Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Light

DRDP Timișoara pe FB:
QuotePe DN 68A Coșava – Coșevița (TM) au reînceput lucrările de reparații la carosabil, derulate de Axela Construcții. Traficul este îngreunat. Lucrările vor continua și zilele următoare.




sillentium

QuoteÎn noaptea de joi spre vineri, 14 - 15.09.2023, se va închide circulația în intervalul orar 22:30 – 01:00 pe Calea 2 a autostrăzii A1, Orăștie - Sibiu, km 268+500 - 293+500, între nodurile rutiere Cunța și Săliște,  pentru lucrări de instalare și configurare de echipamente ITS.

Traficul va fi deviat pe ruta:
Nod Rutier Cunța – DJ 1061 intersecție cu DN1, km 351+250 – DN1 ( Miercurea Sibiului – Apoldu de Sus – Săliște) – DN1 km 330+490 intersecție cu DC 67 – Nod Rutier Săliște – A1. 

În acest contex, pentru o cât mai corectă informare, reamintim faptul că echipamentele ITS sunt sistemele inteligente de transport, soluții inovative care pun în comun tehnologia, comunicațiile, precum și partea de infrastructură fizică pentru ca traficul să se desfășoare în condiții de siguranță, iar utilizatorii să folosească drumurile într-un mod mai coerent, mai sigur și mai inteligent. 


http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/se-%C3%AEnchide-circula%C8%9Bia-pentru-dou%C4%83-ore-%C8%99i-jum%C4%83tate-pe

pasadia

Intuiesc că calea 2 înseamnă sensul de mers Sebes -> Sibiu iar calea 1 înseamnă sensul de mers dinspre Sibiu spre Sebes. Dar nu sunt sigur, poate confirma cineva.

Dar revine întrebarea - de ce nu mutam, temporar, circulația pe o singura cale? Că doar echipamentele ITS sunt în câteva locuri și avem cele două căi la același nivel, cu puncte de trecere dintr-o parte în alta.

Bachus01

Lene , prostie si indolenta . Ce conteaza pentru bugetarul roman . Mai bine stau degeaba 6 angajati de la drumu si isi rup gatul mii de soferi .
E mai simplu 2 indicatoare pe capete decat sa muncesti cu semnalizare temporara si mutat parapetii .

TibiV

#1219
Quote from: pasadia on September 14, 2023, 01:02:44 PMIntuiesc că calea 2 înseamnă sensul de mers Sebes -> Sibiu iar calea 1 înseamnă sensul de mers dinspre Sibiu spre Sebes. Dar nu sunt sigur, poate confirma cineva.

Corect.
Calea 1 este intodeauna in sensul (cresterii) kilometrajului, iar calea 2 este cealalta...

Ca vorbim despre A1, calea 1 este sensul Bucuresti->Pitesti, iar calea 2 este sensul Pitesti->Bucuresti.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

klax187

Iar numerotarea kilometrilor se face din capatul care este cel mai apropiat de Capitala, daca nu gresesc.

TibiV

#1221
La fel de corect.

"Kilometrul zero" al Romaniei este in dreptul bisericii Sfantu Gheorghe Nou, intre Piata Unirii si Piata Universitatii.

De aia pe A1 intri efectiv la km 11, pe A2 la km 13, iar pe A3 la km 7.
Astea sunt distantele din capetele autostrazilor respective pana la Sf.Gheorghe nou...



LE
A produs hohote de ras o prezentatoare TV care a avut in prompter "kilometrul 0" iar fata a citit "kilometrul O" (O, ca la "Ooooo ce pantofi frumosi!" Dar cand esti habarnist 0 si O par identice pe ecran...  :lol:  )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Light

QuoteÎn perioada 18.09.2023 – 14.11.2023, se vor institui restricții de circulație pe DN 7, km 246+500 – km 251+025,  în vederea executării următoarelor tipuri de lucrări:
Stabilizare versanți pe sectorul cuprins între km 246+722 și km 247+015
Traficul se va închide pe sectoare de drum de maximum 250 m, în reprize de 20 de minute, la intervale de 30 de minute, în funcție de intensitatea traficului la momentul executării lucrărilor de rănguire.
Amenajare a trotuarelor și accese la proprietăți în localitatea Boița, atât pe partea stângă cât și pe partea dreaptă a drumului.
Traficul se va desfășura în ambele sensuri de circulație pe un sector de drum îngustat având lățimea minimă de 5,5 de metri. 
Refacere cale la podul situat la km 250+954
Pe perioada lucrărilor se va circula alternativ pe câte un sens de circulație.
Sursă: cnadnr.ro

