Discutii diverse despre infrastructura feroviara

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 10:51:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

Din nou lipsa de perspectiva cu trenurile spre Budapeste. In anul viitor, sunt sanse foarte foarte mari sa se inceapa reabilitarea la Simeria-Arad...si se va circula pe zeci si zeci de km cu restrictie la 30 km/h sau mai rau. Si doar pe cate o linie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

doryan93

 Trenul Sofia-Budapesta va intra prin România pe ruta Vidin-Calafat.Trenul bulgăresc are un vagon de clasa I şi un vagon de dormit şi pleacă de la ora 11.55 din Sofia şi ajunge la Budapesta la ora 08.15. Până la Craiova, opreşte doar în Gara Golenţi, iar din Bănie pleacă la a ora 20.50 şi ajunge în Timisoara la ora 02.41 şi la Arad la ora 03.42. Returul din Budapesta începe la ora 19.10, Arad - 00.47, Timişoara - 01.50, iar sosirea la Craiova este la ora 08.00, iar la Sofia la ora 17:00. Biletul Craiova-Vidin va costa 46 lei, iar între Craiova şi Sofia cu trenuri de legătură de la Vidin - 98 lei.

Sursa



frunzaverde

#17
Quote from: alecu26 on December 06, 2014, 07:09:26 AM
Din nou lipsa de perspectiva cu trenurile spre Budapeste. In anul viitor, sunt sanse foarte foarte mari sa se inceapa reabilitarea la Simeria-Arad...si se va circula pe zeci si zeci de km cu restrictie la 30 km/h sau mai rau. Si doar pe cate o linie.

Unul din trei trenuri circula pe Timisoara - Craiova, restul pe Sibiu. Daca se incep lucrarile la Simeria - Arad, foarte probabil vor devia toate trenurile pe Craiova candva in cursul anului.

Complet nelegat, pe Bucuresti - Campina se fac lucrari serioase de reparatii pentru prima oara in 10 ani. Restrictiile, care ajunsesera aproape la fiecare gara, pe ambele fire (70/30 fata de 140 in livret) vor fi scoase.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

horatiu.cosma

Stiam de ceva timp ca pe coridorul IV pe care se va circula cu 160 km/h, noile sine de cale ferata sunt sudate, pentru a crea o stare de continuitate si a elimina disconfortul cauzat de trecerea peste acele imbinari de sine(variantele vechi). Eram zilele trecute prin statia Busteni si asteptam trenul, si din lipsa de ocupatie am zis sa ma uit putin la sine pentru a vedea cum s-a realizat aceasta sudare. Spre surprinderea mea, nu am vazut absolut nimic, ca si cum ar fi fost o sina continua. Ma poate ajuta cineva cu o explicatie a fenomenului? Multumesc anticipat  :).

RaduC

Sunt pilite dupa sudare, de aceea pare o șină  continua

alecu26

Plus ca e facuta prin acea metoda care sa mai discutat pe aici....sudura aluminotermica.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Multumesc de raspunsuri, inseamna ca au facut o treaba foarte buna cu pilirea, de nu am vazut nicio diferenta notabila.

florin74

O tranzactie pe piata internationala, a mai disparut un producator european. Ansaldo a fost  cumparat de japonezii de la Hitachi

http://www.reuters.com/article/2015/02/24/us-ansaldosts-m-a-hitachi-idUSKBN0LR1IF20150224

alecu26

si Ansaldo e MARE. Si mai erau si lideri intr-un megacontract in Orientul Mijlociu pentru ceva superlinie de metrou.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

Incep sa bage mai multi bani in reparatii curente si revizii. Azi au publicat in SEAP lucrari de refactie pentru bucati din M900 Bucuresti - Craiova:

Anunturile de participare sunt 159397 si 159398:

Se reabiliteaza:

67+700 - 67+980 = 0,280 km cale -linia curenta Galateni-Olteni FII
67+980 - 68+311 = 0,331 km cale -curba in linie curenta Galateni-Olteni FII;
68+311 - 72+474 = 4,163 km cale -linia curenta Galateni-Olteni FII (varf sch.cale 1 Olteni);
59+700 - 62+800 = 3,100 km cale -linia curenta Ciolpani – Galateni FII;
63+270 - 65+800 = 2,530 km cale -linia curenta Ciolpani – Galateni FII;
55+500 - 57+450 = 1,950 km cale -linia curenta Videle - Ciolpani FII;
77+600 - 79+700 = 2,100 km cale - linia curenta Radoiesti – Olteni FII;
74+225 - 75+600 = 1,375 km cale – linia curenta Radoiesti – Olteni FII

Inclusiv schimbat de traverse, lucrari la aparatele de cale etc. etc.

E al patrulea lot de lucrari de scoatere de restrictii pe Bucuresti - Craiova in 2 ani, reducand inca vreo 4 minute din timpii de mers. Posibil anul asta sau anul viitor sa se faca la podul peste Olt.

Mai sunt lucrari si in alta parte pe M900, inclusiv o lucrare de urgenta de consolidare inainte de Isalnita unde a luat-o terasamentul la vale anul trecut. Plus RK complet pe Balota - Simian.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Earthchild

Astept o reabilitare totala pe M900, precum cele de pe M300 si M800.

frunzaverde

Quote from: Earthchild on May 21, 2015, 02:34:11 PM
Astept o reabilitare totala pe M900, precum cele de pe M300 si M800.

Vine si ea, 900+500 sunt prioritatile urmatoare. In strategia de implementare linia Bucuresti - Craiova e pe locul 1; reabilitarea va incepe aproape sigur pana in 2018 (daca nu-si bat joc iar de licitatii, dar se pare ca incet-incet, se invata minte si la CFR). Din surse CFR, am inteles ca pentru Bucuresti - Craiova vor sa foloseasca un mix de fonduri CEF si coeziune/structurale.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alecu26

dar e proiectat Buc-Craiova? am vazut ca se fac ceva pasi cu proiectarea pe Arad-Lugoj-Caransebes.

Oricum sa lanseze macar odata BV-Sighisoara...ca si aia e impartita in 2 ture de licitatie, si dupa aia Predeal-Bv. Ca astea cam stau la sertar de ani de zile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

"Racordarea linie uzinale a Uzinei Mecanice Orăştie la linia de mare viteză de cale ferată tronsonul Coşlari-Simeria, lotul Vinţul de Jos - Simeria".

http://www.cdep.ro/interpel/2015/r7615A.pdf

TibiV

"linia industriala este demontata in proportie de 60%"...
Ce sa mai zici... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)