dar, nu, pe fonduri europene trebuia licitatia si noi facem si acum tot posibilul sa demaram diverse actiuni FARA FONDURI, ca sa putem fura mai usor.

In Croatia lucrurile au mers mai un pic mai normal (exista coruptie si acolo), s-au absorbit mai bine fondurile. Gratie seriozitatii generale mai bune a tarii imprumuturi s-au putut face la dobanzi mai mici, iar nivelul de trai si deci veniturile la buget au fost permanent peste cele din Romania.

Ca sa dam totusi si un punct pozitiv Romaniei: la noi autostrazile inca sunt gratuite. La ei taxarea este destul de nerusinata si banii din taxe se pare ca se scurg in buzunare private, adica pe zonele concesionate. Ca la orice PPP (parteneriat). Adica profitul il ia privatul si daca treaba nu merge bine atunci statul plateste... Parteneri corecti :lol:
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

Amenintarea cea mai mare vine de la romani....nu din afara,.....si tot vedem asta zilnic de prin dec 2016 incoace.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

SB76UFO

Baieti , maine vreau sa merg la un meci  :lies: in p-ta Victoriei din Bucuresti. Vin de la Sibiu, unde, ma sfatuiti sa las masina? (2-3 statii de metrou).
"Prostia este eternă și invincibilă"

irirat

Parcarea de la Carrefour Orhideea (langa metrou Grozavesti) sau la Gara Basarab, pe partea cu Kaufland.

SB76UFO

Pot lasa masina si dupa ora 22:00 -23:00?
"Prostia este eternă și invincibilă"

Cristi N

Nu ar trebui sa fie probleme, programul Carrefour-ului e pana la 23. Parcarea are 2 accese, unul pe Splai si unul pe sos Orhideelor (Pasajul Basarab) in mod sigur al doilea nu are vreo bariera/poarta care sa se inchida.

rizzuh

Are 3 accese, mai este unul de pe Calea Plevnei imediat sub pasajul Basarab ;)

TibiV

SB76UFO,
cum a fost la meci?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)