Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 23 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

#44400
Nu m-am putut abține...
18 noiembrie 2018, dimineața pe ,,răcoare" la -3 grade Celsius...

Pasaj Bejan...




Pasaj Șoimuș...









P.S. După ședința foto de dimineață, la Radio România se anunța perioada de persistență a interdicției de circulație
pe tronsonul Simeria - Șoimuș al autostrăzii !
Le-am trimis sms, poate măcar acum află că s-a redeschis !

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

danutzu_1069

Big Like, @marcelbanu!!
Minunat!
Prima poza este.... WOW!

cassyo

Daca exista vreun missing link pentru a promova autostrazile noastre, la nivel de National Geographic, cu siguranta Marcel Banu este calificat sa-l rezolve.
Calatorului ii sade bine cu drumul

Tavi

@MarcelBanu: Esti un mare artist! Mega like! In sanatetea ta!  :cheers:

Io

#44404
Quote from: alinuttt on November 18, 2018, 10:08:39 AM
Având în vedere că acele izvoare vin din rocă nu ar trebui să ne îngrijorăm, nu?

Nu vin din roca, vin PRIN roca, prin fisuratiile ei mai precis. Apa aia vine de pe suprafata de captare a dealului, 5+ km patrati, din precipitatii, topiri de zapada etc si ajunge in Mures (si sub el in acvifer dar asta-i alta discutie si nu ne intereseaza aici). Procesul are loc de cind e dealul acolo si va continua indiferent ca se face drum pe-acolo sau nu. Pentru motivul asta drenarea apei pe versant/sapatura dar si drenarea apei de infiltratie (cea crezuta a fi de la saparea ancorelor) trebuie rezolvate, altfel procesele de eroziune accelerate acum de sapatura vor da batai de cap la stabilitatea/intretinerea corpului autostrazii.
Nu e neaparat motiv de ingrijorare, constructorii stiu sa rezolve asa ceva cu conditia sa cunoasca ce-i acolo, lucru pe care-ar trebui sa-l fi evidentiat studiul geologic.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

tudor

Chestia asta e o foreza?
Ce face acolo?

Powered by API/PUM imgur uploader

Europiu

Quote from: luc on November 18, 2018, 09:58:07 AM
Voba croitorului: "Măsori de 3 ori și tai o dată!". Aici din păcate sunt zone unde nu au măsurat niciodată...

Cu atât mai surprinzător venind de la Umbrărescu, fost croitor de meserie :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

alinuttt

Un detaliu important remarcat în ultima fillmare de la deal, pe care o consider cea mai frumoasă dintre toate de până acum, datorită unghiurilor de filmare și a luminii care a ajutat:
Spațiul dintre autostradă și zidul de sprijin va fi suficient pentru constru construcția unui drum de mentenanță și rigole.

Nelu63

tudor Cu acel utilaj face gauri pentru ancorele de fixat plasa metalica de protectie.

nenea_hartia

@AlinC: extraordinară filmare, mulțumesc mult! UMB ar face bine să ți-o cumpere ca să și-o pună pe site.

horatiu.cosma

^
Superbă filmarea, poate data viitoare te apropii și mai tare de lucrări, ar ieși niște cadre senzaționale. E foarte migăloasă lucrarea, se observă că și cu mobilizare maximă (pur și simplu se calcă în picioare la ce concentrare de forțe e acolo) înaintează destul de greu. Estimez că la umpluturi sunt pe la 25-30%. Au început de mai bine de 2 luni, vremea a fost foarte bună pe toată perioada asta, deci mai au nevoie cam de 5 luni de vreme ok ca să ajungă sus, în ritmul actual.

Mă uit la rigolele vechi ale celor de la Strabag și văd, de fapt nu văd întreținerea CNAIR, 0 barat. Oare dacă acolo, pe teren plat, ușor accesibil, nu sunt în stare să facă o minimă întreținere în 5 ani de când e în circulație autostrada, oare cum va fi în vârful dealului de la Șoimuș?

La alunecare deocamdată sapă jos pe lângă ea, semn că nu vor să o râcâie. Cel mai probabil zidul de sprijin în dreptul ei va rămâne pentru la anul, când vor avea soluția tehnică de remediere.