Light

Quote❗️Atenție!
🟠Restricții de circulație în perioada 23.09.2023 – 30.09.2023 pe A3, Nodul Rutier Gilău, Breteaua A, km 1+888 – km 1+940, cu 2 benzi cu circulație în ambele sensuri (sens Gilău - Turda și sens Turda - Cluj-Napoca).
🟠Circulația se desfășoară alternativ, dirijată de semafoare.
🟠Se efectuează lucrări de reparatii rosturi de dilatatie pod.
⚠Vă rugăm să circulați cu prudență în zona lucrărilor și să respectați semnalizarea temporară.

Sursă: FB DRDP Cluj

JohannDB

#1224
            Mentenanța și legenda "Meșterului Manole" la.... Drumuri Naționale !!!
Sincer, dacă nu vedeam aceste imagini, nu credeam, deși am văzut/auzit/trăit destule în timpul petrecut pe lumea asta până acum....


https://iasitvlife.ro/stiri/video-caine-asfaltat-pe-un-drum-din-sibiu/?fbclid=IwAR2x1Fk-m4TR2tT3QngYJdKixn6OpxE0GVzUxoA7WG8pgLsoWHn0uc32tt8


DIN ARTICOL......

"""  Zilele trecute, drumul național din Porumbacu de Jos a fost reparat, însă înainte de turnarea asfaltului, muncitorii ,,au uitat să curețe" strada. Astfel, au reușit să asfalteze un câine mort, după ce fusese călcat de o mașină.
Reprezentanții DRDP Brașov au extras câinele mort asfaltat, de pe drumul național din Porumbacu de Jos.
,,Imaginile sunt din zona unor lucrării executate pe perioada de garanție de catre un prestator, lucrării ce constau în reprofilarea stratului rutier bituminos foarte subțire cu o grosime variabila de 0,5 – 1 cm. Procesul tehnologic este următorul: se frezează 1 cm din stratul de uzura, se emulsionează suprafața iar apoi se așterne un strat de 0,8 cm de agregate pentru o aderenta mai bună. Aceste lucrării au fost executate în interiorul marcajului de delimitare a parții carosabile. Acel leș de animal, adus de pe un drum lateral, probabil pe rotile unui tractor, a ajuns acolo după momentul finalizării procesului tehnologic dar a rămas aderent din cauza adezivității emulsiei bituminoase proaspăt turnate. Leșul a fost îndepărtat de colegii noștri în timpul reviziilor zilnice", potrivit purtătorului de cuvânt al DRDP Brașov, Robert Elekes.

,,Este o vorbă adevărată că numai în România se poate întâmpla așa ceva. În localitatea la mine, la intrare, în urmă cu câteva zile un câine a fost lovit de o mașină și domnii de la drumurile naționale, cei care au asfaltat, s-au gândit că ar fi bine să prindă și câinele acesta mort în asfalt. Este lucrare nouă făcută", spune localnicul care a făcut filmarea  """

Earthchild

Se mai întâmplă și pe la alții...  :)


stangabriel

Ma uitam la santierele de pe DN1 Bucuresti- Brasov, la inlocuirea rosturilor de dilatare la poduri. Lucrarile s-au desfasurat cat de cat in timp, cu protectia muncitorilor destul de ok si semnalizare buna.

La podurile peste raul Prahova si acum, la Brazi, nu s-a refacut hidroizolatia, de aceea s-au putut reface in 20 de zile. Adica decopertare strat de asfalt superficial,apoi asfaltare totala urmata de decupare si montare rosturi dilatare, vopsire sau completare parapeti.

La Campina, podul peste raul Doftana este decopertare pana la armatura si refacere a betonului.


nenea_hartia

^ Am pus mai jos câteva poze pentru a se vedea cum arătau de la sol cele două poduri de la Câmpina înainte de lucrări.








nenea_hartia


Sorinus

Viarom asfalteaza DN6 intre Butioiesti (dupa Filiasi) si Strehaia. Dar asfalteaza cu ceva criblura ingrozitoare, plina de pietricele, chiar si dupa cateva zile. A fost ca naiba.

Unde as putea depune plangere asupra calitatii lucrarilor? DRDP Craiova?