News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Repet! limite de 50 (ok, dupa OTP) DOAR dupa ce se termina A3 - partea dinspre Bucuresti.

Pot sa ramana si limite de 70, daca apar giratorii la fiecare intrare/iesire din localitate.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AdrianB1

Quote from: nirolf on July 15, 2016, 10:21:43 AM
Și nu văd care e legătura cu A1, de acolo se ajunge la fel cum se ajunge și pe DN1, pe centură.
Legatura e simpla: daca vii dinspre A1 sau orice punct din partea de vest si sud-vest a Bucurestiului si mergi spre Ploiesti, mergi direct pe DN1 decat sa ocolesti pana la A3. Iar daca de pe DN1 nu ai nici un acces la indemana spre A3 ramai pe DN1. Sunt vreo 40-45km de la centura Bucuresti la intrarea in Ploiesti, un ocol pana la A3 si distanta suplimentara pe A3 nu prea e justificat in acest caz. Daca vii in schimb de la mare (A2) si mergi spre Ploiesti-Brasov atunci da, mergi pe A3.

adiarc

#6917
solutia e simpla si se aplica peste tot in Europa...camere peste tot...cu sau fara autostrada e unul din drumurile cu limite decente ( 70 in majorit.localitatilor si 100 cu posibilitate de max 110 in afara )....

bucurati-va ca nu aveti un Inspectorat de Politie cu mentalitate de sec 19...la fel ca cei care au reglementat DN 14.....

Pe DN 14 , nu respect niciodata limitele de viteza,din afara localitatilor ( 30,50 si max 70 in afara )..( merg pe Waze,dar nu merg peste 110 afara )

Pe DN 1 , le respect totdeauna ( am facut-o si cand am dus un prieten cu masina lui pana la Bucuresti - un bolid de 3L,V8 si 270 CP ).....asadar nu respect absurditati,dar cu siguranta nu e cazul cu aceea portiune de DN 1
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

deci sunt de parere ca trebuie mentinute limitele de viteza,chiar si in localitati,dar controlata la sange respectarea lor ( camere peste tot ,24 din 24 )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nirolf

Quote from: AdrianB1 on July 15, 2016, 06:49:34 PM
Quote from: nirolf on July 15, 2016, 10:21:43 AM
Și nu văd care e legătura cu A1, de acolo se ajunge la fel cum se ajunge și pe DN1, pe centură.
Legatura e simpla: daca vii dinspre A1 sau orice punct din partea de vest si sud-vest a Bucurestiului si mergi spre Ploiesti, mergi direct pe DN1 decat sa ocolesti pana la A3. Iar daca de pe DN1 nu ai nici un acces la indemana spre A3 ramai pe DN1. Sunt vreo 40-45km de la centura Bucuresti la intrarea in Ploiesti, un ocol pana la A3 si distanta suplimentara pe A3 nu prea e justificat in acest caz. Daca vii in schimb de la mare (A2) si mergi spre Ploiesti-Brasov atunci da, mergi pe A3.

Chiar plecând de pe centură diferența e minimă DN vs autostradă: 2-3 minute. Dacă pe DN1 ar fi limita 50, minutele ar fi în favoarea A3. Șoferii ar câștiga siguranță și confort la condus, localnicii liniște și ocazia să-și viziteze vecinii de vis-a-vis fără să le fie frică că s-ar putea să moară.

Sunt curios câți din susținătorii DN-ului până în pânzele albe le-ar plăcea să le vâjâie toată ziua și noaptea mașinile cu 80-100 prin fața casei. Sau să traverseze vis-a-vis la chioșc pe o pasarelă aflată la 500 m distanță.

dr4qul4

Sau sa faca stanga de pe un drum lateral, peste 3 benzi pe un drum aglomerat unde se circula cu viteze de autostrada chiar si in localitati.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

voicul

"Benzina din România a ajuns printre cele mai ieftine din Europa" (nu si motorina)
Cred ca am castiga mai mult sa fim mai ieftini ca Ungaria si Bulgaria si deci sa se alimenteze din Ro, dar mai e pana acolo.

http://www.capital.ro/alerta-in-benzinarii-ce-se-intampla-cu-benzina-si-motorina.html

adiarc

Nimeni nu poate garanta ca unele reduceri de taxe se vor regăsi in prețul final in mare parte si mai putin in profitul companiilor petroliere,dar sunt chiar curios de evoluția prețurilor la carburanți de la 1 Ianuarie 2017 ( cand ,conform Codului Fiscal trebuie eliminată supraacciza la carburanți si taxa de stâlpi )