Mircea-HD

Au inceput ploile ... cam gata cu ritmul de lucru sustinut la Lotul IV.  >:(
Bine ca ... mai la presiunea autoritatilor locale ... mai a Politiei Rutiere ... mai de frica protestului anuntat pt vineri 16 nov. 2018 la ora 18 la trecerea de pietoni pe DN7 unde a avut loc accidentul soldat cu decesul unui cetatean ( si am vazut cu totii ca UMB tine la imagine - ca doar urmeaza licitatiile pt PiSi ) ... UMB a reusit sa dea drumul ( destul de precipitat totusi ) la circulatia prin nodul Soimus - culmea coincidentei chiar cu cateva ore inainte de protest !

ciprebbe

Nu are nici o legatura cu protestul. Au spus ca fac pana in 15 si au deschis in 16. Nu se rezolva nimic cu un protest daca nu era vremea buna si nu erau finalizate elementele de siguranta rutiera. Protestul era justificat daca lucrarile erau gata si nu deschideau.  Aici nu a fost cazul.
Nu vezi ca inca se anunta la radio restrictii in zona desi se circula deja.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

A venit si vremea platii si asumarii predictiilor.

Mai intai sa vedem cine a avut dreptate.

PARIUL DIN 3 FEB
Quote from: Ionut on February 03, 2018, 06:15:09 PM
Ati inceput sa ma enervati. Pariu pe 500 RON la bugetul API ca NU SE DESCHIDE CIRCULATIA PE TOT TRONSONUL INTRE ILIA SI DEVA ANUL ASTA? Vad ca va place sa comentati. Eu zic ca, din nșpe motive, ANUL ASTA (adica pana la ora 23:59 in ziua de 31.12.2018), NU VOM CIRCULA PE TOT LOTUL INTRE ILIA SI DEVA. Sa nu va aud ca e gata intre Ilia si dealul Soimus, fara Soimus. Sau ca mai trebuie X chestii facute prin nod. Ca e "aproape gata". Ca e nu-stiu-cum. Nu.

Anul asta NU circulam intre nod Ilia (inclusiv) si nod Soimus (inclusiv), adica 22,139 km. Are cineva curaj sa puna pariu cu mine? Cine pierde vireaza 500 RON in contul API.

UMB DESPRE ALUNECARE SI PROMISIUNI FANTEZISTE
Quote from: Ionut on October 23, 2018, 09:39:05 PM
Uite ce-a iesit la Pro TV despre alunecare. Interesant e ca avem si un reprezentant UMB care spera sa fie gata anul asta. Sa comentez? Ori nu am voie? Politizez daca zic ceva? :) Am comentat pe post...




Acum sa vedem cine are cuvantul si onoarea la el si cine nu.

Horatiu s-a achitat deja de pariu, banii sunt in contul API.
Quote from: horatiu.cosma on February 03, 2018, 06:30:30 PM
De acord, pariu pe 500 de RON la bugetul API că se deschide. Sunt optimist că nu ne va dezamăgi UMB și că în ghinionul nostru cu CNAIR, MT, Guvern, alți constructori, vom avea și puțin noroc pe ici pe colo.

@caf - te asteptam sa-ti onorezi pariul
Quote from: caf on February 03, 2018, 08:42:48 PM
^ Ma bag și eu cu 500, ca se deschide pana la finalul anului.

@pbh - te asteptam si pe tine sa-ti onorezi pariul

Quote from: pbh on February 04, 2018, 12:20:06 PM
Quote from: pbh on February 03, 2018, 04:28:09 PM
Se pare ca UMB nu are stare, a inceput decopertarea pentru nodul de la Soimus si mutarea depozitului de acolo. DEMO UMB, se poate lucra in tara asta daca se doreste cu adevarat.
Este greu, dar nu SF, pentru UMB sa termine pana la sfarsitul anului ( nu iau in calcul receptia gen uite becul nu e becul a CNAIR)
Sa nu imi sariti toti deodata in cap pentru optimismul meu, incercati pe rand :D

Cand am dechis cutia Pandorei nu m-am gandit ca vor fi asa dispute.
Ionut intru si eu la pariu dar,  cum am scris initial, ma pozitionez intre cele doua tabere. Adica sustin ca UMB va termina dar nu si ca se va deschide.
Oricum nodul Ilia este pe LD3 si cel mai haios va fi sa ne uitam la cei 200m pana in nod de la granita LD3 cu LD4 pentru ca CNAIR nu vor receptiona decat tot lotul 3 la "cheie".




@rocklee - sunt curios daca mai tii minte ce ai zis, eu tin
Quote from: rocklee on February 03, 2018, 08:21:18 PM
eu spun ca UMBul va termina lotul in august 2018  :D :D....daca nu termina in 2018 ...nu mai fac nici un reportaj in 2019  8)

ddfab