Pt eternitate sa ne reamintim ca 55% din prețul motorinei si 58 % din cel al benzinei se duce la Stat......si nici un milimetru de autostrada nu a fost realizat din aceste taxe introduse cu scopul declarat de a finanța autostrazi ....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

la ce nr trebuie sa trimit SMS trecerea de pod FETESTI  si cu cat timp inainte ...si cit costa ?? dus intors ... :)


raduac

Nu sunt nici pe departe susținător al DN-ului. Fac relativ des drumul București (P-ța Unirii) - Câmpina și de cele mai multe ori aleg să merg pe A3. În cel mai fericit caz, adică lipsă trafic în București, diferența e de 1-2 minute chiar în favoarea A3. Dar de cele mai multe ori diferență e de 10 min în favoarea DN. Problema cea mare nu sunt cele 10 min, ci distanța și, implicit, consumul mai mare pe A3. Pentru București - Ploiești consumi spre 50% mai mult. Cum crezi că o să îl convingi vreodată pe unul care face zilnic naveta Ploiești București să meargă pe A3?
Ceea ce mă face să mă întreb încă o dată: de ce au ales acest traseu atât de ocolit!?!? Justificarea cu racordul spre Moldova nu mi se pare suficientă. Există și acum pe site-ul PMB PUG din 2001 http://www.pmb.ro/servicii/urbanism/pug/docs/planul_UTR.pdf în care autostrada de Brașov este prevăzută, aș zice eu logic, să plece din prelungirea B-dului Poligrafiei. Sunt chair curios dacă este vreun SF pertinent în baza căruia a fost trasat A3.

Quote from: nirolf on July 16, 2016, 01:41:49 AM
Quote from: AdrianB1 on July 15, 2016, 06:49:34 PM
Quote from: nirolf on July 15, 2016, 10:21:43 AM
Și nu văd care e legătura cu A1, de acolo se ajunge la fel cum se ajunge și pe DN1, pe centură.
Legatura e simpla: daca vii dinspre A1 sau orice punct din partea de vest si sud-vest a Bucurestiului si mergi spre Ploiesti, mergi direct pe DN1 decat sa ocolesti pana la A3. Iar daca de pe DN1 nu ai nici un acces la indemana spre A3 ramai pe DN1. Sunt vreo 40-45km de la centura Bucuresti la intrarea in Ploiesti, un ocol pana la A3 si distanta suplimentara pe A3 nu prea e justificat in acest caz. Daca vii in schimb de la mare (A2) si mergi spre Ploiesti-Brasov atunci da, mergi pe A3.

Chiar plecând de pe centură diferența e minimă DN vs autostradă: 2-3 minute. Dacă pe DN1 ar fi limita 50, minutele ar fi în favoarea A3. Șoferii ar câștiga siguranță și confort la condus, localnicii liniște și ocazia să-și viziteze vecinii de vis-a-vis fără să le fie frică că s-ar putea să moară.

Sunt curios câți din susținătorii DN-ului până în pânzele albe le-ar plăcea să le vâjâie toată ziua și noaptea mașinile cu 80-100 prin fața casei. Sau să traverseze vis-a-vis la chioșc pe o pasarelă aflată la 500 m distanță.

ovideatza

#6927
Alin Goga la Antena3 se mira de ce nu au fost consultati "specialistii" CNADNR pt masterplan (probabil se condidera a fi).

Iar in marea lui desteptaciune spunea ca nu are rost A7/DX7 ca mai bine largim DN2.

Cat de "nespecilist" poti fi sa nu intelegi diferenta intre dn2 si un Dx??? Mai rau ca avem si "ziaristi" de cea mai joasa speta care amplifica mesajele incompetentilor din CNADNR.

Pentru asemenea tampenii debitate la tv in mediul privat zbori de nu te vezi. Cand se va aplica un cod de integritate/ conduita si la cnadnr???

Beowulf

Departe de mine gindul de a lua apararea vreunuia din CNADNR, dar tinind cont de viteza cu care se construiesc autostrazile la noi, cred ca latirea DN2 este mult mai realista. Nu cred ca in urmatorii 20 de ani va fi data in folosinta A7, in timp ce latirea DN2 ar putea fi realizata in maxim 2 ani.

Nimeni nu spune ca nu ar trebui construit A7 sau ca dupa latirea DN2 nu ar mai fi nevoie de o autostrada N-S in Moldova, dar pina la finalizarea acesteia, ar trebui sa se poata circula in conditii cit de cit civilizate.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

qsv

#6929
In acceptiunea mea conditii civilizate inseamna ca toate intersectiile sa fie denivelate si toate localitatile ocolite (dar asta inseamna foarte multe pasaje, poate mai multe decat in cazul autostrazii). Daca mai adaugi si faptul ca structura rutiera existenta nu va face fata la traficul greu tot mai mare, ar necesita o reconstruire totala....care se apropie ca si costuri de autostrada/drum expres nou.
Daca cinva se andeste ca s-ar putea realiza lucrurile astea in etape, eu cred ca in cazul largirii, 2 ani ar dura numai pregatirea caietului de sarcini, licitarea, contestatiile si atribuirea...in ritmul de acum...